Πιο ορατός από ποτέ είναι ο κίνδυνος για τη Θεσσαλονίκη να μείνει χωρίς
λεωφορεία μιας και τα χρέη που οφείλονται στο Οργανισμό από το κράτος
αγγίζουν τα 20 εκ. ευρώ.
Ο οργανισμός διαθέτει χρήματα για να... πληρώσει μισθούς, πετρέλαιο, αλλά και ανταλλακτικά μέχρι το τέλος του μήνα, ενώ μετά υπάρχει το… χάος, καθώς τα λεωφορεία δε θα μπορούν να κινηθούν.
Για αύριο είναι προγραμματισμένη η συνάντηση των εργαζόμενων του ΟΑΣΘ με τη διοίκηση προκειμένου να συζητηθεί τι μέλει γενέσθαι. Αίσθηση πάντως προκαλεί η δήλωση του προέδρου των εργαζόμενων του ΟΑΣΘ Δημήτρη Τσερμενίδη, ότι είναι πολύ πιθανό το ενδεχόμενο να προχωρήσουν σε επίσχεση εργασίας σε περίπτωση που δεν καταβληθεί η μισθοδοσία τους.
redalert.gr
Ο οργανισμός διαθέτει χρήματα για να... πληρώσει μισθούς, πετρέλαιο, αλλά και ανταλλακτικά μέχρι το τέλος του μήνα, ενώ μετά υπάρχει το… χάος, καθώς τα λεωφορεία δε θα μπορούν να κινηθούν.
Για αύριο είναι προγραμματισμένη η συνάντηση των εργαζόμενων του ΟΑΣΘ με τη διοίκηση προκειμένου να συζητηθεί τι μέλει γενέσθαι. Αίσθηση πάντως προκαλεί η δήλωση του προέδρου των εργαζόμενων του ΟΑΣΘ Δημήτρη Τσερμενίδη, ότι είναι πολύ πιθανό το ενδεχόμενο να προχωρήσουν σε επίσχεση εργασίας σε περίπτωση που δεν καταβληθεί η μισθοδοσία τους.
redalert.gr