Σάββατο 26 Ιουλίου 2014

https://www.facebook.com/groups/345796945517588/
Σοκάρει η επιστολή που είχε στείλει η 56χρονη τετραπληγική από τα Χανιά, στην τοπική εφημερίδα Χανιώτικα Νέα, για το τεράστιο πρόβλημα που αντιμετώπιζε με την διακοπή της σύνταξης του ΟΓΑ.

Μέσω εφημερίδας απευθυνόταν στους αρμοδίους και αφού εξιστορούσε τα προβλήματά της  με την αρρώστεια της αλλά και τις δημόσιες υπηρεσίες.

Τώρα η 56χρονη είναι νεκρή, και έσβησε λίγη ώρα μετά από την διακοπή της σύνδεσης του ρεύματος από την ΔΕΗ γιατί χρωστούσε λίγα ευρώ…

Η επιστολή της που αναδημοσιεύεται στο protothema ανέφερε:
«Το όνομα μου είναι Ευτυχία Παπαδάκη. Είμαι άτομο με τετραπληγία 20 χρόνια και είμαι στο κρεβάτι και έχω μηχανική υποστήριξη από τον Ιανουάριο του 2003 . Τον υπολογιστή τον χειρίζομαι με μια κάμερα υπερύθρων.

Έχω μια αρρώστια που λέγεται Αμυοτροφική Πλευρική Σκλήρυνση (ALS). Γεννήθηκα στις 30 Οκτωβρίου 1958. Όλη μου τη ζωή ασχολούμουν με τη γεωργία, εκτός από ενάμιση χρόνο που άνοιξα ένα ανθοπωλείο για να πουλάω τα φυτά που καλλιεργούσα μόνη μου για να μην τα παίρνουν οι έμποροι για ένα κομμάτι ψωμί. Είχα βλέπετε 3 αγόρια να μεγαλώσω. Βρήκα ένα μαγαζάκι 15 τ.μ. και έναν λογιστή. Δεν μου είπε ότι ήταν απαραίτητο να γραφτώ στο Ταμείο Εμπόρων. Άνοιξα το ανθοπωλείο, νόμιζα ότι ήμουν εντάξει με τις υποχρεώσεις μου με το κράτος. Δεν με ενόχλησε κανείς. Τον Νοέμβριο του 1993 άρχισα να χάνω την ισορροπία μου και να πέφτω κάτω αδικαιολόγητα. Τον Δεκέμβριο του 1993 νοσηλεύτηκα στο Αιγηνίτειο νοσοκομείο. Τότε μου έφτιαξαν τα χαρτιά οι γιατροί «να τα καταθέσουν στο Ταμείο σου» μου είπαν».

Η γυναίκα, μην γνωρίζοντας τον τρόπο αδειοδότησης ενός καταστήματος και τον τρόπο με τον οποίο κλείνει, ανέθεσε την εργασία στον λογιστή της που όμως πέθανε μετά από λίγο αφήνοντας, όπως φάνηκε, πολλά θέματα ανοικτά.

Η άτυχη γυναίκα συνεχίζει: «όταν γύρισα στα Χανιά (με πατερίτσες) άρχισα να μαζεύω τα υπόλοιπα χαρτιά. Η υγεία μου πήγαινε όλο και χειρότερα. Κατέθεσε τα χαρτιά ο πατέρας μου στον Ο.Γ.Α. και με κάλεσαν να περάσω από επιτροπή τον Απρίλιο του 1994 (τότε ήμουν σε αναπηρική καρέκλα). Η απόφαση, όπως αναμενόταν, 100% αναπηρία – τετραπληγία. Η σύνταξη βγήκε 2 ή 2,5 χρόνια αργότερα. Το παιδί μου τον κάλεσαν φαντάρο, νομίζω πήγε στην Εφορία, έκλεισε την ταμειακή μηχανή και την πούλησε.
Το ανθοπωλείο έκλεισε 31 Δεκεμβρίου 1996 και έφυγε φαντάρος ο γιος μου. Τον Ιούλιο 2007 ήρθε ένα χαρτί από το Ταμείο Εμπόρων και μου έλεγε ότι τους χρωστούσα 45.000 €.

Έκατσα και έγραψα μία επιστολή, δεν μπορούσα να επικοινωνήσω με άλλον τρόπο (από τον Δεκέμβριο του 2002 έχω τραχειοσωλήνα) και έλεγα περίπου αυτά που σας γράφω τώρα. Φαίνεται δεν την άνοιξαν και τον άλλο μήνα έρχεται άλλη επιστολή. Δεν μου έδιναν απαντήσεις στα ερωτήματα που είχα κάνει. Ήταν αντίγραφο της πρώτης.
Ξανατυπώνω τη δικιά μου επιστολή και την ξαναστέλνω, πάλι δεν είχα απάντηση. Αυτό συνεχίστηκε για αρκετό καιρό. Για 2 – 3 χρόνια μου έστελναν το ίδιο χαρτί και το γύριζα πίσω χωρίς να το ανοίξω.

Την Παρασκευή 31 Μαΐου 2013 μου ήρθε ένα χαρτί από τον Ο.Γ.Α. και λέει ότι μου κόβουν τη σύνταξη και την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη γιατί έχω μαγαζί που δουλεύει και δεν μου δίνουν ούτε τις δαπάνες του 2012 και 2013 που έχω καταθέσει περίπου 20.000 ευρώ! Έχω ανάγκη από γυναίκα που να με φροντίζει.

Πώς θα ζήσω; Το ξέρω ότι η ζωή μας εμάς των 1.540 ασθενών με ALS είναι πολυδάπανη για το κράτος.

Αλλά ας κάνατε νόμιμη την ευθανασία “θα την έκανα τώρα” να ξεκουραστώ από τους δημοσίους βασανιστές του ελληνικού λάου και όχι μόνο».



Χανιά: Πέθανε τετραπληγική όταν η ΔΕΗ της έκοψε το ρεύμα

 

ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΣΚΛΗΡΗ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΩΝ ΕΝΟΧΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΗΣ ΤΕΤΡΑΠΛΗΓΙΚΗΣ ΧΑΝΙΩΤΙΣΑΣ

 
https://www.facebook.com/groups/kinimadenplirono.eu/

                           ΚΑΝΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΧΩΡΙΣ ΡΕΥΜΑ!

Καυτατζόγλου 8,  1ος όροφος
Πατήσια, 111 44, Αθήνα
e-mail: epitropes2010@gmail.com
  Τηλ. 211 0192839

 


  • Blogroll

  • Blog Archive