"Ανακρίνεται"
διότι άφησε ένα παιδί μεταναστών να γράψει το διαγώνισμα στη γλώσσα
του. Πρόκειται για εκπαιδευτικό στο 30ο γυμνάσιο Αθηνών, για την
περίπτωση του οποίου διενεργείται προκαταρκτική έρευνα ύστερα από
καταγγελία της διευθύντριας του σχολείου.
Και όπως συμβαίνει όλο και πιο συχνά, το περιστατικό αποτέλεσε αντικείμενο σχολιασμού από ακραίες φωνές.
Ειδικότερα, μαθήτρια από την Πολωνία, που φοιτά στην... Α' τάξη στο 30ο γυμνάσιο Αθηνών στην Κυψέλη, έχει σημαντικές ελλείψεις στη χρήση των ελληνικών και κυρίως στο γραπτό λόγο. Ετσι, σε διαγώνισμα γεωγραφίας ζήτησε από τον καθηγητή να απαντήσει στα πολωνικά. Ο εκπαιδευτικός δέχθηκε «για να μη δημιουργήσει θέμα και για να μην περιθωριοποιήσει το παιδί ακόμη περισσότερο», όπως ανέφεραν εκπαιδευτικοί παράγοντες.
Αλλωστε, η μαθήτρια, εκτός από τις δυσκολίες στη γλώσσα, αντιμετωπίζει μια πολύ σκληρή καθημερινότητα (οι γονείς είναι άνεργοι).
Από την άλλη, μετά την ολοκλήρωση του διαγωνίσματος, ο εκπαιδευτικός μονόγραψε το γραπτό χωρίς να το βαθμολογήσει, ενώ στο τρίμηνο βαθμολόγησε τη μαθήτρια με τη βάση "10" για να την ενθαρρύνει να προσπαθήσει.
Η διευθύντρια του σχολείου, όμως, θεώρησε ότι η στάση του εκπαιδευτικού δεν ήταν ορθή και έκανε καταγγελία στην αρμόδια Διεύθυνση, η οποία διενεργεί προκαταρκτική έρευνα.
Πηγή: Καθημερινή
Και όπως συμβαίνει όλο και πιο συχνά, το περιστατικό αποτέλεσε αντικείμενο σχολιασμού από ακραίες φωνές.
Ειδικότερα, μαθήτρια από την Πολωνία, που φοιτά στην... Α' τάξη στο 30ο γυμνάσιο Αθηνών στην Κυψέλη, έχει σημαντικές ελλείψεις στη χρήση των ελληνικών και κυρίως στο γραπτό λόγο. Ετσι, σε διαγώνισμα γεωγραφίας ζήτησε από τον καθηγητή να απαντήσει στα πολωνικά. Ο εκπαιδευτικός δέχθηκε «για να μη δημιουργήσει θέμα και για να μην περιθωριοποιήσει το παιδί ακόμη περισσότερο», όπως ανέφεραν εκπαιδευτικοί παράγοντες.
Αλλωστε, η μαθήτρια, εκτός από τις δυσκολίες στη γλώσσα, αντιμετωπίζει μια πολύ σκληρή καθημερινότητα (οι γονείς είναι άνεργοι).
Από την άλλη, μετά την ολοκλήρωση του διαγωνίσματος, ο εκπαιδευτικός μονόγραψε το γραπτό χωρίς να το βαθμολογήσει, ενώ στο τρίμηνο βαθμολόγησε τη μαθήτρια με τη βάση "10" για να την ενθαρρύνει να προσπαθήσει.
Η διευθύντρια του σχολείου, όμως, θεώρησε ότι η στάση του εκπαιδευτικού δεν ήταν ορθή και έκανε καταγγελία στην αρμόδια Διεύθυνση, η οποία διενεργεί προκαταρκτική έρευνα.
Πηγή: Καθημερινή