Για μίζες συνολικού ύψους 315.000 ευρώ στην Ελλάδα από τους
Γερμανικούς Σιδηρόδρομους (Deutsche Bahn), μαζί με ανάλογες πρακτικές
για δουλειές σε χώρες της Αφρικής και της Ασίας, μιλά δικαστική έρευνα
στη Φρανκφούρτη που οδήγησε, σύμφωνα με τα γερμανικά ΜΜΕ, σε επιβολή
προστίμων σε στελέχη της εταιρείας.
Η εταιρεία ανακοίνωσε πως αποσύρεται από χώρες «με εγνωσμένο υψηλό ρίσκο διαφθοράς», ανάμεσά τους και...
την Ελλάδα.
Όπως αναφέρει η Sueddeutsche Zeitung, οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι ανακοίνωσαν την απόφασή τους να σταματήσουν να αναλαμβάνουν έργα -κατασκευαστικά ή συμβουλευτικά- στην Ελλάδα, αλλά και την Αλγερία, τη Λιβύη, τη Ρουάντα και την Ταϊλάνδη μετά τη δικαστική έρευνα από την εισαγγελία της Φρανκφούρτης σε βάρος της εταιρείας για διαφθορά. Η DB International, θυγατρική της Deutsche Bahn, «λάδωνε» την τελευταία δεκαετία, και ενδεχομένως και παλιότερα, για να παίρνει συμβόλαια στις χώρες αυτές, όπως αναφέρεται.
«Για παράδειγμα στην Ελλάδα, στο δίκτυο που συνδέει το αεροδρόμιο με την πόλη, το λιμάνι και την Κόρινθο» γράφει η εφημερίδα. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας που επικαλείται η SZ, η εταιρεία έδωσε συνολικά 315.000 ευρώ σε μίζες για δουλειές στην Ελλάδα.
Η ίδια η DB ανακοίνωσε ότι «είναι απαραίτητες βαθιές τομές και μία γενικότερη νέα αρχή» στις πρακτικές της, και ως εκ τούτου «αποσύρεται από δουλειές σε χώρες με εγνωσμένο υψηλό ρίσκο διαφθοράς». Όσον αφορά τα στελέχη της που βρίσκονταν στο μικροσκόπιο της εισαγγελίας, η DB τα έχει ήδη απομακρύνει -σε αυτά συγκαταλέγεται και πρώην υπεύθυνος για την Ελλάδα.
Newsroom ΔΟΛ
Η εταιρεία ανακοίνωσε πως αποσύρεται από χώρες «με εγνωσμένο υψηλό ρίσκο διαφθοράς», ανάμεσά τους και...
την Ελλάδα.
Όπως αναφέρει η Sueddeutsche Zeitung, οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι ανακοίνωσαν την απόφασή τους να σταματήσουν να αναλαμβάνουν έργα -κατασκευαστικά ή συμβουλευτικά- στην Ελλάδα, αλλά και την Αλγερία, τη Λιβύη, τη Ρουάντα και την Ταϊλάνδη μετά τη δικαστική έρευνα από την εισαγγελία της Φρανκφούρτης σε βάρος της εταιρείας για διαφθορά. Η DB International, θυγατρική της Deutsche Bahn, «λάδωνε» την τελευταία δεκαετία, και ενδεχομένως και παλιότερα, για να παίρνει συμβόλαια στις χώρες αυτές, όπως αναφέρεται.
«Για παράδειγμα στην Ελλάδα, στο δίκτυο που συνδέει το αεροδρόμιο με την πόλη, το λιμάνι και την Κόρινθο» γράφει η εφημερίδα. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας που επικαλείται η SZ, η εταιρεία έδωσε συνολικά 315.000 ευρώ σε μίζες για δουλειές στην Ελλάδα.
Η ίδια η DB ανακοίνωσε ότι «είναι απαραίτητες βαθιές τομές και μία γενικότερη νέα αρχή» στις πρακτικές της, και ως εκ τούτου «αποσύρεται από δουλειές σε χώρες με εγνωσμένο υψηλό ρίσκο διαφθοράς». Όσον αφορά τα στελέχη της που βρίσκονταν στο μικροσκόπιο της εισαγγελίας, η DB τα έχει ήδη απομακρύνει -σε αυτά συγκαταλέγεται και πρώην υπεύθυνος για την Ελλάδα.
Newsroom ΔΟΛ