Αναπροσαρμογές τιμών και έναν
νέο σταθμό διοδίων έφερε από σήμερα στους οδηγούς το προτελευταίο τμήμα,
των 7,5 χλμ., στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας.
Απομένουν ...
περίπου 2 χλμ. στην παράκαμψη της Καλαμάτας, που προχωρούν με εντατικούς ρυθμούς και αναμένεται να παραδοθούν στα μέσα Δεκεμβρίου από τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα.
Θα είναι ο πρώτος αυτοκινητόδρομος σε πλήρη κυκλοφορία, από τα συνολικά πέντε οδικά έργα που είχαν ξεκινήσει την άνοιξη του 2008 με προοπτική να παραδοθούν σε μια πενταετία.
Μετά το κλείσιμο των εργοταξίων στα μέσα του 2010, επανεκκίνησαν με γοργούς ρυθμούς από τον Ιανουάριο του 2015 και στα τέλη Μαρτίου θα παραδοθούν στην κυκλοφορία μεγάλα τμήματα στην Κορίνθου-Πατρών, στην Ιόνια οδό (Αντίρριο-Γιάννενα), τα Τέμπη και στον αυτοκινητόδρομο δυτικής Θεσσαλίας (Ε-65).
Το νέο τμήμα στον κόμβο Θουρίας Μεσσήνης δόθηκε στην κυκλοφορία το Σάββατο από τον υπουργό Υποδομών και μαζί με το υπολειπόμενο μικρό τμήμα θα εξασφαλίσει ενιαία, ταχεία και ασφαλή διαδρομή 155 χιλιομέτρων, από την Κόρινθο έως την Καλαμάτα. Ο Χρήστος Σπίρτζης ανακοίνωσε επίσης ότι προχωρούν τα αντιπλημμυρικά στην περιοχή της Μεσσηνίας, που συνδέονται με τον νέο αυτοκινητόδρομο αλλά είχαν ξεχαστεί.
Για το θέμα των διοδίων, ο αρμόδιος υπουργός διαβεβαιώνει ότι οι συζητήσεις με τους εργολάβους όλων των αυτοκινητόδρομων βρίσκονται σε καλό δρόμο, με στόχο να λειτουργήσουν τα ηλεκτρονικά διόδια στα τέλη του 2017 και οι οδηγοί να χρεώνονται ανάλογα με την απόσταση που διανύουν. Υποσχέθηκε επίσης ότι οι μόνιμοι κάτοικοι δεν θα επιβαρύνονται με διόδια για σταθμούς που λειτουργούν μέσα στα όρια του «καλλικρατικού» δήμου τους, όπως ο Ωρωπός.
Συντάκτης: Χαρά Τζαναβάρα efsyn.gr
περίπου 2 χλμ. στην παράκαμψη της Καλαμάτας, που προχωρούν με εντατικούς ρυθμούς και αναμένεται να παραδοθούν στα μέσα Δεκεμβρίου από τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα.
Θα είναι ο πρώτος αυτοκινητόδρομος σε πλήρη κυκλοφορία, από τα συνολικά πέντε οδικά έργα που είχαν ξεκινήσει την άνοιξη του 2008 με προοπτική να παραδοθούν σε μια πενταετία.
Μετά το κλείσιμο των εργοταξίων στα μέσα του 2010, επανεκκίνησαν με γοργούς ρυθμούς από τον Ιανουάριο του 2015 και στα τέλη Μαρτίου θα παραδοθούν στην κυκλοφορία μεγάλα τμήματα στην Κορίνθου-Πατρών, στην Ιόνια οδό (Αντίρριο-Γιάννενα), τα Τέμπη και στον αυτοκινητόδρομο δυτικής Θεσσαλίας (Ε-65).
Το νέο τμήμα στον κόμβο Θουρίας Μεσσήνης δόθηκε στην κυκλοφορία το Σάββατο από τον υπουργό Υποδομών και μαζί με το υπολειπόμενο μικρό τμήμα θα εξασφαλίσει ενιαία, ταχεία και ασφαλή διαδρομή 155 χιλιομέτρων, από την Κόρινθο έως την Καλαμάτα. Ο Χρήστος Σπίρτζης ανακοίνωσε επίσης ότι προχωρούν τα αντιπλημμυρικά στην περιοχή της Μεσσηνίας, που συνδέονται με τον νέο αυτοκινητόδρομο αλλά είχαν ξεχαστεί.
Ηλεκτρονικά διόδια
Προς το παρόν οι οδηγοί καλούνται, με βάση τις αρχικές συμβάσεις, να πληρώσουν ακριβότερα διόδιαστον σταθμό της Βελικοστής, όπου τα Ι.Χ. από 1,20 ευρώ πάνε στο 1,25 ευρώ, ενώ οι υπόλοιπες κατηγορίες οχημάτων (φορτηγά, λεωφορεία, νταλίκες) επιβαρύνονται κατά 0,15 ευρώ. Οι οδηγοί που φεύγουν από την Καλαμάτα και μπαίνουν στον αυτοκινητόδρομο περνάνε από τον νέο πλευρικό σταθμό και τα Ι.Χ. πληρώνουν 1,40 ευρώ, ενώ στις υπόλοιπες κατηγορίες διαμορφώνονται από 3,50 έως 4,90 ευρώ.Για το θέμα των διοδίων, ο αρμόδιος υπουργός διαβεβαιώνει ότι οι συζητήσεις με τους εργολάβους όλων των αυτοκινητόδρομων βρίσκονται σε καλό δρόμο, με στόχο να λειτουργήσουν τα ηλεκτρονικά διόδια στα τέλη του 2017 και οι οδηγοί να χρεώνονται ανάλογα με την απόσταση που διανύουν. Υποσχέθηκε επίσης ότι οι μόνιμοι κάτοικοι δεν θα επιβαρύνονται με διόδια για σταθμούς που λειτουργούν μέσα στα όρια του «καλλικρατικού» δήμου τους, όπως ο Ωρωπός.
Συντάκτης: Χαρά Τζαναβάρα efsyn.gr