"ΠΡΩΤΑ ΣΕ ΑΓΝΟΟΥΝ, ΜΕΤΑ ΣΕ ΛΟΙΔΟΡΟΥΝ, ΜΕΤΑ ΣΕ ΠΟΛΕΜΟΥΝ, ΚΙ ΕΠΕΙΤΑ ΝΙΚΑΣ"
ΜΑΧΑΤΜΑ ΓΚΑΝΤΙ
Η ιστορία
αρχίζει πριν από τέσσερα χρόνια, στο σταθμό διοδίων στις Αφίδνες Αττικής , όταν
μια ωραία πρωία , πηγαίνοντας στη δουλειά μας, είδαμε ξαφνικά νέα διόδια .
Αυτό ήταν! Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι της αγανάκτησης των κατοίκων της περιοχής. Έτσι γεννήθηκε το Κίνημα κατά των Διοδίων, το οποίο αργότερα μετουσιώθηκε στο Κίνημα Δεν Πληρώνω. Όπως επέβαλε η νέα οδυνηρή πραγματικότητα στη χώρα μας, λόγω της πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα και παγκόσμια.
Ξεκινήσαμε, λοιπόν, μια χούφτα άνθρωποι και σύντομα το...
Κίνημα αυτό πήρε τεράστιες διαστάσεις, ανησυχητικές για το σύστημα της διαπλοκής των μεγαλοεργολάβων και του πολιτικού προσωπικού. Κι αυτό έγινε γιατί απλά εξέφραζε εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους, που υφίσταντο την τιμωρία της προκρούστειας κλίνης των διοδίων σε όλη τη χώρα, ενός θεσμού άδικου με αποκλειστικό σκοπό τον αθέμιτο πλουτισμό των ιδιωτικών εταιρειών και την οικονομική αφαίμαξη του πολίτη. Ενός πολίτη που το μόνο του αμάρτημα ήταν η επιθυμία της ελεύθερης μετακίνησης του στους εθνικούς δρόμους όπως ορίζει το Σύνταγμα, άρθρο 5, παρ. 4. Οι δρόμοι αυτοί, οι εθνικοί μας δρόμοι, το 2007 μέσα σε μια νύχτα, παραδόθηκαν από τον υπουργό μεταφορών της ΝΔ, Σουφλιά με τις υπογραφές του ΠΑΣΟΚ και του ΛΑΟΣ, στους μεγαλοεργολάβους φίλους τους. Υπεγράφησαν, λοιπόν, ανάμεσα στο Ελληνικό Δημόσιο και στους παραχωρησιούχους- μεγαλοεργολάβους, οι γνωστές συμβάσεις παραχώρησης όπου οι ιδιωτικές εταιρείες, ντόπιες και ξένες, θα απολάμβαναν τεραστία οικονομικά οφέλη, σε αντίθεση με τους πολίτες, που θα υφίσταντο μόνο ζημιές. Άρχισαν, λοιπόν, να ξεφυτρώνουν παντού σε ολόκληρη τη χώρα, χωρίς κανένα περιορισμό, σταθμοί διοδίων, περιφρονώντας το κοινό περί δικαίου αίσθημα.
Ο πολίτης νίκησε το φόβο του σήκωσε τη μπάρα, έκανε πλέον μια συνειδητή πράξη αντίστασης, από τη σιωπηλή διαμαρτυρία πέρασε στην ενεργό δράση. Έτσι έπρεπε να γίνει και έτσι έγινε. Το Κίνημα Δεν Πληρώνω, πρωτοστατούσε όλα αυτά τα χρόνια, σε χιλιάδες ανοίγματα διοδίων. Απελευθερώνουμε τους σταθμούς διοδίων όλης της χώρας, χωρίς διακρίσεις.
Ανεμίζαμε περήφανα τις κίτρινες σημαίες του κινήματος μας και οι διερχόμενοι οδηγοί μας αντάμειβαν με επευφημίες, κορναρίσματα. και κάθε λογής πανηγυρισμούς. Ντουντούκες, τύμπανα, βεγγαλικά, σωστό πανηγύρι, στον τόπο του εγκλήματος.
