Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2015

"...Δεν ζητάω βοήθεια... 
Να πληρώσουν τα καθικια που μου κατάστρεψαν την οικογένεια, την υγεία μου και τη ζωή μου...αυτό μόνο ζητάω..."

Λάβαμε στο Κίνημα Δεν Πληρώνω το παρακάτω συγκλονιστικό μήνυμα, που δυστυχώς ανάλογα λαμβάνουμε όλο και συχνότερα.
Επικοινωνήσαμε και τηλεφωνικά με την Έλενα και μας εξιστόρησε όλη την ιστορία της με ανάλγητους εργοδότες που εκμεταλλεύονται τους άνεργους για ένα κομμάτι ψωμί, πως δεν τους πληρώνουν ούτε τα ψίχουλα που είχαν συμφωνήσει. Από την άλλη ένα εξίσου δολοφονικό απάνθρωπο κράτος που οδηγεί στην απόγνωση εκατομμύρια συμπολίτες μας που η κρίση του συστήματος τους έχει οδηγήσει σε οικονομικό και κοινωνικό αδιέξοδο. Αυτή η κατάσταση έχει φτάσει στη χειρότερη μορφή της με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ..
Η ξεδιάντροπη κυβέρνηση Τσίπρα δυσφημεί την Αριστερά και τους αγώνες της..

Στις 9/12 έγινε κατάσχεση του μισθού μου 500 ευρώ γιατί χρωστούσα στην εφορία 625 ευρώ... Είμαι άνεργη, έχω τρία παιδιά που αναγκάστηκα να τα δώσω στο μπαμπά τους γιατί δεν μπορούσα να τα στηριξω οικονομικά... 
Εχω να δω την κόρη μου ενα χρόνο και φέτος έστω και με αυτά τα λίγα χρήματα ήλπιζα να τη πάρω στις γιορτές να την δω...
Έχω κουραστεί να αγωνίζομαι και να μην έχω ουτε φαγητό στο πιάτο μου...περιμένω να μας διώξουν απο το σπιτάκι που μένω... 
Δεν ζητάω βοήθεια... 
Να πληρώσουν τα καθικια που μου κατάστρεψαν την οικογένεια, την υγεία μου και τη ζωή μου...αυτό μόνο ζητάω... 
Ευχαριστώ για το χρόνο σας...

Έλενα Κ.
  • Blogroll

  • Blog Archive