
προσελκύσουν εργοδότες.
Η πτωτότυπη ιδέα ανήκει στην δανέζικη εταιρία marketing "Reputation Copenhagen",
η οποία σκέφτηκε να βοηθήσει 15 άνεργους -γυναίκες και άνδρες- υψηλού
μορφωτικού επιπέδου, τοποθετώντας τους σε ένα γραφείο με βιτρίνα, στα
γραφεία της στην Κοπεγχάγη.
Το πρόγραμμα ονομάζεται "Έκθεση: Πολύ έξυπνος για να καθίσει σε ένα παράθυρο;",
ενώ οι συμμετέχοντες (πρώην διευθύνοντες σύμβουλοι, δικηγόροι,
οικονομολόγοι, μια μπαλαρίνα κ.α), κάθονται σε κοινή θέα και είναι
ελεύθεροι να αυτοσχεδιάσουν, προκειμένου να παρουσιάσουν τους εαυτούς
τους.
Στόχος
τους είναι να προβάλλουν τα προσόντα τους και να τραβήξουν το
ενδιαφέρον των περαστικών, οι οποίοι μπορούν να ελέγξουν το βιογραφικό
εκείνου που κάθεται πίσω από το τζάμι και να του μιλήσουν αν επιθυμούν.
«Μπορεί
να φαντάζει ως απελπισμένη και υποτιμητική πράξη, όμως λειτουργεί, αφού
από τα τρία άτομα που κάθονται καθημερινά προσλαμβάνεται το ένα», υποστηρίζει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Alexander Peitersen.
«Είμαι πρόθυμος να δοκιμάσω οτιδήποτε», δηλώνει στη «Wall Street Journal» ο Hannibal Camel Holt, ένας άνεργος πολιτικός επιστήμονας, επισημαίνοντας «Παρά
τα προσόντα μου και ενώ μιλώ έξι γλώσσες, ήδη ψάχνω για δουλειά τα
τελευταία τέσσερα χρόνια. Μπορεί να νιώθω σαν πίθηκος σε ένα κλουβί και
όλοι να με κοιτάζουν σαν αξιοθέατο, όμως, εάν έχω έστω και μία
πιθανότητα να εργαστώ, δεν με πειράζει καθόλου αυτό».


directnews.gr
