Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΗ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ ΤΩΝ 5 ΕΥΡΩ ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ

Posted by ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ Τετάρτη, Μαΐου 08, 2013
Κύριοι,
Σε συνέχεια της τηλεφωνικής μας επικοινωνίας με τον κύριο Παπαδόπουλο Βασίλη, του Κινήματος Δεν Πληρώνω,  έχω να σας καταγγείλω το περιστατικό που συνέβη σἠμερα 8/5/2013, στο Κέντρο Ψυχικής Υγείας Εφήβων και Νέων του Νοσοκομείου Γ. Γεννηματάς.
      Στο Κέντρο αυτό παρακολουθείται από τον Νοέμβριο του 2012, η 17 ετών κόρη μου.
      Συγκεκριμένα, προσέρχεται για συνεδρίες περίπου δυο (2) φορές κάθε μήνα, με το παράβολο των πἐντε (5) € να πληρώνεται κανονικά. Έως και πριν δύο μήνες όταν και μέσω του blog σας έμαθα για το δικαίωμα της μη καταβολής του παράβολου.

Οι σχετικές αποφάσεις είναι :...
1. Υ3α/ΓΠ/10784 από 8-4-2011,
         αναρτητέα στο διαδίκτυο ΑΔΑ:4ΑΓΕΘ-Π
2.  Υ4α/οικ 84590 από 25-7-2011 
         αναρτητέα στο διαδίκτυο ΑΔΑ:4ΑΣΥΘ-ΗΝΡ

      Μετά το σημερινό (8/5/2013) ραντεβού της κόρης μου με την γιατρό κ. Κ... που την παρακολουθεί, η γραμματεία του κέντρου απαίτησε το παράβολο, δηλὠνοντας τόσο στην ίδια όσο και σε εμένα που επικοινώνησα τηλεφωνικά μαζί τους, αρχικά άγνοια για την ύπαρξη τέτοιας απόφασης, κατόπιν δήλωσε ότι η απόφαση είναι του 2011 και είμαστε στο 2013,( ε και;) για να καταλήξει οτι  η συγκεκριμένη απόφαση, της οποίας την ύπαρξη θυμίζω αγνοούσε δευτερόλεπτα πριν, κατά δήλωση της πάντα, έχει καταργηθεί. 
Απάντησα πως σε τέτοια περίπτωση θέλω να μου επιδειχθεί η απόφαση που ανακαλεί/καταργεί αυτήν που εγω ξέρω και επικαλούμαι.
Φυσικά όλο αυτό είναι επιεικώς ύποπτο. Ακόμα πιο ύποπτο δε, είναι το γεγονός οτι  δεν βρίσκουν τα αποκόμματα από όλες τις προηγούμενες πληρωμές που έχω κάνει, πλην των δυο πρώτων. 
 Θα πρέπει κατά δήλωση τους, να προσκομίσω τα δικά μου. 
Φυσικά "θύμισα" στην υπάλληλο, πως υπάρχει ηλεκτρονικό αρχείο και πως κάθε πληρωμή καταχωρείται στον αριθμό μητρώου του κάθε ασθενούς ξεχωριστά.
Τις επόμενες ημέρες θα πρέπει να επισκεφτώ το Λογιστήριο για διευκρινήσεις και την Κεντρική Γραμματεία, όπως μου είπαν για να δοθεί οριστική λύση.
Βέβαια έχω κάθε λόγο να διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις για την ικανότητα του υπάλληλου που θα συναντήσω εκεί, να ερμηνεύσει την εν λόγω απόφαση και επ' αυτού θα ήθελα την βοήθεια σας.

Ευχαριστώ,
Με εκτίμηση,
Δ.  Ξ.
(τηλέφωνο επικοινωνίας για τυχόν διευκρινήσεις 69.......)


ΠΟΙΟΙ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΑ 5 ΕΥΡΩ ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ
  • Blogroll

  • Blog Archive