Σάββατο 19 Μαΐου 2012

ΠΟΙΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΟΔΙΚΩΝ ΟΔΩΝ; ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΥΜΠΟΛΙΤΗ ΜΑΣ

Posted by ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ Σάββατο, Μαΐου 19, 2012
Καλησπέρα, ονομάζομαι Λανταβός Γιώργος. Κατάγομαι από την Ορμύλια Χαλκιδικής. Πριν από είκοσι ημέρες βρέθηκα στη δυσάρεστη θέση να νιώσω απροστάτευτος,και αδικημένος μη έχοντας τη δυνατότητα υπεράσπισης των δικαιωμάτων μου. Σας αποστέλλω την ένσταση,οπου περιγράφει ακριβώς τη συνέβη. Εχθές πήγα στο αστυνομικό τμήμα Πολυγύρου να παραλάβω πινακίδες κ.λ.π.με ενημερώσανε γραπτώς την απόρριψη της ένστασης. Πριν απο δυο ημέρες έπειτα απο τηλεφωνική επικοινωνία με το διοικητή του Α.Τ. Λιτόχωρου κύριο Σαββίδη Ιωάννη,σε ερώτηση μου για ποιο λόγο δεν έκανε δεκτή την ένσταση, καθώς δεν έκανα καμιά απολύτως παράβαση,μου απάντησε πως ουσιαστικά έχω δίκιο, τυπικά όμως όχι γιατί εντός τριών ημερών είχα το δικαίωμα να υποβάλω αντιρρήσεις και όχι σε πέντε (!) και το μονό που μπορώ να κάνω να προσβάλω διοικητικά την(ΆΔΙΚΗ) απόφαση. Μη έχοντας την οικονομική δυνατότητα να το κάνω αυτό, παρακαλώ αν μπορείτε να με βοηθήσετε να συντάξω μια επιστολή διαμαρτυρίας την οποία να κοινοποιήσω στο Υπουργείο προστασίας του πολίτη. Όπως και να με συμβουλέψετε τι άλλο μπορώ να πράξω. ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ.

 
ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΙΕΡΙΑΣ

ΕΝΣΤΑΣΗ – ΠΡΟΣΦΥΓΗ
Γεωργίου Λανταβού του Νικολάου και της Ευαγγελίας, κατοίκου Ορμύλιας Χαλκιδικής
ΚΑΤΑ...
1. Του Τμήματος Τροχαίας του Δήμου Κατερίνης, του Νομού Πιερίας 2. Της από 26-04-2012 πράξης επιβολής προστίμου και της συναφούς πράξης της αφαίρεσης των πινακίδων κυκλοφορίας του οχήματός μου με αριθμό ΥΜΜ 9231, της αφαίρεσης της άδειας κυκλοφορίας του ως άνω οχήματος και της αφαιρέσεως της άδειας οδηγήσεως (δίπλωμα οδηγήσεως). Ορμύλια Χαλκιδικής 04-05-2012 Την 26η Απριλίου του έτους 2012, ημέρα Πέμπτη και ώρα 16:00 μμ περίπου βρισκόμουν με το επιβατικό όχημά μου με αριθμό κυκλοφορίας ΥΜΜ 9231, μάρκας CITROEN SAXO στα διόδια της Λεπτοκαρυάς. Ευρισκόμενος σε μόνιμη και ολική αδυναμία πληρωμής δεν μπόρεσα να καταβάλλω το αντίτιμο των διοδίων και για το λόγο αυτό ζήτησα από τον αρμόδιο υπάλληλο να μου εκδώσει μία απόδειξη πίστωσης, προκειμένου να καταβάλλω σε μεταγενέστερο χρόνο το τίμημα για την διέλευση των διοδίων. Ο υπάλληλος μου ζήτησε τα προσωπικά μου στοιχεία για την έκδοση της απόδειξης και εγώ του απάντησα ότι θα δώσω τα στοιχεία μου μόνο σε αρμόδιο αστυνομικό υπάλληλο. Για το λόγο αυτό κάλεσα το ΑΤ Λιτοχώρου Πιερίας. Κατά την διάρκεια της ολιγόλεπτης αναμονής μου εμφανίστηκε ο αστυνομικός υπάλληλος του Α.Τ Λιτόχωρου Αντώνης Θυμιόπουλος, ο οποίος μου συνέστησε να σταθμεύσω παραπλεύρως το όχημά μου, προκειμένου να μην τελείται παρακώλυση της συγκοινωνίας. Αμέσως μετά εμφανίστηκε όχημα της Τροχαίας Κατερίνης και προέβη σε όλες τις ανωτέρω προσβαλλόμενες πράξεις, χωρίς καν να με ενημερώσει για ποιο λόγο γίνονται όλα αυτά. Θέλησα να παραλάβω την κλήση, αφού όμως ενεγραφόταν επάνω στην κλήση ότι επιφυλασσόμουν των νομίμων δικαιωμάτων μου και ο υπάλληλος της τροχαίας αρνήθηκε να μου επιδώσει την κλήση με την αναγραφόμενη επιφύλαξη που του ζήτησα. Στο σημείο αυτό τονίζω τα εξής: 1. Η μη καταβολή εκ μέρους μου του τιμήματος των διοδίων συνιστά πράξη οφειλόμενη σε ολική αδυναμία πληρωμής και σε καμία διάθεση δόλιας αποφυγής πληρωμής. 2. Δεν μετακίνησα καμία μπάρα διέλευσης των οχημάτων στον ανωτέρω σταθμό διοδίων. 3. Εγώ ήμουν που κάλεσα την αρμόδια αστυνομική αρχή για τη νόμιμη διευθέτηση του ζητήματος. 4. Ο τροχονόμος που έκοψε την κλήση δεν διαπίστωσε ιδίοις όμμασι την μη καταβολή του τιμήματος, αλλά ήταν «ειδοποιημένος». 5. Σύμφωνα με το Νόμο 3535 «ο υπόχρεος δικαιούται να καταβάλλει το οφειλόμενο τέλος, χωρίς άλλη επιβάρυνση, εντός της προθεσμίας των 15 ημερών από την έκδοση της βεβαίωσης του Παραχωρησιούχου με τον τρόπο που θα υποδείξει ο τελευταίος». 6. Η νόμιμη διέλευση με το όχημά μου εντός της επικράτειας αποτελεί συνταγματικώς κατοχυρωμένο δικαίωμά μου. 7. Ο υπάλληλος της Τροχαίας που μου επέβαλλε το πρόστιμο και προέβη και στις ανωτέρω προσβαλλόμενες πράξεις υποπίπτει σε πειθαρχικό και σε ποινικό αδίκημα. Επειδή, σύμφωνα με όλα τα ως άνω αναφερόμενα πραγματικά περιστατικά δεν υπέπεσα σε καμία παράβαση του ΚΟΚ και συναφών διατάξεων. Επειδή οι προσβαλλόμενες πράξεις είναι στο σύνολό τους παράνομες, αναιτιολόγητες και καταχρηστικές. ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΛΟΓΟΥΣ και με την ρητή επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μου ΑΙΤΟΥΜΑΙ Να εξαφανιστούν και να ακυρωθούν στο σύνολό τους όλες οι ανωτέρω προσβαλλόμενες πράξεις. Να μου επιστραφούν άμεσα οι πινακίδες κυκλοφορίας του οχήματος, η άδεια κυκλοφορίας του οχήματος και η άδεια οδηγήσεως. Ο ενιστάμενος – προσφεύγων Γεώργιος Λανταβός
  • Blogroll

  • Blog Archive