Σχόλιο δικό μας:
Το Κίνημα Δεν Πληρώνω απαιτεί ελεύθερη μετακίνηση σε όλα τα ΜΜΜ. Αρκετά εχουμε πληρώσει τόσα χρόνια για να φιαχτουν τα έργα.
Αρκετά πληρώνουμε με την φορολογία μας.
Οι άνεργοι, οι φτωχοί , οι συνταξιούχοι , οι σπουδαστές δεν μπορούν να πληρώσουν τα χαράτσια για ένα κοινωνικό αγαθό που πρέπει να προσφέρεται δωρεάν. Οι "λαθρεπιβάτες" δεν είναι λαθρεπιβάτες.
Είναι άνθρωποι που κάνουν χρήση ενός κοινωνικού αγαθού.
Λαθρεπιβάτες στις ζωές μας ειναι αυτοι που τόσα χρόνια τώρα μας εξουσιάζουν και ρουφάνε το αίμα μας.
Κατάργηση των δήμιων που παριστάνουν τους ελεγκτές και τρομοκρατούν τόν κόσμο.
Γράφει ο Στρατής Μαζίδης για την FreePen
Μία ακόμη αύξηση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αποφασίστηκε ελέω Μνημονίου εκτοξεύοντας το εισιτήριο στο € 1,80.
Με άλλα λόγια...
614 δραχμούλες θα μας στοιχίζει η μεταφορά με το Μετρό και αν δεν επιστρέψουμε εντός 90 λεπτών τότε να υπολογίζουμε 1228 δραχμές.
Με το ποσό αυτό αν θυμάμαι καλά μπορούσες να πάρεις και ταξί πριν λίγα χρόνια, τότε που η τιποτένια πατσαβουριασμένη δραχμή είχε αξία και δύναμη.
Τα ΜΜΜ υποτίθεται πως επιτελούν ένα κοινωνικό έργο. Να μπορεί ο εργαζόμενος να πάει στην εργασία του, ο συνταξιούχος τη βόλτα του, ο μαθήτης στο φροντιστήριο, ο άνεργος να βρει μια εργασία. Έχουν δηλαδή ένα λαϊκό χαρακτηριστικό.
Με 620 δρχ εισιτήριο, πόσο λαϊκό ή κοινωνικό χαρακτήρα διατηρούν; Ένα ζευγάρι αν αποφασίσει με τα παιδιά του να κατέβει στο κέντρο για να επισκεφθεί για παράδειγμα την Ακρόπολη χρειάζεται € 14,20 (!!!) να πάει και να ρθει ή αν προτιμάτε έναν πράσινο Κολοκοτρώνη!
Θα δίνατε ποτέ εσείς 5000 δρχ για να πάτε και να ρθετε οικογενειακώς στο κέντρο;
Εν τω μεταξύ το μετρό ουδεμία σχέση έχει με το ξεκίνημά του. Δεν είναι μόνο οι δεκάδες ζητιάνοι και πορτοφολάδες που αλωνίζουν ανενόχλητοι, είναι πρωτίστως η ασφάλεια των επιβατών που βρίσκεται στον αέρα όταν ανακαλύπτονται βόμβες σε συρμούς όπως αυτή στο Αιγάλεω.
Ο αντίλογος στα παραπάνω είναι πως αρκετοί ταξιδεύουν χωρίς εισιτήριο και κάνουν τη ζημιά. Ο αντίλογος στον αντίλογο είναι ότι αν επιθυμείς να πατάξεις την παραβατικότητα όσον αφορά τους λαθρεπιβάτες απλά αυξάνεις τους ελέγχους ή χρησιμοποιείς εισόδους αντίστοιχες αυτών που έχει το Λονδίνο εδώ και 20 χρόνια ώστε να μην μπορεί ούτε κουνούπι να περάσει χωρίς εισιτήριο. Δεν τιμωρείς τους συνεπείς.
Η ουσία κρύβεται αλλού. Θα τσακίσουμε τα κορόιδα εκεί που δεν μπορούν να γλυτώσουν. Το έκαναν με τα καύσιμα, το επανέλαβαν με τα σπίτια του λαού, το πράττουν τώρα κι εδώ. Τι θα κάνεις; Δε θα πας στη δουλειά σου αν εργάζεσαι ή όπου έχεις υποχρέωση; Θα πας. Πλήρωσε!
Το μόνο που θα ήθελα να προσθέσω κλείνοντας είναι πως το μετρό ξεκίνησε αν θυμάμαι με 250 περίπου δραχμές επί ισχυρής Ελλάδας και φτάνει τώρα τις 612. Αυτά για τα παραμύθια του χαμηλού πληθωρισμού στη χώρα τα τελευταία δέκα χρόνια.
