Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2016

Άκυρο

Posted by ΝΕΟΛΑΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 05, 2016
Αυτό το μήνυμα στο Facebook είναι κάτι που μου συμβαίνει πάρα πολύ συχνά...
Κάποιος διάβασε ένα κείμενό μου, δεν κατάλαβε καν τι έγραψα -ή κατάλαβε το ακριβώς αντίθετο από αυτό που έγραψα-, μου έριξε ένα βρίσιμο, μετά κατάλαβε πως δεν είχε καταλάβει τι διάβασε και μου κάνει χαμογελάκια.

Κοιτάω το προφίλ του κυρίου που μου έγραψε αυτό το σχόλιο.

Ένα νέο και όμορφο αγόρι κάνει windsurfing και χαμογελάει .

Πολύ σίγουρος για τον εαυτό του. Του το επιτρέπει η άγνοιά του.

Προσέξτε πως, όταν καταλαβαίνει πως με έχει βρίσει επειδή δεν κατάλαβε τι έγραψα, δεν ζητάει συγγνώμη. Γράφει «άκυρο».

Άκυρο, ξεάκυρο, εγώ του έριξα ένα μπλοκ -όπως κάνω πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις- γιατί δεν μπορώ να χάνω χρόνο με το να μαθαίνω τρόπους και γράμματα σε ανθρώπους που δεν γνωρίζω.

Αυτό είναι δουλειά της οικογένειάς τους και των δασκάλων τους.

Μια που έγραψα για οικογένεια, έχω παρατηρήσει πως η νέα γενιά σήμερα είναι -μάλλον στην πλειοψηφία τους- άνθρωποι που δεν τους μεγάλωσαν οι γονείς τους αλλά οι παππούδες και οι γιαγιάδες τους.

Οι γονείς είχαν δουλειές, οπότε τους πάρκαραν στους παππούδες τους.

Αυτό εξηγεί και την φρασεολογία και την αισθητική αυτών των νέων που είναι σαν γέροι. Και μιλάνε σαν γέροι. Και σκέφτονται σαν γέροι.

Τόσους πιτσιρικάδες να σταυροκοπιούνται συνέχεια δεν θυμάμαι ποτέ. Σαν την γιαγιά τους.

Αυτή η γενιά νέων είναι μια γενιά ανθρώπων που νομίζει πως η ζωή τους χρωστάει.

Νομίζουν πως είναι γαμάτοι.

Γιατί είναι γαμάτοι;

Επειδή είναι αυτοί. Χωρίς κανέναν άλλο λόγο.

Αμορφωσιά, αγένεια, πλήξη και των γονέων, αλλά νομίζουν πως είναι γαμάτοι.

Όχι παιδιά, δεν είστε γαμάτοι. Είστε για τα μπάζα.

Και κάποιος πρέπει να σας το πει.

Σας το λέω εγώ που δεν έχω κάτι να σας πουλήσω και δεν με ενδιαφέρει η γνώμη σας. Χώρια που δεν έχετε δική σας γνώμη. Έχετε την γνώμη της γιαγιάς σας.

Γενιές Ελλήνων που εκπαιδεύτηκαν από την ιδιωτική τηλεόραση και τους παππούδες τους έχουν πάρει σβάρνα τα social media και περιφέρουν την βαριά αμορφωσιά τους και την μαλακία που τους δέρνει.

Κάποιος πρέπει να τους πει πως πρέπει πρώτα να μάθουν γραφή και ανάγνωση.

Αυτά είναι βασικά στη ζωή.

Εντάξει, είδαμε και τον κώλo σας, είδαμε και τους κοιλιακούς σας.

Ανοίξτε τώρα κάνα βιβλίο.

Θα μείνετε για μια ζωή οι χαζοί σκλάβοι του Facebook;

Μπορεί να νομίζετε πως είστε γαμάτοι αλλά είστε βαριά αμόρφωτοι και δουλεύετε τζάμπα για τον Ζούκερμπεργκ.

Αυτό κάνετε.

Δηλαδή, είστε καθυστερημένοι.

Αν παρεξηγήθηκε κανείς, άκυρο.

(Αναφέρθηκα στους νέους γιατί έχουν μια ελπίδα να ξεφύγουν· ειδικά, αν αποφασίσουν να διαβάσουν κάνα βιβλίο για να ξεστραβωθούν. Οι λεβεντομαλάκες, οι θείτσες και οι χαζοχαρούμενες -που κατακλύζουν με την ανοησία τους την χώρα και το Facebook- είναι τελειωμένοι.)

(Για τους φίλους που μου γράφουν, να ξέρετε πως το μπλογκ έχει ξεφύγει σε αναγνωσιμότητα και δεν μπορώ να απαντάω σε όλα τα μέιλ και τα μηνύματα που λαμβάνω. Οπότε, θα παρακαλούσα για την κατανόησή σας και να μην μου γράφετε αν δεν υπάρχει κάποιος πραγματικός λόγος. Ευχαριστώ.)
  • Blogroll

  • Blog Archive