Η υπόσχεση για ελεύθερη διέλευση από τα διόδια για την μέρα των εκλογών
δεν εφαρμόζεται, με το υπουργείο Εσωτερικών να ρίχνει τις ευθύνες στο
υπουργείο Οικονομικών για την εξέλιξη αυτή. Σε μια έκφραση ομοφωνίας τα συναρμόδια υπουργεία εκδίδουν κοινή ανακοίνωση.
Εκατοντάδες καταγγελίες δεχτήκαμε στο ΚΙΝΗΜΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ για μια ακόμη απάτη σε βάρος των πολιτών: Ενώ είχε ανακοινωθεί από την κυβέρνηση η ελεύθερη διέλευση απο τα διόδια την ημέρα και την επομένη των εκλογών, οι υπάλληλοι εισέπραταν κανονικά τα διόδια. Μια ακόμα κωλοτούμπα με θύμα της απάτης τον ελληνικό λαό.
Αναλυτικά η ανακοίνωση των Υπουργείων Εσωτερικών και Οικονομίας:...
1. Εν όψει των βουλευτικών εκλογών της 20ης Σεπτεμβρίου 2015, τα Υπουργεία Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης και Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού προέβησαν σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες και μέσα στο πλαίσιο της αρμοδιότητας τους προκειμένου να διασφαλίσουν την ελεύθερη δίοδο και την άνευ καταβολής τιμήματος διέλευση των εκλογέων από όλους τους σταθμούς διοδίων της χώρας, καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας των εκλογών.
2. Το σχετικό αίτημα διατυπώθηκε και εγγράφως προς τις Εταιρείες των Αυτοκινητοδρόμων και της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου μέσω της Γενικής Γραμματείας Υποδομών.
3. Οι εν λόγω εταιρείες με απαντητικές επιστολές τους διατύπωσαν την άρνησή τους, με το αιτιολογικό της διασάλευσης των Συμβάσεων Παραχώρησης.
Η απάντηση των μεγαλοεργολάβων:
«Η δωρεάν διέλευση των διοδίων, λόγω των εκλογών, δεν προβλέπεται από τις συμβάσεις παραχώρησης και το κόστος θα έπρεπε να καλύψει το κράτος», ήταν η απάντηση των κοινοπραξιών των αυτοκινητόδρομων στο αίτημα της διακομματικής επιτροπής του υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης για δωρεάν διέλευση των διοδίων σήμερα.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ, οι εταιρείες αναμένουν ακόμη την αποπληρωμή των διελεύσεων από τους αυτοκινητόδρομους και τη γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου την ημέρα του δημοψηφίσματος, τις οποίες εκτιμούν σε εκατομμύρια ευρώ.
Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών έκρινε ως ασύμφορη την όποια συμφωνία για εκ νέου ελεύθερη διέλευση, καθώς θα διπλασιαζόταν το κόστος που θα καλείτο να καταβάλλει το κράτος για δυο πλέον εκλογικές διαδικασίες, δηλαδή του δημοψηφίσματος και τη σημερινή.
Η απάντηση του Κινήματος Δεν Πληρώνω:
ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ
ΕΛΑΤΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ
Θεοδόσης Τεμζελίδης: 6945954700
Αποστόλης Ντακούλας: 6977244740
Αλέξανδρος Δαμιανάκος: 6957025139
Αχιλλέας Μανιάτης: 6998553063
Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 82 τεύχος Α στις 10 Απριλίου 2012 :
Με τον ίδιο νόμο πέρασαν και την κατάργηση του προστίμου των 21 εκ. ευρώ της "Νέα Οδός A.E."
Από το άρθρο 143:
2. Μετά το τέλος της παρ. 12 του άρθρου 34 του ν. 2696/1999 (Α ́ 57) προστίθεται παράγραφος 12Α, ως εξής:
«12Α. Απαγορεύεται η καθ’ οιονδήποτε τρόπο κατάληψη μέρους ή ολόκληρου του οδοστρώματος και των εγκατεστημένων σε αυτό σταθμών διοδίων των αυτοκινητοδρόμων, καθώς και η παρεμπόδιση ή διακοπή (μερική ή ολική) της λειτουργίας των σταθμών διοδίων με οποιονδήποτε τρόπο. Αυτοί που παραβαίνουν με πρόθεση τη διάταξη του προηγούμενου εδαφίου τιμωρούνται με τις ποινές της παραγράφου 1 του άρθρου 292 του Ποινικού Κώδικα.»
