Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2012

ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ

Posted by ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ Κυριακή, Σεπτεμβρίου 02, 2012
Το ΚΙΝΗΜΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ειναι καθετα αντιθετο στο οποιοδηποτε ξεπουλημα των εθνικων μας δρόμων και φυσικα και της Εγνατίας οδου, στους ιδιωτες.
 Ενα εργο που φτιαχτηκε με τα λεφτα των εργαζομενων δινεται σαν δωρο (με πολλαπλα ανταλλαγματα- ως συνηθως πολλα απο αυτα κατω απο το τραπεζι) σε ιδιωτες μεγαλοεργολαβους και τραπεζιτες προς εκμεταλλευση. 
Χωρις να βαλουν ευρω απο την τσεπη τους γινονται κατοχοι σε ενα χρυσωρυχειο που δεν επενδυσαν τιποτε παρα μονο τη διαπλοκη τους. 
Εξ αλλου ειναι γνωστη η φιλοσοφια και η ταξικη τοποθετηση των κυβερνωντων. 
Ειναι ανθρωποι των μεγαλοεργολαβων και των τραπεζιτων.
Καλουμε  τους κατοικους καθως και τους εργαζομενους  στην Εγνατια να αγωνιστουν μαζι μας για την προασπιση των συνταγματικων μας δικαιωματων για την ελευθερη μετακινηση και για δρομους ελευθερους, χωρις διοδια σε ολη τη χωρα. Αρκετα τους εχουμε χρυσοπληρωσει με τους φορους μας, τα τελη κυκλοφοριας, τελη στα καυσιμα, στα ασφαλιστρα και τοσα αλλα.
Ας δουμε τις δηλωσεις του Σωματειου των εργαζομενων...
 «Φαίνεται ότι η παραχώρηση του αυτοκινητοδρόμου της Εγνατίας οδού δεν ήταν αρκετή και προκειμένου το πακέτο της παραχώρησης να γίνει ακόμα πιο ελκυστικό για τους ιδιώτες «επενδυτές» οι οποίοι, ειρήσθω εν παρόδω, ελάχιστα θα κληθούν να επενδύσουν, καθώς οι υποδομές που παραχωρούνται είναι σχεδόν ολοκληρωμένες κατασκευαστικά, προστέθηκαν ως «προίκα» και τρεις πολύ σημαντικοί κάθετοι οδικοί άξονες αυτοκινητοδρόμων, συνδετήριοι με γειτονικές χώρες των Βαλκανίων στην Μακεδονία» αναφέρει ο Σύλλογος Εργαζομένων της Εγνατίας Οδού (ΣΕΤΕΟ).

Οι συνδικαλιστές χαρακτηρίζουν την εκχώρηση των καθέτων αξόνων απαράδεκτη, καθώς δύο από αυτούς δεν έχουν ολοκληρωθεί, ενώ ένας δεν έχει καν δημοπρατηθεί. Επίσης, όπως αναφέρουν, «στον αρχικό σχεδιασμό του έργου των καθέτων αυτών αξόνων δεν προβλεπόταν καθόλου η εγκατάσταση διοδίων, με αποτέλεσμα, πέρα από την προφανή επιβάρυνση των χρηστών της οδού να δημιουργείται πιθανότατα σημαντικό πρόβλημα και με την Ευρωπαϊκή Ένωση, η οποία μπορεί να ζητήσει ακόμα και επιστροφή κοινοτικών κονδυλίων, καθώς το έργο χρηματοδοτήθηκε από τα κοινοτικά ταμεία με μεγαλύτερο ποσοστό, λόγω ακριβώς της παραδοχής ότι δεν θα τοποθετούνταν διόδια».

Οι εργαζόμενοι της Εγνατίας χαρακτηρίζουν την ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας ως παραχώρηση «εθνικού πλούτου στον στρατηγικό τομέα των δικτύων μεταφορών» και θεωρούν ότι «δεν θα συμβάλλει διόλου στην ανάπτυξη της εθνικής οικονομίας» και ότι «θα είναι επιζήμια για το δημόσιο συμφέρον».

Και αυτό, διότι, όπως τονίζουν, «οι επενδυτές ουδεμία νέα θέση εργασίας αναμένεται να δημιουργήσουν, το ελληνικό δημόσιο θα στερηθεί σημαντικών εσόδων σε βάθος χρόνου και ο ιδιώτης επενδυτής θα έχει κάθε συμφέρον τα τοπικά οδικά δίκτυα να εγκαταλειφθούν πλήρως, προκειμένου να μην λειτουργούν ανταγωνιστικά με τον αυτοκινητόδρομο».
Το ΣΕΤΕΟ αναρωτιέται εάν η κυβέρνηση θα συνυπολογίσει στην τιμή πώλησης τον δανεισμό της εταιρίας, ύψους 600 εκατ. ευρώ, και τις τρέχουσες συμβάσεις της, ενώ προεξοφλεί ότι τα διόδια, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του ΤΑΙΠΕΔ, θα τριπλασιαστούν σε σχέση με τα σημερινά μεγέθη.

«Εφόσον τελικά η νέα ελληνική κυβέρνηση αγνοώντας όλα τα παραπάνω επιμείνει στην ιδιωτικοποίηση, προφασιζόμενη τις διεθνείς υποχρεώσεις της χώρας, αυτή δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να αποβεί επιζήμια για το ελληνικό δημόσιο» καταλήγουν, ζητώντας «να εξεταστούν εναλλακτικά σενάρια μερικής ιδιωτικοποίησης με την συμμετοχή του δημοσίου»
  • Blogroll

  • Blog Archive