40 ΩΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ 7 ΕΝΣΗΜΑ ΤΟ ΜΗΝΑ
Του Γιάννη Γεωργόπουλου
Τριτοκοσμικές καταστάσεις εκτυλίσσονται σε καθημερινή βάση στα
εργοτάξια της Ολυμπίας Οδού , όπου εκτελούνται εργασίες για την
κατασκευή του νέου αυτοκινητόδρομου της Πατρών - Κορίνθου.
Οι συνθήκες που επικρατούν χαρακτηρίζονται επιεικώς ως «Γαλέρας» καθώς όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι, για λόγους .....
οικονομίας ακόμα και γι’ αυτούς που είναι επί οκτώ και δέκα ώρες μεσα στις σήραγγες, έχει δοθεί εντολή από τους υπευθύνους για περικοπές εξόδων, σε ότι αφορά ακόμα και τη διανομή εμφιαλωμένου νερού!!!
Ανάλογες καταστάσεις καταγγέλλονται και σε ότι αφορά την αντικατάσταση μασκών που προστατεύουν το αναπνευστικό σύστημα ιδιαίτερα για όσους εργάζονται μέσα στις σήραγγες, ενώ είδος πολυτελείας είναι τα γάντια εργασίας, τα οποία αντικαθίστανται μόνο εάν δεν μπορούν να φορεθούν άλλο.
40 ώρες δουλειά την εβδομάδα με 7 ένσημα το μήνα
Τα όσα συμβαίνουν σε επίπεδο συνθηκών εργασίας στην υπό κατασκευή «Ολυμπία Οδό» αποτυπώνονται ανάγλυφα στις καταστάσεις εργασίας σε σχέση με τον αριθμό ενσήμων .
Στην Ελλάδα της …ανάπτυξης και των έργων υποδομής , με την ανοχή των φορέων που έχουν ως αντικείμενο την αντιμετώπιση της μαύρης εργασίας, για 40 και πλέον ώρες δουλειάς την εβδομάδα επίσημα έχει διαγνωστεί πως στους εργαζόμενους κολλιούνται 7 ένσημα!!! με πολλούς από αυτούς να μπαίνουν στις σήραγγες ημέρα και να φεύγουν νύχτα.
Ωστόσο η έλλειψη προσωπικού σε υπηρεσίες όπως η επιθεώρηση εργασίας δεν …επιτρέπει τη διενέργεια αυτοψίας!!!!
Φτιάχνουν τη νέα καταστρέφοντας της Παλαιά εθνική
Αυθαίρετα τη μετέτρεψαν σε εργοτάξιο και δεν καταβάλουν ενοίκιο
Στα απίστευτα αλλά αληθινά καταχωρούνται τα όσα με παράνομο τρόπο συμβαίνουν κατά μήκος της Παλαιάς Εθνικής οδού ακόμα και στο τμήμα Πάτρα – Αίγιο, όπου οι εργολάβοι της «Ολυμπίας Οδού» παράνομα έχουν απαλλοτριώσει μεγάλα τμήματα της , για την κάλυψη λειτουργικών τους αναγκών καταστρέφοντας το δρόμο.
Ωστόσο κανένας από τους φορείς – συμπεριλαμβανομένων του α’ και β’ βαθμού τοπικής αυτοδιοίκησης δεν έχουν αντιδράσει ζητώντας την επιβολή ποινικών και οικονομικών κυρώσεων , με αποτέλεσμα όλη η Παλαιά Εθνική οδός να έχει παραδοθεί στις ορέξεις των μεγάλων εταιρειών.
Σε όσα σημεία της Παλαιάς Εθνικής οδού δεν έχει γίνει ακόμα παράνομη κατάληψη από τους εργολάβους χωρίς να πληρώνουν ευρώ, υπάρχει σε εξέλιξη η καταστροφή του δικτύου καθώς βαρέα οχήματα με τη μέθοδο της διάνοιξης πρόχειρων «παρακαμπτήριων», καταστρέφουν το οδόστρωμα μετατρέποντας παράλληλα την Π.Ε.Ο Πατρών – Κορίνθου σε λαιμητόμο.