Επανακατακτούσαμε για λίγες ώρες , τους δικούς μας δρόμους, που με θράσος περισσό, είχαν καταλάβει παράνομα οι μεγαλοεργολάβοι- παράσιτα, που απομυζούσαν το υστέρημα των οδηγών. Το Κίνημα κατά των διοδίων, ήταν και εξακολουθεί να σηματοδοτεί την πολιτική ανυπακοή, απέναντι σε ένα απάνθρωπο σύστημα εκμετάλλευσης του ανθρώπου από τις πολυεθνικές εταιρείες, μέσα στα πλαίσια ενός συστήματος σε πλήρη σήψη, που το μόνο που χρειάζεται, είναι η ανατροπή του. Και έρχεται το έτος 2010, η χρονιά των παθών του Μνημονίου για τη χώρα και το λαό της.
Οι τράπεζες λόγω της κρίσης διακόπτουν τη χρηματοδότηση της κατασκευής των οδικών αξόνων, με συνέπεια να σταματήσουν τα έργα. Λίγους μήνες μετά, οι εργολάβοι κινούνται κατά του Δημόσιου και απαιτούν ψηλές αποζημιώσεις, αποδίδοντας του, ευθύνες («γεγονός καθυστέρησης»).
Το Σεπτέμβρη του 2011, το Δημόσιο έκρινε τις αξιώσεις των εργολάβων, αντισυμβατικές και τις απέρριψε, μη αναγνωρίζοντας το «γεγονός καθυστέρησης» που επικαλούντο οι ιδιωτικές εταιρείες.
Δυο χρόνια μετά, το 2013, ο Σαμαράς υπογράφει συμβάσεις για αποζημιώσεις των τεσσάρων ημιτελών οδικών αξόνων, ύψους περίπου μισού δις. Σημειωτέον, ότι οι συμβάσεις αυτές, δεν έχουν ακόμα επικυρωθεί από τη Βουλή, ενώ έχουν δοθεί οι προκαταβολές στους εργολάβους. Οι αποζημιώσεις δίνονται για ζημιές και δαπάνες επανέναρξης των έργων, αλλά και για τμήματα που πιθανόν δεν θα κατασκευαστούν ποτέ.
Δώρα λοιπόν στους μεγαλοεργολάβους μέσα στην οικονομική κρίση, τη στιγμή που η κυβέρνηση των μνημονίων, κόβει αβέρτα, μισθούς, συντάξεις, επιδόματα, απολύει χιλιάδες εργαζόμενους, διαλύει τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας και ιδιωτικοποιεί ένα- ένα τα δημόσια κοινωνικά αγαθά. Ο κόσμος χτυπημένος από την οικονομική κρίση, που η άρχουσα τραπεζοκρατία δημιούργησε, έχει πλέον μειώσει δραστικά τις μετακινήσεις του στους εθνικούς δρόμους.
Οι μεγαλοεργολάβοι κλαψουρίζουν βλέποντας τα κέρδη τους να συρρικνώνονται και η ψυχολογία τους καταρρακώνεται. Και τι δεν έχει κάνει το κράτος προκειμένου να απαλύνει τον πόνο τους. Τους χαρίζει κατά καιρούς πρόστιμα πολεοδομικών και περιβαλλοντολογικών παραβάσεων. Επινόησε και ψήφισε τα προηγούμενα χρόνια, δυο επαίσχυντους νόμους.
Ο πρώτος του «σοσιαλιστή» Ρέππα και ο δεύτερος του «τσεκουροφόρου» Βορίδη, παλιού ηγέτη της ΕΠΕΝ του δικτάτορα Παπαδόπουλου.
Ο νόμος Ρέππα έκανε την άρνηση πληρωμής των διοδίων παράβαση του ΚΟΚ.
Η Τροχαία πλέον έχει μπει με τη βούλα του κράτους, στην υπηρεσία των ιδιωτικών εταιρειών, ενώ εξακολουθεί να πληρώνεται από το Δημόσιο, δηλαδή τους φορολογούμενους πολίτες.
Για να τιμωρεί τους οδηγούς τους επιβάλλει τσουχτερά πρόστιμα, τους αφαιρει ακόμα και τις πινακίδες των αυτοκίνητων τους, όταν οι εκείνοι αρνούνται να πληρώσουν διόδια.
