Σάββατο 13 Αυγούστου 2016

Η περίπτωση της Λιάνας δεν είναι η μόνη. Το γνωστό σποτ της Ράντου "Είδες η ΔΕΗ;", φαντάζει τελείως περιπαικτικό για εκατομμύρια  φτωχοποιημένους συνανθρώπους μας.
Συνεχώς λαμβάνουμε e mail και μηνύματα, στο Κίνημα Δεν Πληρώνω, με αγωνιώδεις εκκλήσεις.
Σήμερα, ανάμεσα σε άλλα μηνύματα, μας εστάλει και το παρακάτω αγωνιώδες e mail :

Γεια σας ονομαζομαι Χρηστος Λ.
Ειμαι 30 χρονων και ζω με τον αδερφο μου που ναι 28 χρονων.
Ειμαστε και οι δυο μακροχρονια ανεργοι .
Οι γονεις ειναι εξαφανισμενοι εδω και χρονια. Δεν ενδιαφερονται.
Εγω πασχω απο ενα αυτοανοσο νοσημα του πεπτικου που λεγεται νοσος Crohn.
Εξαιτιας αυτου εχω ποσοστο αναπηριας 80
Καθε 8 βδομαδες πηγαινω στο νοσοκομειο και ....

μου χορηγουν ενδοφλεβια για ωρες το φαρμακο inflectra και ειμαι σε ισχυρη ανοσοκαταστολη δηλαδη ο οργανισμος μου ειναι ευαλωτος, μπορω να κολλησω ευκολα λοιμωξεις.
Ζουμε με το επιδομα που μου χορηγει η προνοια 313 ευρω το μηνα και δεν μπορουμε να πληρωσουμε το ρευμα που εφτασε 11000 ευρω περιπου.
Πριν μερες ηρθαν να το κοψουν και εβγαλαν την ασφαλεια.
Μου το συνδεσε ενας αλληλεγγυος και τωρα εχω αλλα μπορει ανα πασα στιγμη να το καταλαβουν και να το κοψουν.
Χωρις ρευμα δεν θα χουμε   θερμανση θα παγωσουμε το χειμωνα, ουτε θα μπορω να μαγειρευω.
Μενω σε ενα χωριο των Τρικαλων Θεσσαλιας την ..... Τρικαλων.
Το τηλ μου ειναι 69....... .
Το ρευμα ειναι στο ονομα του παππου μου που χει πεθανει κ μου παν οτι μπορω να το κανω κοινωνικο τιμολογιο και να μπει στο ονομα μου αρκει να δωσω την πρωτη δοση των 330 ευρω που αδυνατω να δωσω.
Σας παρακαλω βοηθειστε μας.
Αν δε μπορεσετε να κανετε κατι θα περασουμε πολυ δυσκολα τουλαχιστον αφου δεν εχουμε χρηματα ναχουμε ρευμα να ζεσταθουμε το χειμωνα.
Οι γιατροι που παω στο πανεπιστημιακο νοσοκομειο Λαρισας, οι γαστρεντερολογοι, μου παν να προσεχω να μην εκτειθομαι στο πολυ κρυο η στην πολλη ζεστη και μακρια απο ατομα με λοιμωξεις.
Μια λοιμωξη τετοια μπορει ναναι απειλητικη για τη ζωη μου 

Χρήστος Λ.


Ήδη  ήρθαμε σε πρώτη επαφή με τον Χρήστο προκειμένου να δρομολογήσουμε λύση στο πρόβλημα του.
ΚΙΝΗΜΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ
  • Blogroll

  • Blog Archive