Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

Πάτρα 24 Οκτωβρίου 2013, Ώρα: 9.30πμ.

2 άτομα από συνεργείο διακοπής ρεύματος, μπαίνουν (σαν τους κλέφτες) στην είσοδο του μαγαζιού που διατηρώ και μέσα σε δυο λεπτά ακριβώς, κόβουν το ρεύμα στο μαγαζί και επιχειρούν να κόψουν και το ρεύμα στο σπίτι μου, ακριβώς από πάνω........

Ο λογαριασμός μου δεν υπερβαίνει τα 850 ευρώ και πριν 10 μέρες ειχα βάλει στο μηχάνημα 200 ευρώ ... καθ υπόδειξη του προϊσταμένου της ΔΕΗ αφού για διακανονισμό μου ζητούσαν τα μισά μπροστά, πράγμα αδύνατον......


Τους αντιλαμβάνομαι μαζί με ένα φιλαράκι που ήταν μαζί μου και τρέχουμε!!!
Ο χώρος που είναι τα ρολόγια της Δ.Ε.Η υπ όψιν, είναι στο εσωτερικό του κτηρίου.
Περάστε έξω αμέσως τους λέω, πέρνωντας τον έναν από το μπράτσο, (Τον εριστικό) και τον βγάζω έξω ...........ακολουθεί ένταση λεκτική!

Παίρνω τηλέφωνο τα παιδιά της Λαϊκής συνέλευσης που είμαι..... για στήριξη!!!

Τους λέω δεν ντρέπεστε? ....τι κάνετε εκεί σαν τον κλέφτη?
Απαντά: Έχω εντολή διακοπής.....κάθε μέρα κόβουμε ρεύματα, ακόμα και σε οικογένειες με 4 παιδιά (για να μου τονίσει, ο βλάκας ότι υπάρχουν και χειρότερα).
Του λέω " Η ντροπή δεν είναι δουλειά", να συνδέσει αμέσως το ρεύμα και να πάει πίσω να συνδέσει και τα υπόλοιπα που έκοψε και να γίνει "άνθρωπος" και όχι σκουλήκι!!!
Απαντά το κλασσικό......την δουλειά μου κάνω, υπάλληλος είμαι_
Του λέω: Κι ο δήμιος παλιά, την "δουλεία" του έκανε και ο μπράβος της νύχτας που εκτελεί συμβόλαια θανάτου την δουλειά του λέει πως κάνει................
Σκατά σκέφτομαι, δεν βγάζουμε άκρη (Λέω να πάμε στα νομικά)..........
Τον ρωτάω πως τον λένε
Δεν είναι υποχρεωμένος να σου πω, απαντά.
Του λέω δείξε μου την εντολή διακοπής
Δεν είμαι υποχρεωμένος μου ξαναλέει
Ποιος είσαι ρε (ρωτάω επίμονα) εσύ, που θες να μου κόψεις το μεροκάματο και το φαγητό των παιδιών μου? Θέλω τα στοιχεία σου και την εντολή διακοπής.
Η απάντηση του είναι για εγκεφαλικό...........
" Γιατί μου απαντά: ο ασφαλίτης όταν σε πιάνει σου δείχνει ταυτότητα? Άπλα σε μαζεύει"
Είμαι στα όριά μου πια..................και ξεσηκώνω την γειτονιά στο πόδι!

Εδώ θα πείτε όλοι: Και που είναι το παράξενο βρε Νίκο?

Η "ουσία" της ανάρτησης φίλες και φίλοι, από δω και πέρα ξεκινά και αυτό που θέλω να αναδείξω.........................................

Ευτυχώς δεν περάσαν 10-15 λεπτά και ήρθαν τα παιδιά από την Λ.Σ Άνω Πόλης, καθώς επίσης άτομα από την Λ.Σ Αγίας Σοφίας και αλληλέγγυοι από την γειτονιά, τον αναρχικό χώρο και από κινήματα!!!

Η παρουσία όλων ήταν καταλυτική!!!

Δεν θα σας κουράσω με περισσότερες λεπτομέρειες......

Μέτα την πίεση που ασκήθηκε από τους αλληλέγγυους, ο ένας από τους δυο "λεβέντες" που θα κόβανε το ρεύμα, μιλά με τον προϊστάμενο του και παίρνει εντολή να επανασυνδέσουν το ρεύμα που κάψανε........ άμεσα!!!

Εν κατακλείδι.....

Το θέμα φίλες και φίλοι δεν είναι προσωπικό, αλλά αφορά όλη την κοινωνία!
Δεν γράφω αυτήν την μαρτυριά για να αναδείξω το προσωπικό μου θέμα αλλά την ΝΙΚΗ ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ....Ναι, έστω αυτήν την μικρή νίκη. Το νέο νόμισμα που έχουμε να διαχειρηστούμε απο δω και μπρος, δεν είναι το ευρώ, η δραχμή η το δολλάριο. Δεν υπάρχει σε κανένα χρηματιστήριο και σε καμιά τράπεζα, αλλά είναι το νόμισμα της καρδιάς μας και θα το βρούμε μέσα από την αυτό-οργάνωσή μας!!!!....... Όνομά του: "ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ"

Τα γράφω για να ενεργοποιηθούν όσοι αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα, στις γειτονίες τους και να συσπειρωθούν όπως εγώ, για να αντιμετωπίσουν την μαζική επίθεση που δεχόμαστε τόσο καιρό όλοι με αυτό-οργάνωση!

Είμαστε πολλοί, είμαστε δεμένοι μια γροθιά και .......η θα νικήσουμε η δεν υπάρχει περίπτωση να χάσουμε, γιατί ο αγώνας μας μπορεί να είναι μακρύς, αλλά είναι δίκαιος και θα είναι νικηφόρος!!!

Ευχαριστώ όλους όσους στήριξαν με φυσική παρουσία και όλους όσους δεν μπόρεσαν, άλλα σίγουρα ήταν μαζί μου ....έστω κι από μακριά!!!!

Nikos Morfeas
  • Blogroll

  • Blog Archive