Με το νόμο Βορίδη δεν απαιτείται καν η αυτοπρόσωπη παρουσία του τροχονόμου στα διόδια για να διαπιστώσει την παράβαση του οδηγού και να επιβάλλει επί τόπου το πρόστιμο, μια και νομιμοποιούνται να μας στείλουν το ραβασάκι στο σπίτι!
Δυο νόμοι φωτογραφικοί, προκειμένου να κάμψουν το φρόνημα των ελεύθερων αγωνιζομένων πολιτών. Το Κίνημα Δεν Πληρώνω τα έχει βάλει με μεγάλα συμφέροντα και έχει μπει στο στόχαστρο των ιδιωτικών εταιρειών.
Αμέτρητες οι μηνύσεις και οι δίκες των μελών μας, επειδή απλά τολμήσαμε να αντισταθούμε στις ανομίες τους. Επειδή ξεσκονίσαμε τις συμβάσεις παραχώρησης των εθνικών μας δρόμων και ανακαλύψαμε, τι κρύβεται πίσω από τις λέξεις.
Επειδή διερευνήσαμε τα σκοτεινά μονοπάτια της διαπλοκής τους. Επειδή, όπως λένε, διεγείρουμε τον κόσμο!
Σκέφτηκαν να μας γονατίσουν, αλλά χτύπησαν λάθος πόρτα.
Πάψαμε να μετράμε τις δίκες.
Το κόλπο είναι στημένο και στα μέτρα τους Εξάλλου μας είναι γνωστή, η παγκόσμια τακτική της βιομηχανίας των μηνύσεων, εναντίον των αντιφρονούντων.
Τους διαβεβαιώνουμε ότι θα κουραστούν να μας βλέπουν μπροστά τους.
Το Κίνημα Δεν Πληρώνω αγωνίζεται πλέον και για τα μύρια όσα προβλήματα ταλανίζουν το λαό μας, μέσα στην περιδίνηση της παρούσας βαθύτατης οικονομικής κρίσης.
Εμείς, απλά, ακονίζουμε την αιχμή του δόρατος.
Το δόρυ όμως. το κρατεί ο ίδιος ο λαός.
Εκείνος είναι η κινητήρια δύναμη της ιστορίας.
Με οργανωμένο συλλογικό αγώνα θα πετύχουμε το πρέπον. Να σταματήσει η εκμετάλλευση όλης της Κοινωνίας από μια χούφτα παράσιτα.
Σαν πρώτο βήμα δίνουμε όλοι το βροντερό παρόν στις δίκες των συναγωνιστών του Κινήματος Δεν Πληρώνω.
Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΠΛΟ ΜΑΣ!
ΜΑΧΑΤΜΑ ΓΚΑΝΤΙ
Αυτό ήταν! Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι της αγανάκτησης των κατοίκων της περιοχής. Έτσι γεννήθηκε το Κίνημα κατά των Διοδίων, το οποίο αργότερα μετουσιώθηκε στο Κίνημα Δεν Πληρώνω. Όπως επέβαλε η νέα οδυνηρή πραγματικότητα στη χώρα μας, λόγω της πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα και παγκόσμια.
Ξεκινήσαμε, λοιπόν, μια χούφτα άνθρωποι και σύντομα το...
Κίνημα αυτό πήρε τεράστιες διαστάσεις, ανησυχητικές για το σύστημα της διαπλοκής των μεγαλοεργολάβων και του πολιτικού προσωπικού. Κι αυτό έγινε γιατί απλά εξέφραζε εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους, που υφίσταντο την τιμωρία της προκρούστειας κλίνης των διοδίων σε όλη τη χώρα, ενός θεσμού άδικου με αποκλειστικό σκοπό τον αθέμιτο πλουτισμό των ιδιωτικών εταιρειών και την οικονομική αφαίμαξη του πολίτη. Ενός πολίτη που το μόνο του αμάρτημα ήταν η επιθυμία της ελεύθερης μετακίνησης του στους εθνικούς δρόμους όπως ορίζει το Σύνταγμα, άρθρο 5, παρ. 4. Οι δρόμοι αυτοί, οι εθνικοί μας δρόμοι, το 2007 μέσα σε μια νύχτα, παραδόθηκαν από τον υπουργό μεταφορών της ΝΔ, Σουφλιά με τις υπογραφές του ΠΑΣΟΚ και του ΛΑΟΣ, στους μεγαλοεργολάβους φίλους τους. Υπεγράφησαν, λοιπόν, ανάμεσα στο Ελληνικό Δημόσιο και στους παραχωρησιούχους- μεγαλοεργολάβους, οι γνωστές συμβάσεις παραχώρησης όπου οι ιδιωτικές εταιρείες, ντόπιες και ξένες, θα απολάμβαναν τεραστία οικονομικά οφέλη, σε αντίθεση με τους πολίτες, που θα υφίσταντο μόνο ζημιές. Άρχισαν, λοιπόν, να ξεφυτρώνουν παντού σε ολόκληρη τη χώρα, χωρίς κανένα περιορισμό, σταθμοί διοδίων, περιφρονώντας το κοινό περί δικαίου αίσθημα.
