Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

ΕΛΕΓΚΤΕΣ : ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΕΛΕΓΚΤΗ ΤΡΟΛΕΪ

Posted by ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ Παρασκευή, Ιουνίου 21, 2013


Συνεχείς είναι οι καταγγελίες για βίαιη συμπεριφορά από ελεγκτές ΜΜΜ
Παρακάτω διαβάστε μια ακόμη καταγγελία μιας νεαρής κοπέλας:
 
Στις 7 Ιουνίου 2013 στις 15:10 στο τρόλεϊ 12 της γραμμής Περιστέρι-  Σύνταγμα είχα φραστικό επεισόδιο με ελεγκτή.
Με ανάγκασε να κατέβω από το τρόλεϊ και  να τον ακολουθήσω.
Μου ζήτησε τα στοιχεία μου.
Εγώ αρνήθηκα να του τα δώσω.
Του είπα να με αφήσει να φύγω  και συνέχιζε να με ακολουθεί.
Μου  είπε να...
προχωρήσουμε και να πάμε  στο αστυνομικό  τμήμα.
Περπατώντας   άρχιζε να με βρίζει φωνάζοντας μου δυνατά και λέγοντας χυδαίες φράσεις  και λέγοντας με επίσης  "τζαμπατζού" με αποτέλεσμα να βγουν από τα καταστήματα οι άνθρωποι και να μαζευτεί κόσμος.
Ο ελεγκτής  ήταν εξαγριωμένος και θα με χτυπούσε αν δεν έφευγα.
Το μόνο που πρόλαβα να συγκρατήσω από το ταμπελάκι του ήταν ότι ονομαζόταν Κωνσταντίνος…

Δ.
  • Blogroll

  • Blog Archive