Ρίχνουν 200 ανέργους στο κυνήγι των λαθρεπιβατών.
«Η μαυρογιαλουρίστικη αθλιότητα σε όλο της το μεγαλείο», αναφέρει η Ενωση Εργαζομένων ΗΣΑΠ
Στην πρόσληψη 200 ανέργων προχωρά ο
ΟΑΣΑ, με στόχο να τους ρίξει στη μάχη της λαθρεπιβίβασης .
Οι άνεργοι θα
προσληφθούν για ...
πέντε μήνες, μέσω της πράξης «Προώθηση της απασχόλησης,
μέσω προγραμμάτων κοινωφελούς χαρακτήρα».
Η Ενωση Εργαζομένων ΗΣΑΠ αντέδρασε, όχι για τις προσλήψεις, αλλά για το γεγονός ότι δεν είναι αορίστου χρόνου, πέρα από τις χαμηλές απολαβές (450 ευρώ το μήνα). «Είναι προφανές ότι η κυβέρνηση δεν επιθυμεί με αυτό τον τρόπο ούτε να καλύψει τις πραγματικές ανάγκες της ΣΤΑΣΥ, αλλά ούτε να προσφέρει πραγματική δουλειά σε ανέργους.
»Το μόνο που θέλει είναι να κρατήσει κάποιους εργαζόμενους σε ομηρία, μέχρι τις εκλογές του Ιουνίου, δίνοντάς τους αντί για μισθό ένα φιλοδώρημα. Η μαυρογιαλουρίστικη αθλιότητα σε όλο της το μεγαλείο», αναφέρει η Ενωση Εργαζομένων ΗΣΑΠ. Επίσης, το ΣΕΛΜΑ, το μεγαλύτερο σωματείο στο Μετρό, κατήγγειλε ότι δύο εργαζόμενοι έπαθαν ηλεκτροπληξία, την ώρα της βάρδιάς τους, μέσα στην καμπίνα του συρμού.
Σύμφωνα με στοιχεία της ΣΤΑΣΥ (Μετρό, Τραμ, Ηλεκτρικός), στο πρώτο εννιάμηνο του 2013 τα επιβληθέντα πρόστιμα αυξήθηκαν κατά 22,94%. Συγκεκριμένα, το πρώτο εννιάμηνο του 2013, σε σχέση με 2012, τα επιβληθέντα πρόστιμα ανήλθαν σε 42.699 από 34.732 και η αξία τους από 2.743.298 ευρώ το 2012, αυξήθηκε σε 3.201.243 ευρώ το 2013 (ήτοι αύξηση 16,69%).
Στη ΣΤΑΣΥ εργάζονται σήμερα περί τους 100 ελεγκτές, αλλά ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Νίκος Παπαθανάσης, σε επιστολή του στο υπουργείο Μεταφορών, κάνει λόγο για την αναγκαιότητα πρόσληψης 352 ατόμων συνολικά, κυρίως τεχνικούς, οδηγούς και υπεύθυνους σταθμών.
Μάλιστα, ο κ. Παπαθανάσης αναφέρει ότι, κατά το 2010, αποχώρησαν 257 άτομα, συνέπεια της λήξης των συμβάσεών τους, τα οποία όμως κατείχαν, λόγω της εκπαίδευσής τους, εξειδικευμένες θέσεις εργασίας στην πρώην Αττικό Μετρό Εταιρεία Λειτουργίας.
«Ευελπιστούμε ότι σε μια προοπτική προσλήψεων, τα συγκεκριμένα άτομα θα μοριοδοτηθούν, αφ' ενός μεν γιατί είναι εκπαιδευμένα, αφ' ετέρου δε το κόστος ένταξής και εκπαίδευσής τους θα είναι μηδαμινό», καταλήγει ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ. Από την άλλη πλευρά, οι εν λόγω εργαζόμενοι εντάσσονται στο πόρισμα του γενικού επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης, το οποίο έκανε λόγο για «παράνομες προσλήψεις».
enet.gr