Σήμερα το πρωί οι σπουδαστές των τμημάτων της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας στο ΤΕΙ Πάτρας συγκεντρώθηκαν για να διαδηλώσουν στα διόδια της γέφυρας Ρίου Αντιρρίου όπως αποφασίστηκε κατά τη διάρκεια της Γενικής τους Συνέλευσης που έγινε χθες το μεσημέρι.
Οι φοιτητές απέκλεισαν...
συμβολικά τα διόδια της γέφυρας για λίγη ώρα αφήνωντας τους οδηγούς να περνούν ελεύθερα. Με πανό φώναζαν συνθήματα και ενημέρωναν τους διερχόμενους οδηγούς για την κατάσταση του Τει και την επιθυμία τους να μην μεταφερθούν στο Μεσολόγγι όπως ορίζει το σχέδιο "Άθηνα" ζητώντας τους αλληλεγγύη.
Στον Σταθμό Διοδίων βρισκόταν και Αστυνομική Δύναμη η οποία παρέμενε διακριτικά ώστε να μην συμβεί τίποτα το ανησυχητικό και δεν χρειάστηκε να παρέμβει.
dete.gr



