Σάββατο 4 Ιουνίου 2016

Εγώ έζησα τη δικτατορία του Πινοσέτ και θα φοβηθώ εσάς»;

Posted by ΝΕΟΛΑΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ Σάββατο, Ιουνίου 04, 2016
To μέγεθος της αποφασιστικότητας των Γάλλων πολιτών των οποίων οι διαμαρτυρίες έχουν αρχίσει πλέον να λαμβάνουν εξεγερτικό χαρακτήρα καταδεικνύει και το βίντεο που ακολουθεί, όπου μια γυναίκα «κάποιας» ηλικίας ...
δεν διστάζει να αντιπαρατεθεί μόνη της εναντίον πάνοπλων αστυνομικών υπερασπιζόμενη την πολιτική αλλά και προσωπική της αξιοπρέπεια

Το ξέσπασμα της γυναίκας, εντυπωσιακό...

«Νομίζεις πως σε φοβάμαι; Σε καμία περίπτωση δεν σε φοβάμαι. Κοιτάξτε πόσοι είστε. Είμαι «καριόλα»; Kαι συ, ποιος είσαι; H μάνα σου είναι «καριόλα». Φοβάμαι; Γιατί με είπε καριόλα; Θα με χτυπήσεις τώρα; Πρέπει να το βουλώσω; Όχι, να μου πεις για ποιο λόγο με είπε καριόλα. ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΛΕΕΙ ΚΑΡΙΟΛΑ;

Αστυνομικός: Προσβάλατε τον συνάδελφό μου επανειλημμένως:

Γυναίκα: Αυτός με έβρισε. Αυτή είναι η Αστυνομία; H Αστυνομία που «μας προστατεύει»; Eπιστρέψτε σπίτι σας. Δεν σας έχουμε ανάγκη εδώ. Και λοιπόν; Επειδή δεν θέλουμε τον νόμο Ελ Χομρί «είμαι καριόλα»;

Aστυνομικός: Έχετε δίκιο κυρία μου, φύγετε τώρα...

Γυναίκα: Αυτός με έβρισε. Το ότι εκστομίζονται τέτοια πράγματα από τους αστυνομικούς, δεν μου κάνει, φυσικά, καμία εντύπωση. Εσείς είστε δημοκράτες; Εγώ έζησα τη δικτατορία του Πινοσέτ και θα φοβηθώ εσάς; Ποτέ δεν θα το καταφέρετε να σας φοβηθώ... Kαι με λες... καριόλα. Νομίζεις ότι τώρα θα το βουλώσω και θα φύγω τώρα γιατί σε φοβάμαι; Ποτέ δεν θα το καταφέρετε αυτό.






 













thepressproject
  • Blogroll

  • Blog Archive