Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012

Μεγάλο σκάνδαλο με την κατασκευή του πολύπαθου κεντρικού οδικού άξονα της κεντρικής Ελλάδας, τον γνωστό και ως Ε65.

 Εάν ισχύουν όσα ο Γ. Περιστέρης, επικεφαλής της κατασκευαστικής ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, που είχε αναλάβει την κατασκευή του οδικού άξονα Ε65, μέχρι που οι τράπεζες έκλεισαν την στρόφιγγα του δανεισμού, τότε μιλάμε για σκάνδαλο μεγατόνων.

Ο Γ. Περιστέρης παρευρέθη στο συνέδριο της International Herald Tribune, που έλαβε χώρα στις αρχές της περασμένης εβδομάδας. Στο παρασκήνιο των διαβουλεύσεων ο Γ. Περιστέρης είπε χαρακτηριστικά:...

"Το υπουργείο Ανάπτυξης φέρεται να σκέπτεται σοβαρά το ενδεχόμενο να καταβάλει αποζημιώσεις ύψους 1 δισ. ευρώ για να εγκαταλείψει την κατασκευή του Ε65, τη στιγμή που με τα ίδαι χρήματα θα μπορούσε να ολοκληρώσει την κατασκευή του"!

Το εντυπωσιακό, σύμφωνα με πληροφορίες του planet-greece, είναι ότι στο υπουργείο έχουν γνώση των δηλώσεων Περιστέρη, όμως προς το παρόν δεν έχουν προβεί σε καμία επίσημη τοποθέτηση!
 Όμως το σκάνδαλο με την χρηματοδότηση και κατασκευή των μεγάλων οδικών αξόνων της χώρας δεν έχει τέλος. Κι αυτό γιατί ενώ το κράτος θα είχε τη δυνατότητα αξιοποίησης των πόρων του ΕΣΠΑ, σε περίπτωση που τα έργα πραγματοποιούντο υπό την δική του εποπτεία, άρα τα διόδια ήταν κρατικά, προτίμησε να παραχωρήσει τους κεντρικούς οδικούς άξονες σε ιδιώτες, οι οποίοι ανέλαβαν την είσπραξη των διοδίων (με υπέρογκα αντίτιμα για τους οδηγούς), προχωρόντας υποτίθεται στην κατασκευή των δρόμων με τη μέθοδο της αυτοχρηματοδότησης. Όμως κάτι τέτοιο όχι μόνο δε γίνεται, αλλά οι μεγαλοεργολάβοι, συνεχίζουν να εισπράττουν το αντίτιμο των διοδίων χωρίς επί της ουσίας να έχουν επενδύσει όσα είχαν υποσχεθεί από δικά τους κεφάλαια για την κατασκευή των δρόμων!

Κύριοι Πεπόνη και Μουζακίτη, μας ακούτε;

πηγη: planet greece
  • Blogroll

  • Blog Archive