Αγαπητοί Κύριοι,
Χτες
στις 16:50,στο σταθμό του μετρό στο Αιγάλεω,σταμάτησα να ανανεώσω την
κάρτα μου.
Όταν ο υπάλληλος εκεί είδε το φοιτητικό πασό που του
έδειξα,διαπίστωσε ότι έχει λήξει,δηλαδή δεν είναι σε ισχύ από τον
Αύγουστο και πράγματι έτσι είναι.
Μου απάντησε ότι δεν γίνεται,παρά μόνο εάν
πληρώσω τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο θα μου επιτρέψει να πάρω κάρτα
για τον
Νοέμβριο.
Μάλιστα κράτησε τα στοιχεία μου για να τα στείλει στα κεντρικά
από όπου θα λάβω κλήση και θα πληρώσω πρόστιμο κανονικά.
Τώρα εγώ σας
ρωτώ ο υπάλληλος που είναι για να εκδίδει τις κάρτες και όχι να
ελέγχει,έχει αρμοδιότητα να κάνει έλεγχο και μάλιστα αναδρομικά.
Απο την
στιγμή που ο συνάδελφος του μου έδωσε χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα τις
προηγούμενες κάρτες μου (έχω τα αποκόμματα) με μειωμένο κόμιστρο και
μάλιστα ελεγκτές κατα την διάρκεια ελέγχων δεν μου έφεραν καμία
αντίρρηση (δεν υπάρχουν βεβαιωμένα πρόστιμα
στο όνομά μου μέχρι σήμερα).
Επίσης,δεν είναι καθήκον του,αφού θεωρεί
ότι πρέπει να τιμωρηθώ εγώ,να αναφέρει και τον συνάδελφο που προχώρησε
στην έκδοση των προηγούμενων καρτών χωρίς να παρατηρήσει την φοιτητική
ταυτότητα προσεκτικά;
Ευχαριστώ για την προσοχή σας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ψ.
