Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2016

Πότε επιτέλους θα καταλάβουν οι απανταχού δημοτικοί άρχοντες ότι οι ντουφεκιές στον αέρα και οι δήθεν αντιπαραθέσεις με την κυβέρνηση δεν διώχνουν τα διόδια αλλά ούτε φέρνουν ψήφους;
Από άκρη σε άκρη στην Ελλάδα οι τοπικοί δήμαρχοι βγάζουν κάποιες κορώνες διαμαρτυρίας ενάντια στα διόδια με μόνιμη επωδό να φύγουν από την πόρτα τους και να πάνε στη πόρτα του γείτονα.
Κάνουν και κάποιες κινητοποιήσεις εκτονωτικές για τα μάτια του κόσμου και μετά ξανακάθονται στη μαλακή καρέκλα της εξουσίας.
Πρέπει οι τοπικές κοινωνίες να αντιληφθούν ότι, αν πραγματικά θέλουν να φύγουν τα διόδια, πρέπει να οργανωθούν μαζί με τον υπόλοιπο λαό προκειμένου να καταργηθούν ΟΛΑ τα διόδια και όχι να πάνε στην αυλή του διπλανού χωριού.
Αυτό μπορεί να γίνει με συνεχή, επίμονο, σταθερό συλλογικό αγώνα και όχι με κουτοπονηριές του στυλ δώσε μου και μένα μπάρμπα κάρτες ελεύθερης διέλευσης.
Θέλει να το κάνει ο λαός; 

Ιδού η Ρόδος , ιδού και το πήδημα.

ΚΙΝΗΜΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ 

Η "είδηση":...



Επιστολή προς το αρμόδιο υπουργό, Χρήστο Σπίρτζη απέστειλε εκφράζοντας την έντονη αντίθεση του για την απόφαση δημιουργίας νέου σταθμού διοδίων στην περιοχή Μέστη, που βρίσκεται μεταξύ των Νομών Ροδόπης και Εβρου, ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης, Βαγγέλης Λαμπάκης.
Αφορμή στάθηκε η κοινοποίηση από την Εγνατία Οδό ΑΕ της δημοσίευσης δημοπράτησης του έργου κατασκευής των σταθμών διοδίων Παμβώτιδας, Μέστης, Ιεροπηγής και Ευζώνων, επί της Εγνατίας Οδού και των καθέτων αυτής αξόνων, προϋπολογισμού 6.900.000 ευρώ. Στην επιστολή του ο κ. Λαμπάκης εκτιμά πως αυτή την επιβολή των διοδίων θα δημιουργηθεί αρνητικό πρόσημο.
«Καθίσταται απαγορευτική η μετακίνηση ανθρώπων μέσα στη Θράκη, ιδιαίτερα των αδυνάμων, που είναι φυσικά οι περισσότεροι. Επιβαρύνονται τα μεταφερόμενα εμπορεύματα και οι ζωοτροφές με μεγαλύτερο κόστος «στην πιο φτωχή περιοχή της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ελλάδας», επισημαίνει ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης.
Παράλληλα υποστήριξε πως δημιουργούνται διαχωριστικές γραμμές στη Θράκη, στοιχείο αρνητικό ιδιαίτερα σήμερα, περισσότερο από κάθε άλλη φορά και επιβαρύνεται ο πολίτης επιπλέον ενώ επίκειται μεταβίβαση της εκμετάλλευσης της Εγνατίας έναντι τμήματος που μάλλον δεν δικαιολογεί τη δημιουργία και άλλων σταθμών διοδίων για να γίνει πιο δελεαστικό το προς διάθεση προϊόν.
Μάλιστα, αντιπροτείνει, στην περίπτωση που το υπουργείο πιστεύει πως υπάρχει απόλυτη ανάγκη ή επιβάλλεται ενδεχόμενα από μνημονιακή ανάγκη ή άλλη παρεμφερή, η δημιουργία στη Θράκη κι άλλου σταθμού διοδίων, ο νέος σταθμός να μετατοπισθεί στα σύνορα των Κήπων.
Να σημειώσουμε, τέλος, πως εκτός από την επιστολή στον αρμόδιο υπουργό ο κ. Λαμπάκης κάλεσε σε διαμαρτυρία το σύνολο των φορέων και βουλευτών των Νομών Ξάνθης, Ροδόπης και Έβρου, από κοινού με τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Έβρου, Χριστόδουλο Τοψίδη, την Τετάρτη, 19 Οκτωβρίου, στις 2 το μεσημέρι, σε αίθουσα του Επιμελητηρίου Έβρου στην Αλεξανδρούπολη. Ζητά να ενώσουν τις δυνάμεις τους και να αποτραπεί η κατασκευή και λειτουργία σταθμού διοδίων στη Μέστη, που θα σφραγίσει με την υφιστάμενη αδράνεια στην οικονομία, την οικονομική καταστροφή των Θρακιωτών και της αγοράς.
  • Blogroll

  • Blog Archive