Για μια ακόμη φορά μια απόφαση για τα συμφέροντα των μεγαλοεργολάβων.
Ένα χρόνιο πρόβλημα για τους κατοίκους των χωριών γύρω από τους άθλιους παραδρόμους γίνεται αφορμή να στέλνονται υποχρεωτικά τα φορτηγά στη δαγκάνα των διοδίων των παραχωρησιούχων μεγαλοεργολάβων.
Αντί να έχουμε ελεύθερους τους εθνικούς μας δρόμους ή ένα δίκτυο ασφαλών και σύγρονων παραδρόμων, δεν αφήνουμε κανένα να γλυτώσει τα διόδια!
Τσουχτερά πρόστιμα από 1.000 ευρώ ανά οδηγό και ιδιοκτήτη θα επιβάλλονται στα βαρέα οχήματα που χρησιμοποιούν το παράπλευρο οδικό δίκτυο για να...
γλιτώσουν τα διόδια.
Σύμφωνα με την απόφαση, του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων τα οχήματα άνω των 3,5 τόνων πρέπει να φέρουν ειδική άδεια, η οποία χορηγείται μόνο σε ορισμένες περιπτώσεις ( πχ λόγω εγγύτητας επιχείρησης, δημοτικών ή ιδιωτικών έργων).
Εξαιρούνται τα φορτηγά κάτω των 3,5 τόνων. Το πρόστιμο θα καταβάλλεται άμεσα διαφορετικά το όχημα θα ακινητοποιείται.
Η κίνηση των φορτηγών στο παράπλευρο δίκτυο έχει αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια επιδεινώντας σε πολλές περιπτώσεις τις συνθήκες κυκλοφορίας σε χωριά αλλά και πόλεις που βρίσκονται δίπλα στο Εθνικό οδικό δίκτυο.
Οι εκπρόσωποι των μεταφορικών εταιρειών κατηγορούν το Υπουργείο ότι δυσχεραίνει το μεταφορικό τους έργο και ότι δρα προς όφελος των παραχωρησιούχων που εισπράττουν τα διόδια στις εθνικές οδούς.
Ένα χρόνιο πρόβλημα για τους κατοίκους των χωριών γύρω από τους άθλιους παραδρόμους γίνεται αφορμή να στέλνονται υποχρεωτικά τα φορτηγά στη δαγκάνα των διοδίων των παραχωρησιούχων μεγαλοεργολάβων.
Αντί να έχουμε ελεύθερους τους εθνικούς μας δρόμους ή ένα δίκτυο ασφαλών και σύγρονων παραδρόμων, δεν αφήνουμε κανένα να γλυτώσει τα διόδια!
Τσουχτερά πρόστιμα από 1.000 ευρώ ανά οδηγό και ιδιοκτήτη θα επιβάλλονται στα βαρέα οχήματα που χρησιμοποιούν το παράπλευρο οδικό δίκτυο για να...
γλιτώσουν τα διόδια.
Σύμφωνα με την απόφαση, του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων τα οχήματα άνω των 3,5 τόνων πρέπει να φέρουν ειδική άδεια, η οποία χορηγείται μόνο σε ορισμένες περιπτώσεις ( πχ λόγω εγγύτητας επιχείρησης, δημοτικών ή ιδιωτικών έργων).
Εξαιρούνται τα φορτηγά κάτω των 3,5 τόνων. Το πρόστιμο θα καταβάλλεται άμεσα διαφορετικά το όχημα θα ακινητοποιείται.
Η κίνηση των φορτηγών στο παράπλευρο δίκτυο έχει αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια επιδεινώντας σε πολλές περιπτώσεις τις συνθήκες κυκλοφορίας σε χωριά αλλά και πόλεις που βρίσκονται δίπλα στο Εθνικό οδικό δίκτυο.
Οι εκπρόσωποι των μεταφορικών εταιρειών κατηγορούν το Υπουργείο ότι δυσχεραίνει το μεταφορικό τους έργο και ότι δρα προς όφελος των παραχωρησιούχων που εισπράττουν τα διόδια στις εθνικές οδούς.