Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

ΑΝΕΡΓΟΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΕΛΕΓΚΤΗ ΣΤΟΝ ΗΣΑΠ

Posted by ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ Τετάρτη, Μαΐου 08, 2013
Καλησπερα σας.
Θα ηθελα να σας εκφρασω τον προβληματισμο μου σχετικα με τους νεους ελεγχτες τις φασιστοκυβερνησης στα ΜΜΜ και βασικα στον ηλεκτρικο σιδηροδρομο.
Την προηγουμενη Κυριακη (πριν 2 εβδομαδες) ημουν στην αδερφη μου στην Νικαια και ξεκινησα το πρωι να ανεβω σπιτι μου στο Μενιδι.
Πηγα λοιπον στον Πειραια με το λεωφορειο για να παρω τον ηλεκτρικο να ανεβω πλατεια Αττικης..
Στην εισοδο του ηλεκτρικου σταθμου στον Πειραια εκει που ειναι τα μηχανηματα επικυρωσης εισητηριων ειχαν βαλει εναν ανεδεστατο τυπο περι τα 45-50 χρονων με ενα ταμπελακι που εγραφε ελεγχτης.  
Πηγα λοιπον να περασω και να μπω στο τρενο και με σταματησε ζητωντας μου το εισιτηριο μου.
Εγω του εδειξα την καρτα ανεργιας μου λεγοντας του οτι ειμαι 2 χρονια ανεργος, χωρις εισοδιμα αρα και χωρις λεφτα για να βγαλω εισιτηριο.
Τοτε με περισιο θρασος μου απαντησε οτι η μιση Ελλαδα ειναι ανεργοι και οτι δεν τον ενδιαφερει αυτο και η καρτα ανεργιας δεν μετραει καθολου.
Του ξαναειπα οτι αφου δεν εχω λεφτα δεν μπορω να πληρωσω εισιτηριο και θελω να χρησιμοποιησω τον ηλεκτρικο και οτι αφου ειναι ΜΜΜ εχω καθε δικαιωμα...
σαν ελληνας πολιτης, αφου τοσα χρονια που δουλευα πληρωνα και με το παραπανω τους φορους μου στο κρατος.
Εκεινος ανενδοτος μου επανελαβε οτι αυτο δεν τον ενδιαφερει καθολου και να σηκωθω να φυγω και οτι χωρις εισιτηριο δεν περναω..
Επειδη ημουν πολυ εκνευρισμενος και εχοντας τον σεκιουριτι διπλα μου αποφασισα να φυγω για να γλυτωσω τα χειροτερα (δηλαδη να δωσω μια μπουνια στον ελεγχτη και να με τραβανε στο αστυνομικο τμημα).
Θα ηθελα παρακαλω πολυ να μου πειτε τι γινεται τωρα σε αυτη την περιπτωση και πως αντιμετωπιζουμε αυτους τους τυπους που δεν μας αφηνουν καν να μπουμε στον ηλεκτρικο και μαλλον και στο μετρο που λογικα θα συμβαινει κατι παρομοιο.
Ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας θα περιμενω με μεγαλη αγωνια την απαντηση σας.
Νίκος Μ.

ΚΙΝΗΜΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ




Αγαπητέ Νίκο.
 Δεν υπάρχουν μαγικές συνταγές. Μόνο συλλογικός αγώνας. 
Έλα να τα πούμε από κοντά.
 Αν μπορεσεις ελα σε μια συνελευση μας με τα σχετικα χαρτια που σου εχουν στειλει . Καθε Τριτη 7.30 μμ εχουμε συνελευση. Καυτατζογλου 35- Πατησια- ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθεριος
Θα αναρτήσουμε την καταγγελία σου   να δοθεί δημοσιότητα στο πρόβλημα.
Δες και εδώ τα δικαιώματα σου..
http://epitropesdiodiastop.blogspot.gr/p/blog-page_5506.html
  • Blogroll

  • Blog Archive