5. Το τελευταίο εδάφιο της παρ. 10 του άρθρου 29 του ν. 2696/1999 (Α ́ 57) «Κύρωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας», όπως αυτή προστέθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 17 του ν. 3920/2011 (Α ́ 33), αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«Η βεβαίωση της παράβασης γίνεται από τα αρμόδια αστυνομικά όργανα που τη διαπιστώνουν είτε αυτοπροσώπως είτε μέσω τεχνικών ή ηλεκτρονικών μέσων, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 4 του άρθρου 104 του παρόντος.»
Με τον ίδιο νόμο πέρασαν και την κατάργηση του προστίμου των 21 εκ. ευρώ της Νέα Οδός (είχε επιβληθεί επειδή δεν είχε πλήρη οικοδομική άδεια) και την κατάργηση του ελέγχου των πολεοδομιών!
Άρθρο 142 Πολεοδομικές ρυθμίσεις
1. Στο τέλος της παραγράφου 5 του άρθρου τέταρτου του ν. 3555/2007 (Α ́ 81) προστίθεται εδάφιο ως εξής:
«Οι εγκρίσεις μελετών εφαρμογής Σταθμών Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων (Σ.Ε.Α.), Κέντρων Διοίκησης Αυτοκινητοδρόμων (Κ.Δ.Α.) και Σταθμών Διοδίων (Σ.Δ.) που έγιναν πριν την έναρξη ισχύος του ν. 2300/1995 (Α ́ 69), επέχουν θέση οικοδομικής άδειας και οι εγκαταστάσεις που κατασκευάσθηκαν βάσει αυτών θεωρούνται νόμιμες από κάθε άποψη εφόσον πληρούν τους όρους των αντίστοιχων εγκεκριμένων μελετών. Αποκλειστική αρμοδιότητα για τον έλεγχο νομιμότητας των κάθε φύσης κτηριακών έργων και των επ’ αυτών εργασιών και λοιπών εγκαταστάσεων που ανεγείρονται, επισκευάζονται, αξιοποιούνται, χρησιμοποιούνται ή παραχωρούνται στα πλαίσια σύμβασης παραχώρησης και την επιβολή οποιασδήποτε κύρωσης σχετικής με αυτά έχει το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.»
_____________________________________________________________________________________
Οι πολυεθνικοί και ντόπιοι μεγαλοεργολάβοι, με πρωτοπαλλήκαρα τον ανεπάγγελτο Ρέππα και τον τσεκουροφόρο Βορίδη, νομοθέτησαν προκειμένου να καταστείλουν και να ποινικοποιήσουν τη δράση του Κινήματος Δεν Πληρώνω.
Με φωτογραφικές διατάξεις λοιπόν, ο Βορίδης, ήρθε να συμπληρώσει την ντροπολογία του Ρέππα, ποινικοποιώντας τις διαδηλώσεις του Κινήματος Δεν Πληρώνω με τουλάχιστον 3-6 μήνες φυλάκιση για όποιους συμμετέχουν στις δράσεις ανοιγμάτων διοδίων με σκοπό την ελεύθερη διέλευση των οδηγών.
Επίσης κουρελιάζοντας στην κυριολεξία τα ανθρώπινα δικαιώματα και κάθε έννοια συνταγματικής νομιμότητας, επέτρεψε στις ιδιωτικές εταιρίες εκμετάλλευσης των εθνικών μας δρόμων, να χρησιμοποιούν το φωτογραφικό υλικό από τις κάμερες τους προκειμένου να πιστοποιείται η παράβαση του ΚΟΚ, λόγω της άρνησης πληρωμής διοδίων.
