Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

Ένα μεγάλο ευχαριστώ!

Posted by ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ Δευτέρα, Ιουνίου 11, 2012
Λάβαμε το παρακάτω μέηλ:

 Ένα μεγάλο ευχαριστώ!
Φίλοι μου,
 Η ανταπόκρισή σας στο πρόβλημά μου ήταν το λιγότερο εντυπωσιακή και γεμάτη ευαισθησία. Ένιωσα πως είχα στην άλλη γραμμή έναν φίλο που κατανοούσε τα προβλήματά μου.
Είμαι μαζί σας πιά σε ότι και να κάνετε.
Ακόμα κι αν δεν μπορούσατε να κάνετε κάτι, μου δείξατε με τον τρόπο σας ότι αξίζετε το ενδιαφέρον του κόσμου και θεωρώ μοναδικό αυτό που κάνετε. Πρέπει να καταλάβουν κάποιοι, οτι δεν προσπαθούμε να ξεφύγουμε από τις υποχρεώσεις μας.
Πρέπει επιτέλους να κατανοήσουν ότι όσο τα δικαιώματά μας τείνουν να εξαφανιστούν και ταυτόχρονα οι υποχρεώσεις μας πολλαπλασιάζονται δυσανάλογα, δεν υπάρχει περίπτωση να ανταποκριθούμε. Όλοι μας έχουμε την θέληση, αρκεί να μας δοθεί η ευκαιρία να σταθούμε στα πόδια μας. Ευχαριστώ και πάλι για όλα. Είμαι μαζί σας και μακάρι να μπορέσω να προσφέρω ότι μπορώ και όσο μου επιτρέπουν οι υποχρεώσεις που συνειδητά έχω αναλάβει τόσα χρόνια, μεγαλώνοντας δύο παιδιά.
Από τη μεριά μου είμαι κοντά σας και αν μπορώ να δώσω το παραμικρό ότι κι αν είναι αυτό είμαι εδώ.

Με απέραντη εκτίμηση και συνειδητή υποστήριξη, στον άξιο αγώνα σας!
Θ.Τ.
  • Blogroll

  • Blog Archive