Το Κίνημα Δεν Πληρώνω απαιτεί ελεύθερη μετακίνηση σε όλα τα ΜΜΜ. Αρκετά εχουμε πληρώσει τόσα χρόνια για να φιαχτουν τα έργα.
Αρκετά πληρώνουμε με την φορολογία μας.
Οι άνεργοι, οι φτωχοί , οι συνταξιούχοι , οι σπουδαστές δεν μπορούν να πληρώσουν τα χαράτσια για ένα κοινωνικό αγαθό που πρέπει να προσφέρεται δωρεάν. Οι "λαθρεπιβάτες" δεν είναι λαθρεπιβάτες.
Είναι άνθρωποι που κάνουν χρήση ενός κοινωνικού αγαθού.
Λαθρεπιβάτες στις ζωές μας ειναι αυτοι που τόσα χρόνια τώρα μας εξουσιάζουν και ρουφάνε το αίμα μας.
Κατάργηση των δήμιων που παριστάνουν τους ελεγκτές και τρομοκρατούν τόν κόσμο.
Γράφει ο Στρατής Μαζίδης για την FreePen
Μία ακόμη αύξηση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αποφασίστηκε ελέω Μνημονίου εκτοξεύοντας το εισιτήριο στο € 1,80.
Με άλλα λόγια...
614 δραχμούλες θα μας στοιχίζει η μεταφορά με το Μετρό και αν δεν επιστρέψουμε εντός 90 λεπτών τότε να υπολογίζουμε 1228 δραχμές.
Με το ποσό αυτό αν θυμάμαι καλά μπορούσες να πάρεις και ταξί πριν λίγα χρόνια, τότε που η τιποτένια πατσαβουριασμένη δραχμή είχε αξία και δύναμη.
Τα ΜΜΜ υποτίθεται πως επιτελούν ένα κοινωνικό έργο. Να μπορεί ο εργαζόμενος να πάει στην εργασία του, ο συνταξιούχος τη βόλτα του, ο μαθήτης στο φροντιστήριο, ο άνεργος να βρει μια εργασία. Έχουν δηλαδή ένα λαϊκό χαρακτηριστικό.
Με 620 δρχ εισιτήριο, πόσο λαϊκό ή κοινωνικό χαρακτήρα διατηρούν; Ένα ζευγάρι αν αποφασίσει με τα παιδιά του να κατέβει στο κέντρο για να επισκεφθεί για παράδειγμα την Ακρόπολη χρειάζεται € 14,20 (!!!) να πάει και να ρθει ή αν προτιμάτε έναν πράσινο Κολοκοτρώνη!
Θα δίνατε ποτέ εσείς 5000 δρχ για να πάτε και να ρθετε οικογενειακώς στο κέντρο;
Εν τω μεταξύ το μετρό ουδεμία σχέση έχει με το ξεκίνημά του. Δεν είναι μόνο οι δεκάδες ζητιάνοι και πορτοφολάδες που αλωνίζουν ανενόχλητοι, είναι πρωτίστως η ασφάλεια των επιβατών που βρίσκεται στον αέρα όταν ανακαλύπτονται βόμβες σε συρμούς όπως αυτή στο Αιγάλεω.
Ο αντίλογος στα παραπάνω είναι πως αρκετοί ταξιδεύουν χωρίς εισιτήριο και κάνουν τη ζημιά. Ο αντίλογος στον αντίλογο είναι ότι αν επιθυμείς να πατάξεις την παραβατικότητα όσον αφορά τους λαθρεπιβάτες απλά αυξάνεις τους ελέγχους ή χρησιμοποιείς εισόδους αντίστοιχες αυτών που έχει το Λονδίνο εδώ και 20 χρόνια ώστε να μην μπορεί ούτε κουνούπι να περάσει χωρίς εισιτήριο. Δεν τιμωρείς τους συνεπείς.
Η ουσία κρύβεται αλλού. Θα τσακίσουμε τα κορόιδα εκεί που δεν μπορούν να γλυτώσουν. Το έκαναν με τα καύσιμα, το επανέλαβαν με τα σπίτια του λαού, το πράττουν τώρα κι εδώ. Τι θα κάνεις; Δε θα πας στη δουλειά σου αν εργάζεσαι ή όπου έχεις υποχρέωση; Θα πας. Πλήρωσε!
Το μόνο που θα ήθελα να προσθέσω κλείνοντας είναι πως το μετρό ξεκίνησε αν θυμάμαι με 250 περίπου δραχμές επί ισχυρής Ελλάδας και φτάνει τώρα τις 612. Αυτά για τα παραμύθια του χαμηλού πληθωρισμού στη χώρα τα τελευταία δέκα χρόνια.