Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2017

Στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος κατέθεσε το www.zoosos.gr όλα τα στοιχεία του....
Γεώργιου Ταγα., που δηλώνει κάτοικος Πειραιά, και δημοσίευσε νωρίτερα σήμερα στο προφίλ του στο facebook μια φωτογραφία του σκύλου, στην οποία φαίνεται ότι πρόσφατα έκοψε τα αυτιά του ζώου ράτσας Ντόμπερμαν κάτι το οποίο η νομοθεσία στην Ελλάδα απαγορεύει αφού συνιστά κακοποίηση. Μάλιστα ο χρυσαυγίτης χρήστης του facebook συνοδεύει τη φωτογραφία με τα εξής λόγια: «Φιλοζωϊκές κλάστε μου τ'αρχίδια!!».
Ο ναζί συστηματικά ακρωτηριάζει ζώα για να δείχνουν αγριότερα όπως παραδέχεται δημοσίως...
Ο ναζί «μάγκας» πιθανότατα ιδιοκτήτης εταιρίας σεκιούριτι (αφού η σελίδα του έχει κάμποσες σβάστικες και δημοσιεύματα που εκθειάζουν την εγκληματική οργάνωση Χρυσή Αυγή) σε σχόλια κάτω τη συγκεκριμένη φωτογραφία δηλώνει ότι ήταν παρών στην επέμβαση του ακρωτηριασμού του δικού του σκύλου αλλά παράλληλα και εδώ είναι το καλύτερο έδωσε μόνος του στη δημοσιότητα τη διεύθυνση του στον Πειραιά καθώς και το τηλέφωνο του προκαλώντας να τον πάρουν τηλέφωνο όσοι διαφωνούν!
Ο φασίστας - για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους - δείχνει με αυτό τον τρόπο όχι μόνο ότι θεωρεί πως είναι υπεράνω των νόμων αλλά αποδεικνύει αυτό που καλά ξέρουν να κάνουν οι ναζί και οι όμοιοι τους, δηλαδή να πουλάνε μαγκιά και να βασανίζουν όσους είναι του χεριού τους…
Θυμίζουμε ότι η απαγόρευση ακρωτηριασμού των ζώων ισχύει στη χώρα μας εδώ και 23 χρόνια ενώ υπάρχει και γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους καθώς κυνηγοί και εκτροφείς ζητούσαν επίμονα να εξαιρεθούν κάποιες ράτσες, κάτι που τελικά δεν συνέβη.
Διαβάστε τι έγραψε ο χρυσαυγίτης παραδεχόμενος το έγκλημα για το οποίο το διοικητικό πρόστιμο είναι 30.000 ευρώ.

Γ.Τ.
Η ράτσα αυτη όπως και πολλές άλλες ειναι διασταυρώσεις κι απαιτούν κόψιμο στα αυτιά ή και στην ουρά.ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ??
Γ.Τ.
Εχω βαρεθεί το κάθε παπάρι να μου τη λέει που κοβω αυτιά και ουρές!! Ειναι φύλακες και επιβάλλεται να δείχνουν ΑΓΡΙΑ!!! Κατάλαβες στούρνο??

Γ.Τ.
Απλά δεν εχει αφτιά τωρα!!αΧΑΧαχΑχαχαΧαχΑχα

Γ.Τ.
Η προστασία του σπιτιού μου και της οικογένειάς μου είναι το πάν!! Τα σκυλιά μου ειναι μοβόρα κι έτσι θα δείχνουν!! Όποιος θελει ας έρθει να με απειλείσει κι άν δεν τον θάψω θα γαμιεμαι!!
Γ.Τ.
Αδερφέ ημουν μπροστά στην επέμβαση και δεν μου άρεσε καθόλου.Έπρεπε ομως.
Γ.Τ.
Ελα ρε μαλακα να τα πουμε απο κοντά νερόκοτα!!...Λακωνίας ΧΧ ή Βλαχάκου ΧΧ!! 210 42032ΧΧ το τηλέφωνό μου θα σου γαμήσω το σπίτι γαμιόλα έλα μου μούλε!!!!
...
Άλλη μια φωτογραφία από το προφίλ του ναζί...
Άλλη μια απόδειξη ότι ο φασίστας συστηματικά ακρωτηριάζει σκυλιά...












πηγη
  • Blogroll

  • Blog Archive