Ο πολίτης νίκησε το φόβο του σήκωσε τη μπάρα, έκανε πλέον μια συνειδητή πράξη αντίστασης, από τη σιωπηλή διαμαρτυρία πέρασε στην ενεργό δράση. Έτσι έπρεπε να γίνει και έτσι έγινε. Το Κίνημα Δεν Πληρώνω, πρωτοστατούσε όλα αυτά τα χρόνια, σε χιλιάδες ανοίγματα διοδίων. Απελευθερώνουμε τους σταθμούς διοδίων όλης της χώρας, χωρίς διακρίσεις.
Ανεμίζαμε περήφανα τις κίτρινες σημαίες του κινήματος μας και οι διερχόμενοι οδηγοί μας αντάμειβαν με επευφημίες, κορναρίσματα. και κάθε λογής πανηγυρισμούς. Ντουντούκες, τύμπανα, βεγγαλικά, σωστό πανηγύρι, στον τόπο του εγκλήματος.
Επανακατακτούσαμε για λίγες ώρες , τους δικούς μας δρόμους, που με θράσος περισσό, είχαν καταλάβει παράνομα οι μεγαλοεργολάβοι- παράσιτα, που απομυζούσαν το υστέρημα των οδηγών. Το Κίνημα κατά των διοδίων, ήταν και εξακολουθεί να σηματοδοτεί την πολιτική ανυπακοή, απέναντι σε ένα απάνθρωπο σύστημα εκμετάλλευσης του ανθρώπου από τις πολυεθνικές εταιρείες, μέσα στα πλαίσια ενός συστήματος σε πλήρη σήψη, που το μόνο που χρειάζεται, είναι η ανατροπή του. Και έρχεται το έτος 2010, η χρονιά των παθών του Μνημονίου για τη χώρα και το λαό της.
Οι τράπεζες λόγω της κρίσης διακόπτουν τη χρηματοδότηση της κατασκευής των οδικών αξόνων, με συνέπεια να σταματήσουν τα έργα. Λίγους μήνες μετά, οι εργολάβοι κινούνται κατά του Δημόσιου και απαιτούν ψηλές αποζημιώσεις, αποδίδοντας του, ευθύνες («γεγονός καθυστέρησης»).
Το Σεπτέμβρη του 2011, το Δημόσιο έκρινε τις αξιώσεις των εργολάβων, αντισυμβατικές και τις απέρριψε, μη αναγνωρίζοντας το «γεγονός καθυστέρησης» που επικαλούντο οι ιδιωτικές εταιρείες.
Δυο χρόνια μετά, το 2013, ο Σαμαράς υπογράφει συμβάσεις για αποζημιώσεις των τεσσάρων ημιτελών οδικών αξόνων, ύψους περίπου μισού δις. Σημειωτέον, ότι οι συμβάσεις αυτές, δεν έχουν ακόμα επικυρωθεί από τη Βουλή, ενώ έχουν δοθεί οι προκαταβολές στους εργολάβους. Οι αποζημιώσεις δίνονται για ζημιές και δαπάνες επανέναρξης των έργων, αλλά και για τμήματα που πιθανόν δεν θα κατασκευαστούν ποτέ.
Δώρα λοιπόν στους μεγαλοεργολάβους μέσα στην οικονομική κρίση, τη στιγμή που η κυβέρνηση των μνημονίων, κόβει αβέρτα, μισθούς, συντάξεις, επιδόματα, απολύει χιλιάδες εργαζόμενους, διαλύει τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας και ιδιωτικοποιεί ένα- ένα τα δημόσια κοινωνικά αγαθά. Ο κόσμος χτυπημένος από την οικονομική κρίση, που η άρχουσα τραπεζοκρατία δημιούργησε, έχει πλέον μειώσει δραστικά τις μετακινήσεις του στους εθνικούς δρόμους.
