Στα μέσα Οκτωβρίου ή και τα τέλη, αντί για τα τέλη Σεπτεμβρίου, φαίνεται ότι μετατίθεται η κατάληξη των διαπραγματεύσεων για την επανεκκίνηση των έργων στους τέσσερις «παγωμένους» οδικούς άξονες. Η εκτίμηση αυτή δόθηκε σε εκπροσώπους του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜΑΡ από την ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης και Υποδομών και τον κ. Ευθ. Βιδάλη, επικεφαλής της διαπραγματευτικής ομάδας για λογαριασμό του Δημοσίου, κατά τη διάρκεια επίσημης ενημέρωσης για τα μεγάλα έργα υποδομών. Οπως αναφέρθηκε, βασική πηγή καθυστέρησης είναι η ανάγκη να ... εξεταστούν ενδελεχώς οι οικονομικές διεκδικήσεις των παραχωρησιούχων (claims), οι οποίες μέχρι πρόσφατα δεν είχαν κατατεθεί επισήμως στο σύνολό τους (και όπως αποκάλυψε η «Κ» ξεπερνούν το 1,6 δισ. ευρώ). Οι βουλευτές ενημερώθηκαν και για το χρονοδιάγραμμα των κινήσεων που απαιτούνται για την επανεκκίνηση των έργων και τον ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. Ο υπουργός Κωστής Χατζηδάκης και ο αναπληρωτής υπουργός Στ. Καλογιάννης ενημέρωσαν τους εκπροσώπους των δύο κομμάτων για τις εξελίξεις και σε σειρά άλλων έργων, όπως το μετρό Θεσσαλονίκης, τα αεροδρόμια Καστελλίου και Σητείας, ο άξονας Ακτίου- Αμβρακίας και άλλα.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