Τρίτη 12 Απριλίου 2016



Δεκάδες μηνύματα σαν το παρακάτω έρχονται στο Κίνημα Δεν Πληρώνω. Η μνημονιακή κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ακολουθεί την γραμμή των προκατόχων της.
Εξαθλιώνει  έναν ολόκληρο λαό.

Το Κίνημα Δεν Πληρώνω καθημερινά στέκεται έμπρακτα στο πλευρό του χειμαζόμενου λαού, παλεύοντας για συνολικές ανατροπές.
Σε καλεί να έρθεις και εσύ να πυκνώσεις τις γραμμές μας.  


Διαβάστε την επιστολή- κραυγή απόγνωσης.
 
"Καλησπέρα σας .

Η οικογένεια του αδελφού μου με ανήλικα παιδιά  κάθεται χωρίς ρεύμα  μήνες τώρα.

Η κατάσταση είναι πάρα πολύ άσχημη.

Δεν έχουν τίποτα ούτε τα απολύτως απαραίτητα.

Χρωστά την ασφάλιση του, είναι άνεργος ,  είναι άρρωστος και δεν μπορεί να έχει πρόσβαση σε   νοσοκομεία και φάρμακα.

Επίσης  χρωστούσε στον δήμο Παιανίας   290 ευρω και του δέσμευσαν το Α.Φ.Μ

Πολλά  προβλήματα και εγώ  είμαι  μακροχρόνια άνεργη μητέρα.

Έχω  οφειλές σε  ΔΕΚΟ και εφορία κτλ.

Ολα απλήρωτα  είμαι με κάρτα σίτισης και δεν μπορώ να τους βοηθήσω  και  δεν ζουν και κανένας από τους    γονείς  ούτε έχουμε κάποιο  φίλο που να μπορεί να μας βοηθήσει  σας παρακαλώ πολύ  δεν έχουμε πόρους ούτε εγώ ούτε αυτός  είμαστε σε απόγνωση βοηθήστε μας το τηλ. μου είναι 69….

Σας ευχαριστώ για ότι κάνετε για μας

Άννα "
  • Blogroll

  • Blog Archive