Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

Αλλος πλειοδότησε, ποιός πήρε το έργο; (Ρητορική ερώτηση)

Posted by ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ Παρασκευή, Απριλίου 12, 2013
Αλλος πλειοδότησε, η «Ακτωρ» συμφερόντων Μπόμπολα, πήρε το έργο
Μέσα σε μια εβδομάδα η εταιρεία «Ακτωρ» κέρδισε δύο μεγάλους διαγωνισμούς του υπουργείου Ανάπτυξης και Υποδομών, παρ' όλο που δεν ήταν ο πρώτος ανάδοχος. Ο λόγος γίνεται για την αναβάθμιση του αεροδρομίου των Χανίων, ύψους 110 εκατ. ευρώ, όπου έκπτωτη κηρύχτηκε η εταιρεία «Νέμεσις». Το έργο ανατέθηκε στον δεύτερο μειοδότη, την «Ακτωρ», η οποία κατέθεσε έκπτωση 44,43%.
Μια ημέρα μετά, η ΕΡΓΟΣΕ ανακοίνωσε ότι το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας κατακύρωσε στην....
κοινοπραξία «Ακτωρ - Alstom» το έργο της β' φάσης του συγκροτήματος Θριασίου και της κατασκευής του σιδηροδρομικού σταθμού Ζεφυρίου, ύψους 122 εκατ. ευρώ.
Στο συγκεκριμένο διαγωνισμό, η εν λόγω κοινοπραξία ήταν τέταρτη στον πίνακα μειοδοσίας, με έκπτωση 30,59%, ενώ πρώτη η κοινοπραξία «ΙΝΤΡΑΚΑΤ-ΘΕΜΕΛΗ» (έκπτωση 33,97%).
Για ποικίλους λόγους και ύστερα από προσφυγές που έφτασαν έως το Συμβούλιο της Επικρατείας, αποκλείστηκαν οι τρεις πρώτες κατά σειρά μειοδοσίας κοινοπραξίες, καθώς «δεν απέδειξαν ότι διαθέτουν την απαιτούμενη από τη διακήρυξη του διαγωνισμού τεχνική ικανότητα για την κατασκευή του επίμαχου έργου».
Ετσι, το έργο κατακυρώθηκε στην κοινοπραξία «Ακτωρ - Alstom», η οποία έχει περιθώριο 36 μηνών για την ολοκλήρωση του έργου.
Συγκεκριμένα, έως τα τέλη του 2016 θα έχει κατασκευαστεί, στο σύνολό του, το εμπορευματικό κέντρο του ΟΣΕ στο Θριάσιο (συνολικού προϋπολογισμού 257 εκατ. ευρώ), το οποίο υλοποιείται από το 1999.
Το έργο αφορά την ολοκλήρωση ενός σύγχρονου συγκροτήματος, συνολικής έκτασης 2.000 στρεμμάτων, στο οποίο θα συγκεντρωθούν οι σιδηροδρομικές και εμπορευματικές δραστηριότητες, οι οποίες σήμερα διεκπεραιώνονται σε εγκαταστάσεις που είναι διάσπαρτες σε σημεία της Αττικής.
Το εν λόγω συγκρότημα περιλαμβάνει: σταθμό διαλογής του ΟΣΕ, terminals για containers, τελωνείο, εμπορικό σταθμό, αποθήκες εμπορευμάτων, δέσμη γραμμών για απόθεση βαγονιών με επικίνδυνα φορτία, πλυντήρια, καθώς και όλες τις απαραίτητες εγκαταστάσεις για την εξυπηρέτηση των παραπάνω δραστηριοτήτων.
Θεωρητικά, ο εμπορευματικός σταθμός και ο σταθμός διαλογής του ΟΣΕ θα λειτουργούν ανταγωνιστικά με το πλησίον εμπορευματικό κέντρο ιδιωτών, το οποίο πρόκειται να δημοπρατηθεί εκ νέου. Ωστόσο, αρκετές εταιρείες ζητούν την συνεκμετάλλευσή τους, προκειμένου να συμμετάσχουν στο νέο διαγωνισμό
enet.gr.


  • Blogroll

  • Blog Archive