Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013


ΑΙΤΗΜΑ
ΖΟΥΛΑΜΟΓΛΟΥ ΝΙΚΟΛ
Αρχιτέκτων
Γαλήνης 11, 14564 Αθήνα
Τηλ.6944195999

Αθήνα, 10 Δεκεμβρίου 2013
Προς: ΣΤΑΣΥ Α.Ε.
Αθηνάς 67, 10552 Αθήνα
Κοιν: Σ.Ε.Λ.Μ.Α
(Υπόψη κου Τσάκου Μάνθου
Αμαξοστάσιο Σεπολίων Κηφισου 94
10442 Αθήνα


ΘΕΜΑ: Ένσταση – Διαμαρτυρία για την επιβολή προστίμου

Με την παρούσα επιστολή θέλω να εκφράσω την αντίρρηση και την έντονη διαμαρτυρία μου, για την επιβολή προστίμου από ελεγκτές της υπηρεσίας σας, γιατί μετά από έλεγχο στον Σταθμό του Μετρό Συντάγματος τον Μάρτιο 2011, δεν είχα επικυρώσει το εισιτήριο αξίας 1,40€. Το τελικό ποσόν που βεβαιώθηκε στην Εφορία (άκουσον – άκουσον), είναι ύψους 800€. Δηλαδή με τα σημερινά δεδομένα της εργασιακής λιτότητας, δύο μηνιάτικα.
Δεν θα επικαλεστώ άγνοια της πράξεως μου ούτε θα χρησιμοποιήσω επιχειρήματα ή οποιαδήποτε άλλη δικαιολογία, είθισται να λέγεται όπως π.χ. δεν είχα λεφτά επάνω μου ή είχα αδιαθεσία κ.λ.π. Η μη επικύρωση του εισιτηρίου την συγκεκριμένη μέρα ήταν μια πράξη πολιτικά συνειδητή, στα πλαίσια της κοινωνικής διαμαρτυρίας της περιόδου εκείνης, με σειρά διαδηλώσεων και απεργιακών κινητοποιήσεων, ενάντια του Μνημονίου και...
των μέτρων λιτότητας και των περικοπών σε μισθούς και συντάξεις. Μάλιστα την περίοδο εκείνη, τα μέσα λειτουργούσαν παρά τις απεργίες, προς εξυπηρέτηση των επιβατών για τη συμμετοχή τους στις διαδηλώσεις. Είχα λοιπόν κατέβει να διαδηλώσω και για εσάς, κύριοι ελεγκτές και κύριοι του προσωπικού της Εταιρείας.
Για να μην σας κόψουν τον μισθό και την σύνταξη των γονιών σας.
Και αντ’ αυτού εκδικητικά, ανάλγητα, χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση ότι το πρόστιμο μεταβιβάζεται στην Εφορία στο 10πλάσιο του αρχικού βεβαιωμένου προστίμου και μάλιστα χωρίς δικαίωμα άσκησης ενστάσεων (με προκάλυψη τον Νόμο 2669/98), ο οποίος δεν προβλέπει προσφυγή σε ένδικα μέσα.
Όλα κομμένα και ραμμένα στα μέτρα σας, για να ενισχύσετε οικονομικά την εταιρεία σας, διότι όλα αυτά τα πρόστιμα αποτελούν έσοδα για τον Συγκοινωνιακό σας φορέα, κύριοι.
Σας γνωρίζω επίσης, και ειλικρινά λόγω ήθους και παιδείας μου, και επειδή κάνω συστηματική χρήση του μέσου, ότι είμαι πάντα συνεπής με την πληρωμή του κομίστρου και δεν είχα ποτέ παραβατικές διαθέσεις.
Επισυνάπτω δε, και εκκαθαριστικό για να δείτε και τους οικονομικούς μου πόρους, διότι ως νέα Μηχανικός, από την άσκηση του επαγγέλματος μου, την τελευταία 3ετία είχα μηδενικά έσοδα. Άρα η επιβολή προστίμου, σ’ ένα νέο που δεν έχει ούτε τα προς το ζην, όχι μόνο αποτελεί ένα ακόμα βρόγχο για την καθημερινή του επιβίωση αλλά μπορεί να αποτελέσει και εφαλτήριο παραβατικών ή και ακόμα απεγνωσμένων ενεργειών, ειδικά σε άτομα αδύνατου χαρακτήρα. Και θα είστε εσείς υπαίτιοι.

Για τους λόγους αυτούς
Και με την επιφύλαξη παντός εν γένει δικαιώματός μου
Αιτούμαι
Να γίνει δεκτή η παρούσα ένσταση μου και την απαλοιφή του χρέους μου από την Εφορία.

Νικολ Ζουλάμογλου , Αρχιτέκτων
  • Blogroll

  • Blog Archive