Τα παίρνουν από όλες τις πάντες οι μεγαλοεργολάβοι,
ενώ ένας ολόκληρος λαός αργοπεθαίνει μέσα στη μνημονιακή δίνη!
Διαβάστε το δημοσίευμα της Καθημερινής:
ενώ ένας ολόκληρος λαός αργοπεθαίνει μέσα στη μνημονιακή δίνη!
Διαβάστε το δημοσίευμα της Καθημερινής:
Εγκρίθηκε η 2η δόση αποζημίωσης στη «Νέα Οδό» ύψους 25,4 εκατ.
..Και για «απώλεια εσόδων από
διόδια λόγω διαδηλώσεων» (σ.σ. «κλείσιμο» διοδίων)
Την καταβολή 25,4 εκατομμυρίων ευρώ
στην κοινοπραξία «Νέα Οδός» ενέκρινε χθες το υπουργείο Υποδομών.
Πρόκειται για τη δεύτερη δόση της αποζημίωσης που αποφασίστηκε με τη
συμφωνία επανεκκίνησης των έργων στην Ιονία Οδό ότι θα λάβει η
κοινοπραξία, για διαφυγόντα έσοδα από διόδια.
Οπως αποκάλυψε η «Κ» τον προηγούμενο Νοέμβριο, ο παραχωρησιούχος διεκδίκησε και τελικά πέτυχε να λάβει αποζημίωση 95 εκατ. ευρώ, ο τρόπος καταβολής ....
της οποίας περιγράφεται στη «συμφωνία απαιτήσεων παραχωρησιούχου» (που προσαρτήθηκε στον Ν. 4219/13, με τον οποίο επανεκκινήθηκαν οι τέσσερις αυτοκινητόδρομοι).
Τα χρήματα αυτά δίδονται από το Δημόσιο στην κοινοπραξία «Νέα Οδός» ως αποζημίωση, μεταξύ άλλων, για διαφυγόντα έσοδα από τη μη κατασκευή πλευρικών σταθμών διοδίων στους κόμβους Πύρνας, Καλυφτάκη, Αγίου Στεφάνου και Χαλκίδας.
Αλλά και για «απώλεια εσόδων από διόδια λόγω διαδηλώσεων» (σ.σ. «κλείσιμο» διοδίων). Καθώς και για τη διατήρηση των διοδίων σε σταθερό ύψος (μη επιβολή των αυξήσεων που προβλέπονταν με την ολοκλήρωση μιας φάσης των εργασιών).
Η πρώτη δόση, ύψους 35,9 εκατ. ευρώ, καταβλήθηκε τον περασμένο Μάιο.
Υπενθυμίζεται ότι η «Νέα Οδός» έλαβε στο παρελθόν ακόμα 3 εκατ. ευρώ για καθυστέρηση έναρξης παραχώρησης. Αποζημίωση, πάντως, δεν θα λάβει μόνο ο παραχωρησιούχος, αλλά και ο κατασκευαστής της Ιονίας Οδού (μέχρι στιγμής του έχουν καταβληθεί 84,3 εκατ. ευρώ από τα 106,5 εκατ. ευρώ της ορισθείσας αποζημίωσης). Οσον αφορά τη χρηματοδότηση του δρόμου, μέχρι στιγμής έχουν δοθεί από τη χρηματοδοτική συμβολή του Δημοσίου στο έργο 253,5 εκατ. ευρώ (από τα 360 εκατ. ευρώ της αρχικής συμβολής). Και θα καταβληθούν επίσης 279 εκατ. ευρώ για την κάλυψη του χρηματοδοτικού κενού του έργου και τις σήραγγες της Κλόκοβας.
Οσον αφορά στην πρόοδο του έργου, πρόσφατα ανακοινώθηκε από το υπουργείο Υποδομών ότι έχει κατασκευαστεί το 40% και μάλιστα εκτιμάται ότι θα παραδοθούν στην κυκλοφορία ορισμένα μεμονωμένα τμήματα δρόμου μέχρι το τέλος του έτους. Η Ιονία Οδός πρέπει, βάσει της συμφωνίας, να είναι έτοιμη στο τέλος του 2015, εκτός από τις σήραγγες της Κλόκοβας που πρέπει να παραδοθούν μέσα στο 2016.
πηγή
Οπως αποκάλυψε η «Κ» τον προηγούμενο Νοέμβριο, ο παραχωρησιούχος διεκδίκησε και τελικά πέτυχε να λάβει αποζημίωση 95 εκατ. ευρώ, ο τρόπος καταβολής ....
της οποίας περιγράφεται στη «συμφωνία απαιτήσεων παραχωρησιούχου» (που προσαρτήθηκε στον Ν. 4219/13, με τον οποίο επανεκκινήθηκαν οι τέσσερις αυτοκινητόδρομοι).
Τα χρήματα αυτά δίδονται από το Δημόσιο στην κοινοπραξία «Νέα Οδός» ως αποζημίωση, μεταξύ άλλων, για διαφυγόντα έσοδα από τη μη κατασκευή πλευρικών σταθμών διοδίων στους κόμβους Πύρνας, Καλυφτάκη, Αγίου Στεφάνου και Χαλκίδας.
Αλλά και για «απώλεια εσόδων από διόδια λόγω διαδηλώσεων» (σ.σ. «κλείσιμο» διοδίων). Καθώς και για τη διατήρηση των διοδίων σε σταθερό ύψος (μη επιβολή των αυξήσεων που προβλέπονταν με την ολοκλήρωση μιας φάσης των εργασιών).
Η πρώτη δόση, ύψους 35,9 εκατ. ευρώ, καταβλήθηκε τον περασμένο Μάιο.
Υπενθυμίζεται ότι η «Νέα Οδός» έλαβε στο παρελθόν ακόμα 3 εκατ. ευρώ για καθυστέρηση έναρξης παραχώρησης. Αποζημίωση, πάντως, δεν θα λάβει μόνο ο παραχωρησιούχος, αλλά και ο κατασκευαστής της Ιονίας Οδού (μέχρι στιγμής του έχουν καταβληθεί 84,3 εκατ. ευρώ από τα 106,5 εκατ. ευρώ της ορισθείσας αποζημίωσης). Οσον αφορά τη χρηματοδότηση του δρόμου, μέχρι στιγμής έχουν δοθεί από τη χρηματοδοτική συμβολή του Δημοσίου στο έργο 253,5 εκατ. ευρώ (από τα 360 εκατ. ευρώ της αρχικής συμβολής). Και θα καταβληθούν επίσης 279 εκατ. ευρώ για την κάλυψη του χρηματοδοτικού κενού του έργου και τις σήραγγες της Κλόκοβας.
Οσον αφορά στην πρόοδο του έργου, πρόσφατα ανακοινώθηκε από το υπουργείο Υποδομών ότι έχει κατασκευαστεί το 40% και μάλιστα εκτιμάται ότι θα παραδοθούν στην κυκλοφορία ορισμένα μεμονωμένα τμήματα δρόμου μέχρι το τέλος του έτους. Η Ιονία Οδός πρέπει, βάσει της συμφωνίας, να είναι έτοιμη στο τέλος του 2015, εκτός από τις σήραγγες της Κλόκοβας που πρέπει να παραδοθούν μέσα στο 2016.
πηγή


