Η επικεφαλίδα του σχολίου (Μεγαλοεργολάβοι με κοινωνικό πρόσωπο) μοιάζει με τίτλο βγαλμένο από το θέατρο του παραλόγου.
Μόνο ένας σαν τον Ευγένιο Ιονέσκο, τον συγγραφέα του Ρινόκερου και του Δολοφόνου χωρίς αμοιβή θα μπορούσε να σκαρφιστεί έναν τέτοιο τίτλο.
Μάλιστα θα μπορούσε να υπάρχει και η παραλλαγή με τίτλο Οι κατά συρροή "δολοφόνοι με αμοιβή" ή καλύτερα με διόδια για τον άλλο κόσμο, αν αναλογιστεί το θέμα αναφοράς μας.
Αφορμή για αυτή την περιδιάβαση στα μονοπάτια της θεατρολογίας στάθηκε η "χαρμόσυνη" είδηση:
"Πιο φθηνά τα διόδια στην εθνική οδό Κορίνθου-Πατρών"...
Οι μεγαλοεργολάβοι, ντόπιοι και ξένοι, σε μια κρίση μεγαλόψυχης γεναιοδωρίας, αποφάσισαν να
εφαρμόσουν νέες, μειωμένες τιμές από τα μεσάνυχτα της Δευτέρας στα
διόδια Ζευγολατιού και Ρίου, στην εθνική οδό Κορίνθου-Πατρών.
Όπως ανακοίνωσε η «Ολυμπία Οδός», το αντίτιμο που θα πρέπει να καταβάλουν τα επιβατικά ΙΧ στους δύο αυτούς σταθμούς διοδίων μειώνεται κατά 20% και διαμορφώνεται στα 2,50 ευρώ από 3,10 ευρώ που είναι σήμερα...
Όπως ανακοίνωσε η «Ολυμπία Οδός», το αντίτιμο που θα πρέπει να καταβάλουν τα επιβατικά ΙΧ στους δύο αυτούς σταθμούς διοδίων μειώνεται κατά 20% και διαμορφώνεται στα 2,50 ευρώ από 3,10 ευρώ που είναι σήμερα...
Το μέγεθος της υποκριτικής αναλγησίας και του κυνισμού αυτών των ανθρώπων είναι απύθμενο.
Σε έναν δρόμο- ο θεός να τον κάνει δρόμο- όπου τα εκκλησάκια των αδικοχαμένων, ένθεν και εκείθεν της "εθνικής οδού" είναι αμέτρητα έχουν το θράσος να ζητάνε και διόδια.
Εθνική οδός με τις περισσότερες φονικές
παγίδες περιγράφεται η Αθηνών – Πατρών σε έρευνα, τα στοιχεία της οποίας
παρουσιάστηκαν από το διευθυντή της Τροχαίας. Στο δρόμο αυτό, έχει
κανείς τριπλάσιες πιθανότητες να εμπλακεί σε τροχαίο δυστύχημα σε
σύγκριση με την Εγνατία Οδό και διπλάσιες σε σχέση με την εθνική Οδό
Αθηνών Θεσσαλονίκης.
Το οκτάμηνο Ιανουαρίου Αυγούστου του
2012 καταγράφηκαν 11 τροχαία δυστυχήματα ακριβώς όσα και στην Εγνατία
που έχει μήκος 670 χλμ. Έντεκα δυστυχήματα καταγράφηκαν το ίδιο διάστημα
και στην Εγνατία Οδό (μήκους 670 χλμ.), στην Αθήνας – Θεσσαλονίκης (
515 χλμ.) και επτά στα 310 χλμ. του Βόρειου Οδικού άξονα Κρήτης.
Αναφορικά με την Αθηνών – Πατρών, εάν οι
στατιστικές απομόνωναν το ιδιαιτέρως προβληματικό τμήμα Κορίνθου –
Πατρών (τα 141 από τα 216 χλμ.), όπου δεν υπάρχει καν διαχωριστική
νησίδα, οι πιθανότητες εμπλοκής σε τροχαίο θα εκτινάσσονταν ακόμα πιο
ψηλά.
“Οι οδηγοί που είναι αναγκασμένοι να
κάνουν συχνά αυτή τη διαδρομή συμμετέχουν σε μία ελληνική εκδοχή ρώσικης
ρουλέτας”, αναφέρουν. Οι επιγραφές που τους θυμίζουν ότι στα επόμενα 3
χλμ. Συμβαίνουν θανατηφόρα τροχαία, προσθέτουν ακόμα μία μακάβρια νότα
στο θλιβερό σκηνικό.
Και αυτά την ίδια στιγμή που κυβέρνηση μαζί με τα αφεντικά τους, τους μεγαλοεργολάβους, κάνουν ψεύτικες φιέστες δήθεν επανεκκίνησης των έργων.
Δικαστήρια Κορίνθου: Μεγαλοεργολάβοι vs Κίνημα Δεν Πληρώνω |
Ταυτόχρονα τσεπώνουν ανερυθρίαστα τα εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ από στημένες ρήτρες σε βάρος του δημοσίου καθώς και από τις νέες συμβάσεις παραχώρησης που υπέγραψε ο ανεκδιήγητος κ. Χρυσοχοϊδης, που ψήφισε το μνημόνιο χωρίς να το έχει διαβάσει, σύμφωνα με δήλωση του...
223 εκατομμύρια ευρώ είναι τα ποσά που έλαβαν οι μεγαλοεργολάβοι της Ολυμπίας οδού, για αποζημιώσεις (δήθεν γεγονός καθυστέρησης και έξοδα επανεκκίνησης)!
Άλλα 26 εκατομμύρια ευρώ πήραν οι ως άνω κύριοι , από όλους εμάς, τον Απρίλη του 2013, από διόδια που δεν εισέπραξαν γιατί δεν είχαν προχωρήσει τα έργα και δεν είχαν τοποθετήσει τους σταθμούς των νέων διοδίων!
Την στιγμή, μάλιστα, που οι ίδιοι οι μεγαλοεργολάβοι, είχαν σταματήσει μονομερώς οποιαδήποτε εργασία!
Έρχονται τώρα και το παίζουν large και μας κάνουν και εκπτώσεις αυτοί οι κύριοι. Μνημόσυνα, στην κυριολεξία, με ξένα κόλυβα..
Διόδια Ζευγολατιού: Κίνημα Δεν Πληρώνω vs Μεγαλοεργολάβοι, ΜΑΤ, ΟΠΚΕ, Ασφάλεια κλπ |
Είναι αυτοί οι ίδιοι εκμεταλλευτές των εθνικών μας δρόμων που έχουν κάνει εκατοντάδες μηνήσεις στα μέλη του Κινήματος Δεν Πληρώνω, επειδή βγάζουν τις διαπλοκές τους στην φόρα και τους αντιστέκονται με εκατοντάδες ανοίγματα διοδίων και συλλογική πολιτική ανυπακοή στους άδικους νόμους τους και την καταπάτηση του συντάγματος.
Στο χέρι όλων μας είναι να τους διώξουμε από τις πλάτες μας και να στείλουμε τις παράγκες τους για ανακύκλωση σαν παλιοσίδερα. Απαιτείται οργάνωση και αγώνας.
Το Κίνημα Δεν Πληρώνω το κάνει πράξη εδώ και πάνω από 4 χρόνια. Αναγκαία και ικανή συνθήκη, για να έχει νικηφόρα έκβαση ο αγώνας μας,είναι η ενεργός συμμετοχή όλων.
Δήμος Πολίτης