Όλοι οι πολίτες αυτής της χώρας στενάζουν κάτω από την μπότα των τροϊκανών διεθνών και εγχωρίων.
Η φτώχεια και η ανεργία έχουν φτάσει στο ζενίθ.
Μας ετοιμάζουν και άλλα μέτρα προκειμένου να μας εξαθλιώσουν πλήρως.
Μέσα σε αυτή την κοινωνική δυστυχία υπάρχουν κάποιοι που όχι μόνο πλουτίζουν αλλά κυριολεκτικά θησαυρίζουν.
Ποιοί είναι αυτοί;
Μα φυσικά οι πυλώνες του καπιταλιστικού συστήματος, που εντελώς "τυχαία" είναι και μεγαλομέτοχοι σε τράπεζες και ελέγχουν έντυπα και τηλεοπτικά Μέσα Μαζικής Αποβλάκωσης.
Ας δούμε τα σχετικά νούμερα μόνο από ένα τομέα: Τα διόδια.
Όταν λόγω της ακρίβειας των καυσίμων και των διοδίων ο λαός αναγκάζεται να μην ταξιδεύει ούτε στο χωριό του, οι χρυσοθηρες των εθνικών μας δρόμων πλουτίζουν ανεξέλεγκτα.
Και μάλιστα από δρόμους χιλιοπληρωμένους από τον ελληνικό λαό ή από δρόμους ατελείς, ανασφαλείς, ακόμη και καρμανιόλες, όπως η Κορίνθου- Πατρών.
Τα νούμερα:
Ο όμιλος ΕΛΛΑΚΤΩΡ ανακοίνωσε έσοδα από τις συμβάσεις παραχώρησης 119,9 εκατ. στο πρώτο εξάμηνο του 2012, με την, πληρωμένη από τον ελληνικό λαό, Αττική Οδό να συνεισφέρει σ’ αυτά τη «μερίδα του λέοντος», δηλαδή περίπου 90 εκατ. ευρώ και η εκμετάλλευση του «Μορέα» (Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα) να ακολουθεί με 12 εκατ. ευρώ το ίδιο διάστημα.
Ο όμιλος J&P ΑΒΑΞ, που έχει κυρίως μειοψηφικές συμμετοχές σε σημαντικές συμβάσεις παραχώρησης (π.χ. Αττική Οδός) είχε στο πρώτο εξάμηνο κέρδη εκμετάλλευσης ύψους 1,7 εκατ. ευρώ.
Κι όλα αυτά παρά την κρίση και παρ’ ότι οι ίδιοι οι εκπρόσωποι των
κατασκευαστικών ομίλων μιλούν για μείωση της κίνησης κατά 20%-40%…
Φαίνεται λοιπόν πολύ καλά ότι τόσο ο πρώτος διδάξας Σουφλιάς, όσο και οι διάδοχοι του, Ρέππας, Βορίδης, Χατζηδάκης δουλεύουν σαν υπάλληλοι των μεγαλοεργολάβων.
Όσο ο λαός φτωχαίνει, τόσο οι μεγαλοεργολάβοι θησαυρίζουν.
Και μάλιστα, όταν οι πολίτες εξεγείρονται, το κράτος των μεγαλοεργολάβων στέλνει τα ΜΑΤ, την αστυνομία και τους εισαγγελείς.
Εξ άλλου προσπαθούν να σπάσουν το φρόνημα των αντιστεκόμενων πολιτών με μια βιομηχανία εκατοντάδων μηνύσεων .
Οι εξωφρενικοί κατάπτυστοι φωτογραφικοί νόμοι Ρέππα και Βορίδη δεν μπόρεσαν να κάμψουν το κίνημα ενάντια στα διόδια.
Η πρόσφατη δράση των πολιτών της Τραγάνας, όπου σύσσωμη όλη η τοπική κοινωνία είπε όχι στην αιχμαλωσία τους πίσω από τι μπάρες των διοδίων, σπάζοντας τις, δείχνει ότι ο λαός δεν ανέχεται τον περιορισμό των συνταγματικών δικαιωμάτων της ελεύθερης μετακίνησης των πολιτών.
Το ερώτημα που μπαίνει σε όλους μας είναι:
Θα αφήσουμε μιά χούφτα μεγαλοεργολάβων με τις πλάτες του πολιτικού τους προσωπικού να εκμεταλλεύονται και να φυλακίζουν ένα ολόκληρο λαό;
Οι συνταγματικές ελευθερίες είναι πάνω από τα συμφέροντα των εκμεταλλευτών.
ΚΙΝΗΜΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ
kinimadenplirono.gr
Η φτώχεια και η ανεργία έχουν φτάσει στο ζενίθ.
