Μια απάντηση που μοιάζει με Χρησμό της Πυθείας δίνει ο αρμόδιος υπουργός Υποδομών Χρυσοχοϊδης σε Νεοδημοκρατες βουλευτες της Πελοποννήσου.
Αφού λέει στην απάντηση του, όπως τεκμαίρεται σαφώς, ότι δεν πρέπει να πληρώνουμε διόδια γιατί:
Αφού λέει στην απάντηση του, όπως τεκμαίρεται σαφώς, ότι δεν πρέπει να πληρώνουμε διόδια γιατί:
"Ως
απαραίτητη προϋπόθεση για την επιβολή διοδίων σε κάθε υποτμήμα της
Ολυμπίας Οδού θέτει το Υπουργείο Υποδομών την κατασκευή και παράδοση του
αυτοκινητόδρομου στην κυκλοφορία..."
έρχεται στο τέλος να ευχαριστήσει τους πραγματικούς προϊσταμένους του- τους μεγαλοεργολάβους- με την τελείως αντιφατική με τα προηγούμενα δήλωσή του ότι:
"Σύμφωνα με την εν ισχύ Νομοθεσία, η καταβολή διοδίων
τελών στον συγκεκριμένο Αυτοκινητόδρομο είναι υποχρεωτική κι έχει
ρυθμιστεί με σαφήνεια."
Επίσης , λέει ο "αδιάβαστος" κ. Χρυσοχοϊδης , ότι κατάφερε η Ολυμπία οδός να μειώσει τα θανατηφόρα ατυχήματα κατά 70%!!
Πως; Μήπως μα τα κολονάκια και τις πινακίδες που έχουν μετατρέψει την Κορίνθου- Πατρών σε μονοπάτι ;
Αλλοπρόσαλες δηλώσεις ενός υπουργού που όπως ο ίδιος είχε ομολογήσει δεν ήξερε τι ψήφιζε γιατί δεν είχε προλάβει να διαβάσει το μνημόνιο!! Τι άλλο να περιμένουμε;
Προφανώς δεν θα έχει διαβάσει και την σύμβαση παραχώρησης της ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΟΔΟΥ ΑΕ για αυτό του επισυνάπτουμε τους σχετικούς συνδέσμους που θα την βρει.
Επίσης επισυνάπτουμε τον σύνδεσμο για τα πως και τα γιατί του σκανδάλου της Ολυμπίας οδού και της καρμανιόλας Κορίνθου - Πατρών
Απάντηση του Υπ. Υποδομών για τα διόδια της Ολυμπίας Οδού
11/10/2013 - 13:49
Πηγή:ilialive.gr
Σε ερώτηση του βουλευτή Ηλείας κ. Κοντογιάννη
Ως
απαραίτητη προϋπόθεση για την επιβολή διοδίων σε κάθε υποτμήμα της
Ολυμπίας Οδού θέτει το Υπουργείο Υποδομών την κατασκευή και παράδοση του
αυτοκινητόδρομου στην κυκλοφορία, όπως προκύπτει από την απάντηση του
αρμόδιου Υπουργού κ. Μ. Χρυσοχοϊδη στον Ερώτηση που είχε καταθέσει ο
Βουλευτής Ηλείας της ΝΔ και πρώην Υφυπουργός Απασχόλησης Γιώργος
Κοντογιάννης. Υπενθυμίζεται ότι η Ερώτηση κατατέθηκε στη Βουλή με
πρωτοβουλία του Βουλευτή Κορινθίας κ.Χρίστου Δήμα.
Ως προς την το ζήτημα της ασφάλειας, από τα μέχρι τώρα υπάρχοντα στοιχεία, από την ημερομηνία έναρξης λειτουργίας του έργου (06.08.2008) μέχρι σήμερα έχει καταγραφεί μείωση των θανατηφόρων ατυχημάτων σε ποσοστό που υπερβαίνει το 70% σε σύγκριση με την προηγούμενη περίοδο.
Στην απάντησή του ο κ. Χρυσοχοϊδης, επαναλαμβάνει την δέσμευση της πολιτείας, μέσω του Νόμου 3621/2007, για αναβάθμιση, βελτίωση και εκσυγχρονισμό της υφιστάμενης Νέας Εθνικής Οδού (Ν.Ε.Ο) «Κορίνθου - Πατρών» σε σύγχρονο αυτοκινητόδρομο ευρωπαϊκών προδιαγραφών, καθώς και τη συντήρηση αυτού.
Τέλος, επισημαίνει πως σύμφωνα με την εν ισχύ Νομοθεσία, η καταβολή διοδίων τελών στον συγκεκριμένο Αυτοκινητόδρομο είναι υποχρεωτική κι έχει ρυθμιστεί με σαφήνεια.
Ως προς την το ζήτημα της ασφάλειας, από τα μέχρι τώρα υπάρχοντα στοιχεία, από την ημερομηνία έναρξης λειτουργίας του έργου (06.08.2008) μέχρι σήμερα έχει καταγραφεί μείωση των θανατηφόρων ατυχημάτων σε ποσοστό που υπερβαίνει το 70% σε σύγκριση με την προηγούμενη περίοδο.
Στην απάντησή του ο κ. Χρυσοχοϊδης, επαναλαμβάνει την δέσμευση της πολιτείας, μέσω του Νόμου 3621/2007, για αναβάθμιση, βελτίωση και εκσυγχρονισμό της υφιστάμενης Νέας Εθνικής Οδού (Ν.Ε.Ο) «Κορίνθου - Πατρών» σε σύγχρονο αυτοκινητόδρομο ευρωπαϊκών προδιαγραφών, καθώς και τη συντήρηση αυτού.
Τέλος, επισημαίνει πως σύμφωνα με την εν ισχύ Νομοθεσία, η καταβολή διοδίων τελών στον συγκεκριμένο Αυτοκινητόδρομο είναι υποχρεωτική κι έχει ρυθμιστεί με σαφήνεια.