Αυτό είναι το "ανθρώπινο, αριστερό" πρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ που επιβεβαιώνει αυτάπου λέγαμε εδώ και χρόνια: Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ήρθε για να εφαρμόσει σκληρά και απάνθρωπα μέτρα που δεν τολμούσαν να τα πάρουν και οι πιο αντιδραστικές δεξιές κυβερνήσεις Πασοκ και ΝΔ.
Το Κίνημα Δεν Πληρώνω δεν θα αφήσει να ισχύσουν τέτοια απάνθρωπα μέτρα που μας γυρίζουν στις πιο μαύρες εμέρες κοινωνικού κανιβαλισμού.
Ποιός είναι ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ που προτείνει να μπαίνουν φυλακή 3- χρόνια όσοι αδυνατούν να πληρώσουν εισιτήριο. Θα λέγαμε πάλι καλά που δεν προτείνει και το μαρτύριο της φάλαγγα. Αυτό τον ρόλο τον έχουν αναλάβει οι ελεγκτές. Ας μην ξεχνάμε την υπόθεση του Θανάση Καναούτη...
Σε πλημμέλημα από πταίσμα εισηγήθηκε να μετατραπεί η ποινή της λαθρεπιβίβασης ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ, Γρηγόρης Δημητριάδης κατά την ακρόαση στην Επιτροπή της Βουλής για το πολυνομοσχέδιο.
Σε αυτή την περίπτωση...
ο παραβάτης, αν κριθεί ένοχος, σύμφωνα με νομικούς, τιμωρείται με φυλάκιση από τρία έως πέντε έτη. Ο παραβάτης είτε θα οδηγείται στο Αυτόφωρο είτε θα δικάζεται με τακτική δικάσιμο από το Μονομελές Πλημμελειοδικείο. Εάν ο κατηγορούμενος θελήσει να κάνει έφεση κατά της πρωτόδικης απόφασης, αυτή θα δικαστεί στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο. Ο παραβάτης, για να κριθεί ένοχος για πλημμέλημα, απαιτείται να έχει δόλο (πρόθεση), εκτός κι αν ο νόμος θα προβλέπει να τιμωρείται ρητώς και η αμέλεια.
Να σημειωθεί ότι στην περίπτωση του πταίσματος προβλέπεται ως ποινή η κράτηση ή η επιβολή προστίμου. Η διάρκεια της κράτησης κυμαίνεται από μία ημέρα ως ένα μήνα. Σήμερα ο νόμος κατά της λαθρεπιβίβασης του ΟΑΣΑ προβλέπει μόνο την επιβολή προστίμου, περίπου 60πλάσιο του κομίστρου.
Είναι χαρακτηριστικό πως στην πρόταση του κ. Δημητριάδη δεν αντέδρασε κανένας βουλευτής, ούτε καν κυβερνητικός.
Ποιός είναι ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ:
Ο κ. Δημητριάδης έχει διατελέσει Συντονιστής του υπουργείου Ανάπτυξης για την Εθνική Στρατηγική Διευκόλυνσης των Εξαγωγών
Εγκρίθηκε από την Επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής ο προτεινόμενος από τον υπουργό Υποδομών κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη για
τη θέση του πρόεδρου και διευθύνοντος συμβούλου του διοικητικού
συμβουλίου του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) κ. Γρηγόρης Δημητριάδης.
Ο κ. Δημητριάδης, ο οποίος είναι ηλεκτρολόγος - ηλεκτρονικός
μηχανικός, είναι 35 ετών και μέχρι πρότινος διατελούσε συντονιστής του
υπουργείου Ανάπτυξης για την Εθνική Στρατηγική Διευκόλυνσης του
Εξωτερικού Εμπορίου, αποτελώντας πρόσωπο ευρύτερης αποδοχής.
Είναι ενδεικτικό ότι προσελήφθη με καθεστώς ειδικού συμβούλου το
2010, επί υπουργίας Χρυσοχοΐδη, όμως στη συνέχεια ο νυν υπουργός
Ανάπτυξης κ. Κωστής Χατζηδάκης τον διατήρησε στη θέση του, ορίζοντάς τον μάλιστα συντονιστή για τις εξαγωγές.
Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών, ο κ. Δημητριάδης σπούδασε στο
Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, κατέχοντας ένα πτυχίο
ηλεκτρολόγου-ηλεκτρονικού μηχανικού (Manchester Metropolitan University)
και δύο μεταπτυχιακά, το ένα στις τηλεπικοινωνίες (University College
London) και το άλλο στις διεθνείς επιχειρηματικές σχέσεις και τις
διεθνείς διαπραγματεύσεις (The Fletcher School, Tufts University).
Έχει εργαστεί στο Λονδίνο στην British International Television,
κυρίως σε θέματα διαχείρισης διοικητικών αλλαγών (business change
management), και στην Global Crossing, ως υπεύθυνος πωλήσεων και
μάρκετινγκ.
Στο μεταξύ, από το 2008 ως το 2010 ήταν συντονιστής και ιδρυτικό
μέλος του Navarino Network, μίας μη κυβερνητικής οργάνωσης με έδρα τη
Θεσσαλονίκη, η οποία υποστηρίζει την έρευνα, τον διάλογο και τη
συλλογική δράση για την αντιμετώπιση των προκλήσεων του
παγκοσμιοποιημένου διεθνούς περιβάλλοντος και την προώθηση της
εξωστρέφειας και της καινοτομίας στη δημόσια πολιτική.
Ο κ. Δημητριάδης αντικαθιστά τον μηχανικό της Αττικό Μετρό κ. Αλέξανδρο Δελούκα, την παραίτηση του οποίου είχε ζητήσει ο υπουργός Υποδομών στις αρχές Οκτωβρίου με αφορμή τη μη διεκδίκηση των οφειλών των υπουργείων στον ΟΑΣΑ για τα μειωμένα κόμιστρα ειδικών ομάδων του πληθυσμού.
Οι προκλήσεις στις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής είναι σοβαρές,
καθώς το υπουργείο Οικονομικών πιέζει συνεχώς για μείωση της επιδότησης
των μέσων μαζικής μεταφοράς, η κρίση συρρικνώνει τις μετακινήσεις των
πολιτών -άρα και τα έσοδα της ΟΣΥ και της ΣΤΑΣΥ-, ενώ το «φάντασμα» των
απομακρύνσεων προσωπικού πλανάται εκ νέου.