Η νέα αυτή χούντα, νομοθετεί, προς αποκλειστικό συμφέρον των μεγαλοεργολάβων, απομυζώντας τον ελληνικό λαό, ο οποίος έχει κατασκευάσει τις εθνικές οδούς από το 1952 και τις συντηρεί με πανάκριβα τέλη κυκλοφορίας, με τέλη στα καύσιμα, κρατήσεις υπέρ ΤΕΟ στα ασφάλιστρα του αυτοκινήτου, την άμεση φορολογία κλπ.
Το Κίνημα Δεν Πληρώνω κατάφερε σημαντικά πλήγματα στον παράνομο πλουτισμό των μεγαλοεργολάβων εις βάρος του λαού, εδώ και τρία χρόνια, με τον συνεχή και αταλάντευτο αγώνα του, αποτελώντας γροθιά στο στομάχι αυτής της συμπαιγνίας.
Ενημερώνουμε λοιπόν, όλους τους ενδιαφερόμενους, ότι το Κίνημα Δεν Πληρώνω, δε θα καταθέσει τόσο εύκολα τα όπλα!
Δηλώσαμε ότι το τσεκούρι του Βορίδη θα του γυρίσει μπούμερανγκ και αυτό ΔΕΝ αποτελεί προεκλογική εξαγγελία!
Το Κίνημα Δεν Πληρώνω, αποτελεί την πιο δυναμική αντιπολίτευση στα σχέδια της κυβέρνησης της τρόικα, έμπρακτα και στο δρόμο, εδώ και χρόνια, με απτά αποτελέσματα και νίκες, και μετά τις εκλογές θα συνεχίσουμε ακόμα πιο αναβαθμισμένοι να αγωνιζόμαστε μέχρι την τελική νίκη!
Ακούτε την ηρεμία πριν από την καταιγίδα;
Οι άδικοι νόμοι καταργούνται στην πράξη από τη δράση του λαού!
Πήρατε την απάντηση σας στην Κερατέα, πήρατε την απάντησή σας στα χαράτσια της ΔΕΗ, θα πάρετε την απάντησή σας στα χρυσορυχεία! Θα σας νικήσουμε κατά κράτος σε όλα τα μέτωπα αλλά και συνολικά!
Ήδη προετοιμάζουμε την ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ μας σε Νομικό και Κινηματικό επίπεδο στο μέτωπο των διοδίων!
Έχουμε εγερθεί και μας φαίνεστε πολύ μικροί!
Εκατοντάδες καταγγελίες δεχτήκαμε στο ΚΙΝΗΜΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ για μια ακόμη απάτη σε βάρος των πολιτών: Ενώ είχε ανακοινωθεί από την κυβέρνηση η ελεύθερη διέλευση απο τα διόδια την ημέρα και την επομένη των εκλογών, οι υπάλληλοι εισέπραταν κανονικά τα διόδια. Μια ακόμα κωλοτούμπα με θύμα της απάτης τον ελληνικό λαό.
Αναλυτικά η ανακοίνωση των Υπουργείων Εσωτερικών και Οικονομίας:...
1. Εν όψει των βουλευτικών εκλογών της 20ης Σεπτεμβρίου 2015, τα Υπουργεία Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης και Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού προέβησαν σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες και μέσα στο πλαίσιο της αρμοδιότητας τους προκειμένου να διασφαλίσουν την ελεύθερη δίοδο και την άνευ καταβολής τιμήματος διέλευση των εκλογέων από όλους τους σταθμούς διοδίων της χώρας, καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας των εκλογών.
2. Το σχετικό αίτημα διατυπώθηκε και εγγράφως προς τις Εταιρείες των Αυτοκινητοδρόμων και της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου μέσω της Γενικής Γραμματείας Υποδομών.
3. Οι εν λόγω εταιρείες με απαντητικές επιστολές τους διατύπωσαν την άρνησή τους, με το αιτιολογικό της διασάλευσης των Συμβάσεων Παραχώρησης.
Η απάντηση των μεγαλοεργολάβων:
«Η δωρεάν διέλευση των διοδίων, λόγω των εκλογών, δεν προβλέπεται από τις συμβάσεις παραχώρησης και το κόστος θα έπρεπε να καλύψει το κράτος», ήταν η απάντηση των κοινοπραξιών των αυτοκινητόδρομων στο αίτημα της διακομματικής επιτροπής του υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης για δωρεάν διέλευση των διοδίων σήμερα.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ, οι εταιρείες αναμένουν ακόμη την αποπληρωμή των διελεύσεων από τους αυτοκινητόδρομους και τη γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου την ημέρα του δημοψηφίσματος, τις οποίες εκτιμούν σε εκατομμύρια ευρώ.
Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών έκρινε ως ασύμφορη την όποια συμφωνία για εκ νέου ελεύθερη διέλευση, καθώς θα διπλασιαζόταν το κόστος που θα καλείτο να καταβάλλει το κράτος για δυο πλέον εκλογικές διαδικασίες, δηλαδή του δημοψηφίσματος και τη σημερινή.
Η απάντηση του Κινήματος Δεν Πληρώνω:
ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ
ΕΛΑΤΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ
Θεοδόσης Τεμζελίδης: 6945954700
Αποστόλης Ντακούλας: 6977244740
Αλέξανδρος Δαμιανάκος: 6957025139
Αχιλλέας Μανιάτης: 6998553063
Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 82 τεύχος Α στις 10 Απριλίου 2012 :
Με τον ίδιο νόμο πέρασαν και την κατάργηση του προστίμου των 21 εκ. ευρώ της "Νέα Οδός A.E."
Από το άρθρο 143:
2. Μετά το τέλος της παρ. 12 του άρθρου 34 του ν. 2696/1999 (Α ́ 57) προστίθεται παράγραφος 12Α, ως εξής:
«12Α. Απαγορεύεται η καθ’ οιονδήποτε τρόπο κατάληψη μέρους ή ολόκληρου του οδοστρώματος και των εγκατεστημένων σε αυτό σταθμών διοδίων των αυτοκινητοδρόμων, καθώς και η παρεμπόδιση ή διακοπή (μερική ή ολική) της λειτουργίας των σταθμών διοδίων με οποιονδήποτε τρόπο. Αυτοί που παραβαίνουν με πρόθεση τη διάταξη του προηγούμενου εδαφίου τιμωρούνται με τις ποινές της παραγράφου 1 του άρθρου 292 του Ποινικού Κώδικα.»
5. Το τελευταίο εδάφιο της παρ. 10 του άρθρου 29 του ν. 2696/1999 (Α ́ 57) «Κύρωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας», όπως αυτή προστέθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 17 του ν. 3920/2011 (Α ́ 33), αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«Η βεβαίωση της παράβασης γίνεται από τα αρμόδια αστυνομικά όργανα που τη διαπιστώνουν είτε αυτοπροσώπως είτε μέσω τεχνικών ή ηλεκτρονικών μέσων, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 4 του άρθρου 104 του παρόντος.»
Με τον ίδιο νόμο πέρασαν και την κατάργηση του προστίμου των 21 εκ. ευρώ της Νέα Οδός (είχε επιβληθεί επειδή δεν είχε πλήρη οικοδομική άδεια) και την κατάργηση του ελέγχου των πολεοδομιών!
Άρθρο 142 Πολεοδομικές ρυθμίσεις
1. Στο τέλος της παραγράφου 5 του άρθρου τέταρτου του ν. 3555/2007 (Α ́ 81) προστίθεται εδάφιο ως εξής:
«Οι εγκρίσεις μελετών εφαρμογής Σταθμών Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων (Σ.Ε.Α.), Κέντρων Διοίκησης Αυτοκινητοδρόμων (Κ.Δ.Α.) και Σταθμών Διοδίων (Σ.Δ.) που έγιναν πριν την έναρξη ισχύος του ν. 2300/1995 (Α ́ 69), επέχουν θέση οικοδομικής άδειας και οι εγκαταστάσεις που κατασκευάσθηκαν βάσει αυτών θεωρούνται νόμιμες από κάθε άποψη εφόσον πληρούν τους όρους των αντίστοιχων εγκεκριμένων μελετών. Αποκλειστική αρμοδιότητα για τον έλεγχο νομιμότητας των κάθε φύσης κτηριακών έργων και των επ’ αυτών εργασιών και λοιπών εγκαταστάσεων που ανεγείρονται, επισκευάζονται, αξιοποιούνται, χρησιμοποιούνται ή παραχωρούνται στα πλαίσια σύμβασης παραχώρησης και την επιβολή οποιασδήποτε κύρωσης σχετικής με αυτά έχει το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.»