Το ερώτημα που τίθεται είναι τι πράττουν αιρετή περιφέρεια, Δήμαρχοι , Τεχνικό Επιμελητήριο Δυτικής Ελλάδας και ΥΠΕΧΩΔΕ, που ανέχονται την καταστροφή ενός δρόμου, με άλλοθι την κατασκευή ενός άλλου.
ΠΗΓΗ
Οι συνθήκες που επικρατούν χαρακτηρίζονται επιεικώς ως «Γαλέρας» καθώς όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι, για λόγους .....
οικονομίας ακόμα και γι’ αυτούς που είναι επί οκτώ και δέκα ώρες μεσα στις σήραγγες, έχει δοθεί εντολή από τους υπευθύνους για περικοπές εξόδων, σε ότι αφορά ακόμα και τη διανομή εμφιαλωμένου νερού!!!
Ανάλογες καταστάσεις καταγγέλλονται και σε ότι αφορά την αντικατάσταση μασκών που προστατεύουν το αναπνευστικό σύστημα ιδιαίτερα για όσους εργάζονται μέσα στις σήραγγες, ενώ είδος πολυτελείας είναι τα γάντια εργασίας, τα οποία αντικαθίστανται μόνο εάν δεν μπορούν να φορεθούν άλλο.
40 ώρες δουλειά την εβδομάδα με 7 ένσημα το μήνα
Τα όσα συμβαίνουν σε επίπεδο συνθηκών εργασίας στην υπό κατασκευή «Ολυμπία Οδό» αποτυπώνονται ανάγλυφα στις καταστάσεις εργασίας σε σχέση με τον αριθμό ενσήμων .
Στην Ελλάδα της …ανάπτυξης και των έργων υποδομής , με την ανοχή των φορέων που έχουν ως αντικείμενο την αντιμετώπιση της μαύρης εργασίας, για 40 και πλέον ώρες δουλειάς την εβδομάδα επίσημα έχει διαγνωστεί πως στους εργαζόμενους κολλιούνται 7 ένσημα!!! με πολλούς από αυτούς να μπαίνουν στις σήραγγες ημέρα και να φεύγουν νύχτα.
Ωστόσο η έλλειψη προσωπικού σε υπηρεσίες όπως η επιθεώρηση εργασίας δεν …επιτρέπει τη διενέργεια αυτοψίας!!!!
Φτιάχνουν τη νέα καταστρέφοντας της Παλαιά εθνική
Αυθαίρετα τη μετέτρεψαν σε εργοτάξιο και δεν καταβάλουν ενοίκιο
Στα απίστευτα αλλά αληθινά καταχωρούνται τα όσα με παράνομο τρόπο συμβαίνουν κατά μήκος της Παλαιάς Εθνικής οδού ακόμα και στο τμήμα Πάτρα – Αίγιο, όπου οι εργολάβοι της «Ολυμπίας Οδού» παράνομα έχουν απαλλοτριώσει μεγάλα τμήματα της , για την κάλυψη λειτουργικών τους αναγκών καταστρέφοντας το δρόμο.
Ωστόσο κανένας από τους φορείς – συμπεριλαμβανομένων του α’ και β’ βαθμού τοπικής αυτοδιοίκησης δεν έχουν αντιδράσει ζητώντας την επιβολή ποινικών και οικονομικών κυρώσεων , με αποτέλεσμα όλη η Παλαιά Εθνική οδός να έχει παραδοθεί στις ορέξεις των μεγάλων εταιρειών.
Σε όσα σημεία της Παλαιάς Εθνικής οδού δεν έχει γίνει ακόμα παράνομη κατάληψη από τους εργολάβους χωρίς να πληρώνουν ευρώ, υπάρχει σε εξέλιξη η καταστροφή του δικτύου καθώς βαρέα οχήματα με τη μέθοδο της διάνοιξης πρόχειρων «παρακαμπτήριων», καταστρέφουν το οδόστρωμα μετατρέποντας παράλληλα την Π.Ε.Ο Πατρών – Κορίνθου σε λαιμητόμο.
Το ερώτημα που τίθεται είναι τι πράττουν αιρετή περιφέρεια, Δήμαρχοι , Τεχνικό Επιμελητήριο Δυτικής Ελλάδας και ΥΠΕΧΩΔΕ, που ανέχονται την καταστροφή ενός δρόμου, με άλλοθι την κατασκευή ενός άλλου.
ΠΗΓΗ