Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

banner diodia kifisia
Εκτός από τις εξωφρενικές αυξήσεις -μέχρι και 60%- στις τιμές των διοδίων που προβλέπουν οι αναθεωρημένες συμβάσεις των 4 μεγάλων αυτοκινητόδρομων της χώρας, οι μεγαλοεργολάβοι πέτυχαν την έγκριση εγκατάστασης τριών νέων σταθμών διοδίων εντός του αστικού ιστού της Αθήνας!
Ουσιαστικά αποκλείουν την έξοδο και την είσοδο από τα βόρεια της Αθήνα, χωρίς να εισπράξουν τσουχτερό αντίτιμο. Παράλληλα, καταδικάζουν εκατοντάδες χιλιάδες κατοίκων των βόρειων περιοχών και όσους...
εργάζονται εκεί -και χρησιμοποιούν συχνά την Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας- σε καθημερινή οικονομική «αιμορραγία».
Συγκεκριμένα, προωθείται από την κυβέρνηση -που προφανώς ενδιαφέρεται για τα συμφέροντα μόνο των μεγαλοεργολάβων- νέων σταθμών διοδίων από την κοινοπραξία «Νέα Οδός» στους κόμβους Κηφισιάς (Καλυφτάκη), Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου. Η εταιρία «Νέα Οδός», εκμεταλλεύεται από το 2007 την Εθνική Οδό από τον κόμβο Μεταμόρφωσης έως τη Σκάρφεια Φθιώτιδας.
«Δεν Πληρώνω»: Μπίζνες των μεγαλοεργολάβων με τα λεφτά των φορολογουμένων
Το Κίνημα «Δεν Πληρώνω», που πρωτοστατεί στον αγώνα για ελεύθερη πρόσβαση του πολίτη στους οδικούς άξονες αναφέρει σε αποκαλυπτική ανακοίνωσή του:
«Οι χρηματοδοτικές ανάγκες του ήδη υπερκοστολογημένου έργου ανέρχονται σε περίπου 1,2 δις ευρώ. Είναι χαρακτηριστικό… ότι η κοινοπραξία «Νέα Οδός Α.Ε.» συμμετέχει στη χρηματοδότηση του έργου με μόλις 6% από το μετοχικό της κεφάλαιο (75 εκατ. ευρώ). Το 30% της χρηματοδότησης (360 εκατ. ευρώ), καλύπτεται από κεφάλαια του Ελληνικού Δημοσίου και της ΕΕ (από το υστέρημα του ελληνικού και των υπόλοιπων λαών της ΕΕ).
Τέλος, οι τράπεζες συμμετέχουν στη χρηματοδότηση μέσω δανεισμού κατά 54%, ήτοι 662 εκατ. ευρώ. Η ειρωνεία είναι ότι ο τραπεζικός δανεισμός λαμβάνεται με την εγγύηση του ελληνικού δημοσίου (δηλ. του ελληνικού λαού) και η αποπληρωμή του γίνεται από την είσπραξη διοδίων τελών (δηλ. πάλι από τον ελληνικό λαό).
Ο ελληνικός λαός δηλαδή, όχι μόνον καλείται να πληρώνει υπέρογκα διόδια, αλλά υποχρεώνεται και να αναλαμβάνει αυτός το ρίσκο της επένδυσης, χωρίς να καρπώνεται κανένα όφελος από τα υπερκέρδη της κοινοπραξίας τα οποία καταλήγουν στις τσέπες των μεγαλοεργολάβων. Επίσης, σκανδαλώδες είναι το γεγονός ότι πριν από λίγο καιρό το Ελληνικό Δημόσιο με φωτογραφικό νόμο χάρισε στη Νέα Οδό πάνω από 20 εκατ. ευρώ για αυθαίρετα κτίσματα και σωρεία πολεοδομικών παραβάσεων».
Στην ίδια ανακοίνωση το Κίνημα «Δεν Πληρώνω» προαναγγέλλει νέους, σκληρούς αγώνες για να μην περάσουν τα σχέδια κυβέρνησης και μεγαλοεργολάβων:
«Την ίδια ώρα που ο ελληνικός λαός πεινά, οι μεγαλοεργολάβοι δεν χορταίνουν. Θέλουν να αποκλείσουν ολόκληρες περιοχές περικυκλώνοντάς τες με σταθμούς διοδίων. Θέλουν να μας κλείσουν στα σπίτια μας. Δεν θα τα καταφέρουν. Το Κίνημα «Δεν Πληρώνω» είναι αποφασισμένο να ελευθερώσει τους δρόμους μας από τους σύγχρονους προκρούστηδες. Απαιτείται η παρουσία όλων στον δίκαιο αγώνα μας! Όλοι μαζί μπορούμε!».

nez.gr

  • Blogroll

  • Blog Archive