Η έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου είναι αυτή που ουσιαστικά λείπει για να «σφραγιστεί» η σύμβαση μεταξύ Εγνατίας Οδού Α.Ε. και Αττικών Διαδρομών και να τεθεί σε λειτουργία ένας ακόμη σταθμός διοδίων στο οδικό σύστημα της Εγνατίας Οδού, αυτή τη φορά στον Προμαχώνα.
Όπως είπε στη Voria.gr ο πολιτικός μηχανικός κ. Ιωάννης Ιωακειμίδης, μέλος δ.σ. της εταιρείας, από τη στιγμή που θα ...
εγκριθεί η σύμβαση, στις επόμενες 10-15 ημέρες, ο σταθμός θα λειτουργήσει με τις ίδιες χρεώσεις που ισχύουν για τους επτά σταθμούς σε λειτουργία.
Μετά το σταθμό στο Προμαχώνα, θα πρέπει να προχωρήσουν οι διαδικασίες για τη δημιουργία(μελέτη και κατασκευή) ακόμη τεσσάρων σταθμών, δύο στο κεντρικό άξονα και δύο στους καθέτους, όπως άλλωστε έχει αποφασιστεί από το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας, που διερευνά τον τρόπο χρηματοδότησης των συγκεκριμένων έργων ( σ.σ πιθανά από το ΠΔΕ).
Οι τέσσερις αυτοί σταθμοί θα κατασκευαστούν σε Ευζώνους, Ιεροπηγή(Καστοριά), Μέστη(όρια Έβρου-Ροδόπης) και Παμβώτιδα(Ιωάννινα), με το σταθμό της Παμβώτιδας να είναι πιλοτικός αφού θα γίνει στο νέο πρότυπο των ηλεκτρονικών σταθμών διοδίων με αναλογικές χρεώσεις.
Ο πρώτος σταθμός που λειτούργησε στην Εγνατία Οδό, ήταν του Πολυμύλου στη Κοζάνη, το 2010.
Επίσης λειτουργούν σταθμοί διοδίων σε Τύρια, Μαλακάσι, Μάλγαρα, Ανάληψη, Μουσθένη και Ίασμο.
Στους επτά σε λειτουργία στο κύριο άξονα, θα προστεθούν ακόμη δύο, σε Μέστη και Παμβώτιδα, ενώ οι τρεις σταθμοί στους καθέτους θα είναι σε Προμαχώνα, Ευζώνους και Ιεροπηγή.
Εκτιμάται ότι το κόστος για την κατασκευή ενός νέου σταθμού διοδίων κυμαίνεται μεταξύ 700-800.000 ευρώ.
Πηγή