Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2016



Καθημερινά λαμβάνουμε e mail στο ΚΙΝΗΜΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ καθώς και δεκάδες τηλεφωνήματα για τον κυνισμό που τους αντιμετωπίζει η ΔΕΗ.
Μάλιστα επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ η απανθρωπιά χτυπάει κόκκινο.
Παρακάτω δημοσιεύουμε την επιστολή που μας έστειλε μια συνταξιούχος τραπεζικός.
Σίγουρα δεν αποτελεί την πιο ακραία περίπτωση αλλά την δημοσιεύουμε για να δείξουμε το πως πρώην σχετικά καλοπληρωμένοι συνταξιούχοι έχουν μπει και αυτοί στη κρεατομηχανή που αλέθουν το 99% της κοινωνίας:
 
Είμαι συνταξιούχος ετών 56 με μηνιαίο εισόδημα από τον μήνα Νοέμβριο 2016 500ευρώ αποκλειστικά και μόνο, χωρίς κανένα άλλο εισόδημα, από 1.250 που έπαιρνα σαν σύνταξη πριν 7 χρόνια, και από 850 ευρώ που έπαιρνα έως τον Οκτώβριο του 2016, και διαμένω μόνη μου στην μοναδική δική μου οικία, στην Καλαμαριά Θεσσαλονίκης.
Είχα κάνει ....
διακανονισμό τον Μάιο και ο οποίος ήταν εξαιρετικός, αλλά δυστυχώς το καλοκαίρι λόγω της χρήσης κλιματιστικού συνέχεια, (είναι ρετιρέ το σπίτι μου και υπάρχει τεράστιο πρόβλημα), ανέβηκαν οι τρεις τελευταίοι λογαριασμοί εξαιρετικά πολύ, στο ύψος των 1.800 ευρώ περίπου.
Έτσι επειδή δεν μπόρεσα να τους ξοφλήσω ακυρώθηκε ο διακανονισμός 15-10-2016
Στο κατάστημα Καλαμαριάς που έχει μόνο μια υπάλληλο πλέον προς εξυπηρέτηση των διακανονισμών, μου ζήτησαν να πληρώσω τους 3 τελευταίους λογαριασμούς για να επανέλθει ο διακανονισμός ο προηγούμενος.
Δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα. Υπάρχουν πάγια μηνιαία έξοδα που δεν μου δίνουν την δυνατότητα να εξοφλήσω άμεσα τα 1.600 ευρώ.
Μπορώ στο μέλλον να περιορίσω την κατανάλωση ρεύματος στο λιγότερο δυνατόν, όπου αν και χειμώνας, και χωρίς καλοριφέρ θα είναι δύσκολο (έχω και χρόνιο άσθμα που επιβαρύνει πολύ την κατάσταση μου, και φέτος μπορεί να χρειαστώ και την χρήση οξυγόνου εδώ στο σπίτι μου, κάτι που χωρίς ρεύμα δεν θα είναι εφικτό), αλλά θα το κάνω, γιατί δεν έχω την δυνατότητα να πληρώνω στην ΔΕΗ τέτοια υπέρογκα ποσά.
Απλά δεν ξέρω κατά πόσο θα διαβάσει κάποιος το μήνυμα μου, και κατά πόσο κάποιος θα ενδιαφερθεί ώστε να επανέλθει ο διακανονισμός των 36 δόσεων (έως 27-10-2016 υπάρχει περιθώριο για κάτι τέτοιο), για όλο το ποσόν των 3.100 ευρώ στο σύνολο, (παλιός που ήταν σε διακανονισμό λογαριασμός,  και ο καινούργιος σύνολο 3.100 ευρώ).
Εάν κάποιος μπορεί να βοηθήσει ας επικοινωνήσει μαζί μου. Σας στέλνω  όλα τα στοιχεία μου, και έκανα αναγκαστικά όλη αυτή την ανάλυση γιατί δεν έχω την δυνατότητα οικονομικής βοήθειας πραγματικά από πουθενά αλλού. Εάν κάποιος δεν κάνει κάτι απλά θα είμαι επ άπειρον χωρίς ρεύμα.
Τα στοιχεία μου είναι τα εξής.

Ο  Μ
  Καλαμαριά Θεσσαλονίκη 
Τηλ.  ........
Συνταξιούχος τραπεζικός.
ΔΕΗ ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΑΡΟΧΗΣ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ
ΑΦΜ 
  • Blogroll

  • Blog Archive