Τρίτη 29 Ιουλίου 2014

Λάβαμε στο μέηλ του Κινήματος Δεν Πληρώνω (epitropes2010@gmail.com)  την παρακάτω επιστολή διαμαρτυρίας που απευθυνόταν στην Κεντρική οδό και κοινοποιήθηκε στο Κίνημα  μας.
Να σημειωθεί ότι μόλις σήμερα παρελήφθη νέα μήνυση της ως άνω εταιρίας που εκμεταλλεύται τους εθνικούς μας δρόμους από τους συναγωνιστές Σούλα Γαλάνη και Αποστόλη Αυλακιώτη από το Μώλο (μέλη της Συντονιστικής Επιτροπής του Κινήματος Δεν Πληρώνω) και τον Βασίλη Παπαδόπουλο , πρόεδρο του Κινήματος Δεν Πληρώνω.
Οι μεγαλοεργολάβοι, θρασύτατοι όπως πάντα θέλουν και την πίτα ολάκερη και τον σκύλο χορτάτο...
Για καταγγελίες και παρατηρήσεις ελάτε σε επαφή με το Κίνημα Δεν Πληρώνω:
Η επιστολή: 

Καλησπέρα σας ,
Σας ενημερώνω για τα εξής:
Ονομάζομαι Νίκος Λιακόπουλος και κατευθυνόμουν στα Καμένα Βούρλα από Λαμία. 
Στις 12.30 έφτασα στα διόδια τις Αγίας Τριάδας. Ακολούθησαν τα εξής :
                        Α) ουρά αυτοκινήτων περίπου 1 χιλιομέτρου και στα 2 ρεύματα κυκλοφορίας.
Β) αυτοκίνητα εκτεθειμένα σε κίνδυνο να αλλάζουν λωρίδες και κιόσκια για να εξυπηρετηθούν
Γ) ένα χάος για όσο χρόνο ήμουν εκεί περίπου 15 λεπτά.
Δ) μετά την διέλευση μου ,μου έδωσαν μετά από δική μου παραίνεση, το τηλέφωνο τις εξυπηρέτησης και κάλεσα στο 2295026900 και μίλησα με την Κυρία Σκουλικά Γεωργία και της ζήτησα για κάποιον υπεύθυνο. Το μόνο που ανέφερε ήταν ότι...
είναι θέμα συστήματος και ότι κάνουν τα πάντα για να το διορθώσουν. Επίσης μου διευκρίνισε ότι δεν μπορεί να μου δώσει κάποιο όνομα υπευθύνου παρά μόνο να το ζητήσω γραπτός. Έπειτα ζήτησα ποιος θα με αποζημιώσει για το χαμένο χρόνο από τις 12.30 έως 12.47 και εδώ μου ζητήθηκε να το κάνω εγγράφως.

Αιτούμαι τα ακόλουθα:
                Α) χρηματική αποζημίωση για το χρόνο που έχασα (λεπτά)
                Β) ηθική αποζημίωση για την πίεση που δέχθηκα σε αυτό τον χρόνο
    Γ) και έγγραφη εγγύηση ότι σε τυχόν παρόμοιο περιστατικό θα γίνουν διαφορετικές ενέργειες ώστε να αποφευχθούν τυχόν                 ατυχήματα και ταλαιπωρία οδηγών. 
Η πιο απλή λογική θα ήταν να γίνει ελεύθερη διέλευση για το χρόνο αυτό μέχρι την επίλυση         του προβλήματος γιατί αν μη τι άλλο δεν ήταν ευθύνη των οδηγών.

Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου στο 6970094423.
Περιμένω την έγγραφη απάντηση σας.
  • Blogroll

  • Blog Archive