Οι μεγαλοεργολάβοι κλαψουρίζουν βλέποντας τα κέρδη τους να συρρικνώνονται και η ψυχολογία τους καταρρακώνεται. Και τι δεν έχει κάνει το κράτος προκειμένου να απαλύνει τον πόνο τους. Τους χαρίζει κατά καιρούς πρόστιμα πολεοδομικών και περιβαλλοντολογικών παραβάσεων. Επινόησε και ψήφισε τα προηγούμενα χρόνια, δυο επαίσχυντους νόμους.
Ο πρώτος του «σοσιαλιστή» Ρέππα και ο δεύτερος του «τσεκουροφόρου» Βορίδη, παλιού ηγέτη της ΕΠΕΝ του δικτάτορα Παπαδόπουλου.
Ο νόμος Ρέππα έκανε την άρνηση πληρωμής των διοδίων παράβαση του ΚΟΚ.
Η Τροχαία πλέον έχει μπει με τη βούλα του κράτους, στην υπηρεσία των ιδιωτικών εταιρειών, ενώ εξακολουθεί να πληρώνεται από το Δημόσιο, δηλαδή τους φορολογούμενους πολίτες.
Για να τιμωρεί τους οδηγούς τους επιβάλλει τσουχτερά πρόστιμα, τους αφαιρει ακόμα και τις πινακίδες των αυτοκίνητων τους, όταν οι εκείνοι αρνούνται να πληρώσουν διόδια.
Με το νόμο Βορίδη δεν απαιτείται καν η αυτοπρόσωπη παρουσία του τροχονόμου στα διόδια για να διαπιστώσει την παράβαση του οδηγού και να επιβάλλει επί τόπου το πρόστιμο, μια και νομιμοποιούνται να μας στείλουν το ραβασάκι στο σπίτι!
Δυο νόμοι φωτογραφικοί, προκειμένου να κάμψουν το φρόνημα των ελεύθερων αγωνιζομένων πολιτών. Το Κίνημα Δεν Πληρώνω τα έχει βάλει με μεγάλα συμφέροντα και έχει μπει στο στόχαστρο των ιδιωτικών εταιρειών.
Αμέτρητες οι μηνύσεις και οι δίκες των μελών μας, επειδή απλά τολμήσαμε να αντισταθούμε στις ανομίες τους. Επειδή ξεσκονίσαμε τις συμβάσεις παραχώρησης των εθνικών μας δρόμων και ανακαλύψαμε, τι κρύβεται πίσω από τις λέξεις.
Επειδή διερευνήσαμε τα σκοτεινά μονοπάτια της διαπλοκής τους. Επειδή, όπως λένε, διεγείρουμε τον κόσμο!
Σκέφτηκαν να μας γονατίσουν, αλλά χτύπησαν λάθος πόρτα.
Πάψαμε να μετράμε τις δίκες.
Το κόλπο είναι στημένο και στα μέτρα τους Εξάλλου μας είναι γνωστή, η παγκόσμια τακτική της βιομηχανίας των μηνύσεων, εναντίον των αντιφρονούντων.
Τους διαβεβαιώνουμε ότι θα κουραστούν να μας βλέπουν μπροστά τους.
Το Κίνημα Δεν Πληρώνω αγωνίζεται πλέον και για τα μύρια όσα προβλήματα ταλανίζουν το λαό μας, μέσα στην περιδίνηση της παρούσας βαθύτατης οικονομικής κρίσης.
Εμείς, απλά, ακονίζουμε την αιχμή του δόρατος.
Το δόρυ όμως. το κρατεί ο ίδιος ο λαός.
Εκείνος είναι η κινητήρια δύναμη της ιστορίας.
Με οργανωμένο συλλογικό αγώνα θα πετύχουμε το πρέπον. Να σταματήσει η εκμετάλλευση όλης της Κοινωνίας από μια χούφτα παράσιτα.
Σαν πρώτο βήμα δίνουμε όλοι το βροντερό παρόν στις δίκες των συναγωνιστών του Κινήματος Δεν Πληρώνω.
Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΠΛΟ ΜΑΣ!