_____________________________________________________________________________________
Οι πολυεθνικοί και ντόπιοι μεγαλοεργολάβοι, με πρωτοπαλλήκαρα τον ανεπάγγελτο Ρέππα και τον τσεκουροφόρο Βορίδη, νομοθέτησαν προκειμένου να καταστείλουν και να ποινικοποιήσουν τη δράση του Κινήματος Δεν Πληρώνω.
Με φωτογραφικές διατάξεις λοιπόν, ο Βορίδης, ήρθε να συμπληρώσει την ντροπολογία του Ρέππα, ποινικοποιώντας τις διαδηλώσεις του Κινήματος Δεν Πληρώνω με τουλάχιστον 3-6 μήνες φυλάκιση για όποιους συμμετέχουν στις δράσεις ανοιγμάτων διοδίων με σκοπό την ελεύθερη διέλευση των οδηγών.
Επίσης κουρελιάζοντας στην κυριολεξία τα ανθρώπινα δικαιώματα και κάθε έννοια συνταγματικής νομιμότητας, επέτρεψε στις ιδιωτικές εταιρίες εκμετάλλευσης των εθνικών μας δρόμων, να χρησιμοποιούν το φωτογραφικό υλικό από τις κάμερες τους προκειμένου να πιστοποιείται η παράβαση του ΚΟΚ, λόγω της άρνησης πληρωμής διοδίων.
Η νέα αυτή χούντα, νομοθετεί, προς αποκλειστικό συμφέρον των μεγαλοεργολάβων, απομυζώντας τον ελληνικό λαό, ο οποίος έχει κατασκευάσει τις εθνικές οδούς από το 1952 και τις συντηρεί με πανάκριβα τέλη κυκλοφορίας, με τέλη στα καύσιμα, κρατήσεις υπέρ ΤΕΟ στα ασφάλιστρα του αυτοκινήτου, την άμεση φορολογία κλπ.
Το Κίνημα Δεν Πληρώνω κατάφερε σημαντικά πλήγματα στον παράνομο πλουτισμό των μεγαλοεργολάβων εις βάρος του λαού, εδώ και τρία χρόνια, με τον συνεχή και αταλάντευτο αγώνα του, αποτελώντας γροθιά στο στομάχι αυτής της συμπαιγνίας.
Ενημερώνουμε λοιπόν, όλους τους ενδιαφερόμενους, ότι το Κίνημα Δεν Πληρώνω, δε θα καταθέσει τόσο εύκολα τα όπλα!
Δηλώσαμε ότι το τσεκούρι του Βορίδη θα του γυρίσει μπούμερανγκ και αυτό ΔΕΝ αποτελεί προεκλογική εξαγγελία!
Το Κίνημα Δεν Πληρώνω, αποτελεί την πιο δυναμική αντιπολίτευση στα σχέδια της κυβέρνησης της τρόικα, έμπρακτα και στο δρόμο, εδώ και χρόνια, με απτά αποτελέσματα και νίκες, και μετά τις εκλογές θα συνεχίσουμε ακόμα πιο αναβαθμισμένοι να αγωνιζόμαστε μέχρι την τελική νίκη!
Ακούτε την ηρεμία πριν από την καταιγίδα;
Οι άδικοι νόμοι καταργούνται στην πράξη από τη δράση του λαού!
Πήρατε την απάντηση σας στην Κερατέα, πήρατε την απάντησή σας στα χαράτσια της ΔΕΗ, θα πάρετε την απάντησή σας στα χρυσορυχεία! Θα σας νικήσουμε κατά κράτος σε όλα τα μέτωπα αλλά και συνολικά!
Ήδη προετοιμάζουμε την ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ μας σε Νομικό και Κινηματικό επίπεδο στο μέτωπο των διοδίων!
Έχουμε εγερθεί και μας φαίνεστε πολύ μικροί!
ΚΙΝΗΜΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ
Καυτατζόγλου
8, 1ος όροφος, Πατήσια