Κυριακή 28 Απριλίου 2013

patronKorinthou
   H Εθνική οδός Πατρών – Κορίνθου, την οποία με φανφάρες και παράτες επιθεώρησαν πριν λίγα εικοσιτετράωρα ο Αντώνης Σαμαράς και ο Ευάγγελος Βενιζέλος, εκτός του ότι είναι η χειρότερη οδική αρτηρία της Ευρώπης, έχει και ένα ακόμη, παγκόσμιο πιθανώς, αρνητικό ρεκόρ: Είναι ο υπό ανακατασκευή οδικός άξονας που ο παραχωρησιούχος (Ολυμπία Οδός) εισπράττει κανονικά τα τσουχτερά διόδια (3,10 ευρώ στο Κιάτο με κατεύθυνση προς Πάτρα και άλλα τόσα στο Ρίο προς Κόρινθο), χωρίς να γίνονται έργα εδώ και δύο χρόνια!
   Ο εθνικός εργολάβος λαμβάνει δηλαδή πολλά εκατομμύρια ευρώ από τους διερχόμενους οδηγούς με τα εργοτάξια κλειστά επί ...
τόσους μήνες!
   Αυτό κι αν είναι πρωτοτυπία! Και αντί οι κυβερνώντες να υποστηρίζουν τους πολίτες, οι οποίοι τελικά δεν ευθύνονται για τις πολύμηνες καθυστερήσεις των έργων, δικαιολογούσαν την καταβολή διοδίων, ως εξής: «Οι συμβάσεις παραχώρησης, παρόλο που δεν εκτελούνται εργασίες κατασκευής, είναι σε ισχύ, ως εκ τούτου οι παραχωρησιούχοι εξακολουθούν να έχουν την ευθύνη της λειτουργίας των αυτοκινητοδρόμων».
medium_6754629649
   Οδηγείς και κάνεις τον σταυρό σου!
   Δυστυχώς, οι πολίτες πληρώνουν διόδια, για έναν δρόμο, καρμανιόλα.
   Εκατοντάδες νεκροί και χιλιάδες τραυματίες σχηματίζουν τη μακρά λίστα των θυμάτων στα πάμπολλα τροχαία, κατά τα περίπου 40 χρόνια ύπαρξης της οδού. Και τα 125 χιλιόμετρα της Εθνικής Πατρών – Κορίνθου κρύβουν κινδύνους, λόγω κυρίως της απουσίας διαχωριστικού στο 90% του δρόμου και της στενότητάς του, ενώ κάποια είναι κίνδυνος – θάνατος! Ο μεγάλος αριθμός φορτηγών που κινείται καθημερινά, καθώς αυτή η οδική αρτηρία συνδέει την Αθήνα με όλη τη δυτική Ελλάδα (συμπεριλαμβανομένου του λιμανιού της Πάτρας, που αποτελεί την πύλη της Ελλάδας προς τη δυτική και κεντρική Ευρώπη), επιβαρύνει τον κυκλοφοριακό φόρτο.
    Η κατάσταση σήμερα στην Εθνική Πατρών – Κορίνθου είναι τραγική. Κι αυτό γιατί με ταημιτελή έργα περιορίστηκε το πλάτος του διαθέσιμου για κυκλοφορία οδοστρώματος στο μισό! Ετσι η κίνηση στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής γίνεται σε δρόμο που μετά δυσκολίας χωράει μια νταλίκα ανά κατεύθυνση! Τα οχήματα κινούνται το ένα πίσω από το άλλο με ταχύτητες 60-70 χιλιομέτρων την ώρα και η απόσταση πλέον καλύπτεται σε ένα δίωρο στην καλύτερη περίπτωση. Οταν δε, υπάρχει αυξημένη κυκλοφορία, όπως σε περιόδους αργιών –κάτι που θα συμβεί και στην ερχόμενη πασχαλινή περίοδο- σχηματίζονται ουρές χιλιομέτρων! Και αυτόν τον δρόμο – ντροπή για το ελληνικό κράτος επέλεξαν Α. Σαμαράς και Ε. Βενιζέλος, για επικοινωνιακό σόου!

πηγη
  • Blogroll

  • Blog Archive