Μας ετοιμάζουν και άλλα μέτρα προκειμένου να μας εξαθλιώσουν πλήρως.
Μέσα σε αυτή την κοινωνική δυστυχία υπάρχουν κάποιοι που όχι μόνο πλουτίζουν αλλά κυριολεκτικά θησαυρίζουν.
Ποιοί είναι αυτοί;
Μα φυσικά οι πυλώνες του καπιταλιστικού συστήματος, που εντελώς "τυχαία" είναι και μεγαλομέτοχοι σε τράπεζες και ελέγχουν έντυπα και τηλεοπτικά Μέσα Μαζικής Αποβλάκωσης.
Ας δούμε τα σχετικά νούμερα μόνο από ένα τομέα: Τα διόδια.
Όταν λόγω της ακρίβειας των καυσίμων και των διοδίων ο λαός αναγκάζεται να μην ταξιδεύει ούτε στο χωριό του, οι χρυσοθηρες των εθνικών μας δρόμων πλουτίζουν ανεξέλεγκτα.
Και μάλιστα από δρόμους χιλιοπληρωμένους από τον ελληνικό λαό ή από δρόμους ατελείς, ανασφαλείς, ακόμη και καρμανιόλες, όπως η Κορίνθου- Πατρών.
Τα νούμερα:
Ο όμιλος ΕΛΛΑΚΤΩΡ ανακοίνωσε έσοδα από τις συμβάσεις παραχώρησης 119,9 εκατ. στο πρώτο εξάμηνο του 2012, με την, πληρωμένη από τον ελληνικό λαό, Αττική Οδό να συνεισφέρει σ’ αυτά τη «μερίδα του λέοντος», δηλαδή περίπου 90 εκατ. ευρώ και η εκμετάλλευση του «Μορέα» (Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα) να ακολουθεί με 12 εκατ. ευρώ το ίδιο διάστημα.
Ο όμιλος J&P ΑΒΑΞ, που έχει κυρίως μειοψηφικές συμμετοχές σε σημαντικές συμβάσεις παραχώρησης (π.χ. Αττική Οδός) είχε στο πρώτο εξάμηνο κέρδη εκμετάλλευσης ύψους 1,7 εκατ. ευρώ.
Αλλά και ο τομέας παραχωρήσεων του ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ παρουσιάζει έσοδα
ύψους 11,5 εκατ. ευρώ που προέρχονται κυρίως από την κοινοπραξία «Νέα
Οδός» (εκμετάλλευση της Εθνικής Οδού Αθήνα – Σκάρφεια Φθιώτιδας) και τη
διαχείριση σταθμών αυτοκινήτων.
Φαίνεται λοιπόν πολύ καλά ότι τόσο ο πρώτος διδάξας Σουφλιάς, όσο και οι διάδοχοι του, Ρέππας, Βορίδης, Χατζηδάκης δουλεύουν σαν υπάλληλοι των μεγαλοεργολάβων.
Όσο ο λαός φτωχαίνει, τόσο οι μεγαλοεργολάβοι θησαυρίζουν.
Και μάλιστα, όταν οι πολίτες εξεγείρονται, το κράτος των μεγαλοεργολάβων στέλνει τα ΜΑΤ, την αστυνομία και τους εισαγγελείς.
Εξ άλλου προσπαθούν να σπάσουν το φρόνημα των αντιστεκόμενων πολιτών με μια βιομηχανία εκατοντάδων μηνύσεων .
Οι εξωφρενικοί κατάπτυστοι φωτογραφικοί νόμοι Ρέππα και Βορίδη δεν μπόρεσαν να κάμψουν το κίνημα ενάντια στα διόδια.
Η πρόσφατη δράση των πολιτών της Τραγάνας, όπου σύσσωμη όλη η τοπική κοινωνία είπε όχι στην αιχμαλωσία τους πίσω από τι μπάρες των διοδίων, σπάζοντας τις, δείχνει ότι ο λαός δεν ανέχεται τον περιορισμό των συνταγματικών δικαιωμάτων της ελεύθερης μετακίνησης των πολιτών.
Το ερώτημα που μπαίνει σε όλους μας είναι:
Θα αφήσουμε μιά χούφτα μεγαλοεργολάβων με τις πλάτες του πολιτικού τους προσωπικού να εκμεταλλεύονται και να φυλακίζουν ένα ολόκληρο λαό;
Οι συνταγματικές ελευθερίες είναι πάνω από τα συμφέροντα των εκμεταλλευτών.
ΚΙΝΗΜΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ
kinimadenplirono.gr