Την επιβολή διοδίων στο κέντρο της Θεσσαλονίκης
προκειμένου να αντιμετωπισθεί η κυκλοφοριακή συμφόρηση στο κέντρο της
πόλης προτείνουν οι συγκοινωνιολόγοι, μέτρο που αν εφαρμοσθεί θα
ξεσηκώσει... θύελλα αντιδράσεων.
Σύμφωνα με τον Αγγελιοφόρο, ένα τέτοιο μέτρο σε περίοδο κρίσης και με τα έργα του μετρό ημιτελή θα προκαλούσε γενική κατακραυγή, για αυτό οι ειδικοί προτείνουν να είναι το τελευταίο μέτρο που θα ληφθεί, στο πλαίσιο της εφαρμογής του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας Θεσσαλονίκης, που θα είναι ολοκληρωμένο σε ένα χρόνο.
Το Σχέδιο προβλέπει 12 παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν στην πόλη ώστε να επιλυθεί το κυκλοφοριακό πρόβλημα και ταυτόχρονα να βελτιωθούν οι συνθήκες ζωής στην πόλη. Το τελευταίο (χρονικά) μέτρο είναι τα λεγόμενα αστικά διόδια ή η χρέωση κυκλοφοριακής συμφόρησης, που είναι και το πλέον αμφιλεγόμενο.
Σύμφωνα με τον Αγγελιοφόρο, ένα τέτοιο μέτρο σε περίοδο κρίσης και με τα έργα του μετρό ημιτελή θα προκαλούσε γενική κατακραυγή, για αυτό οι ειδικοί προτείνουν να είναι το τελευταίο μέτρο που θα ληφθεί, στο πλαίσιο της εφαρμογής του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας Θεσσαλονίκης, που θα είναι ολοκληρωμένο σε ένα χρόνο.
Το Σχέδιο προβλέπει 12 παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν στην πόλη ώστε να επιλυθεί το κυκλοφοριακό πρόβλημα και ταυτόχρονα να βελτιωθούν οι συνθήκες ζωής στην πόλη. Το τελευταίο (χρονικά) μέτρο είναι τα λεγόμενα αστικά διόδια ή η χρέωση κυκλοφοριακής συμφόρησης, που είναι και το πλέον αμφιλεγόμενο.