Κυριακή 18 Αυγούστου 2013

"Από τα μέχρι τώρα στοιχεία που έχουν τεθεί υπόψη μας από μαρτυρίες και δημοσίως αναφερόμενα, φαίνεται ότι το παιδί ωθήθηκε ψυχολογικά και σωματικά προς τον τραγικό θάνατο", σημείωσε    η δικηγόρος της οικογένειας Αρετή Παπαναγιώτου.
Η πλευρά της οικογένειας κατέθεσε νωρίτερα μήνυση κατά του οδηγού και του ελεγκτή του μοιραίου τρόλεϊ για ανθρωποκτονία με ενδεχόμενο δόλο. Μετά τα όσα έχουν γίνει γνωστά για το πόρισμα της πραγματογνωμοσύνης, ανέλαβε να πραγματοποιήσει αφιλοκερδώς πραγματογνωμοσύνη για την...
οικογένεια ο τεχνικός σύμβουλος Παναγιώτης Μαδιάς.
Αυτό που αιτείται από την πλευρά της οικογένειας είναι να πραγματοποιηθεί δακτυλοσκοπική εξέταση στα καίρια σημεία του μοιραίου τρόλεϊ σε αντιπαραβολή των αποτυπωμάτων του αδικοχαμένου 18χρονου Θανάση Καναούτη, του ελεγκτή και του οδηγού.
"Αφού πραγματοποιήθηκε τεχνικός έλεγχος στο τρόλεϊ με κυρίαρχο αντικείμενο έρευνας το καθεστώς λειτουργίας των θυρών παρουσία του διορισμένου από την Τροχαία πραγματογνώμονα, από την έρευνα σε συνδυασμό με το πόρισμα της ιατροδικαστικής έκθεσης ότι το παιδί έφερε τραύμα στο πίσω μέρος του κεφαλιού του, που ήρθε σε γνώση μου από τα ΜΜΕ, εκτίμησή μου είναι ότι το θύμα δεν πάτησε το μπουτόν κινδύνου της μεσαίας θύρας.
Το μπουτόν κινδύνου θέλει συνεχή και παρατεταμένη πίεση με μεγάλη δύναμη συνέχεια για να εκτονωθεί ο αέρας που κρατά την πόρτα κλειστή. Η πόρτα όμως σε αυτή τη φάση δεν ανοίγει.
Θέλει επιπλέον σπρώξιμο με δύναμη για να ανοίξει με την προϋπόθεση ότι το μπουτόν θα είναι συνέχεια πατημένο.
Σε αυτή την περίπτωση, με δεδομένες τις μαρτυρίες ότι συντελείται καυγάς μεταξύ των δύο ατόμων (σκίσιμο μπλούζας), δεν έχει τον χρόνο το θύμα για να προβεί σε αυτή την ενέργεια.
Ο απαιτούμενος χρόνος αυτός είναι 4 με 5 δευτερόλεπτα. Σε κάθε περίπτωση, εάν το θύμα ήθελε εξέλθει του οχήματος με αυτόν τον τρόπο, κατ' ανάγκη θα είχε χτυπήματα στο εμπρόσθιο μέρος του σώματός του και όχι στο πίσω μέρος όπως αναφέρεται στην ιατροδικαστική έκθεση.
Διερευνήσιμο είναι ακόμα το εάν το θύμα έπεσε στιγμή κατά την οποία το όχημα ήταν ακινητοποιημένο ή εν κινήσει έστω και με μικρή ταχύτητα. Διερωτώμαι εάν τελικά ήταν ένα τροχαίο ατύχημα ή κάτι άλλο", δήλωσε   ο μηχανολόγος ηλεκτρολόγος μηχανικός πραγματογνώμονας τροχαίων ατυχημάτων Παναγιώτης Μαδιάς.
 
Πηγή: news247.gr

  • Blogroll

  • Blog Archive