Τρίτη 23 Μαΐου 2017

Ερώτηση φίλου για τις ελεύθερες παραλίες και η απάντηση μας.

Posted by ΝΕΟΛΑΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ Τρίτη, Μαΐου 23, 2017

Καλημέρα σας.
Με αφορμή το νόμο που διάβασα στην ιστιοσελίδα σας υπέρ των ελεύθερων ακτών θα ήθελα να σας κάνω μία ερώτηση...

Είχα πάει πέρσι στην Α' πλαζ Βούλας απέναντι από το νοσοκομείο Ασκληπιείο.

Τότε μου ζήτησαν (Κυριακή ήταν) να πληρώσω 6,5 ευρώ είσοδο χωρίς ξαπλώστρα κι εγώ αρνήθηκα. Αμέσως ήρθαν 2 της ιδιωτικής ασφάλειας και μου λένε αν δεν πληρώσετε δεν μπορείτε να περάσετε. Τελικά έφυγα..!

Η ερώτηση μου είναι η εξής.

Τι θα έπρεπε να κάνω στη συγκεκριμένη περίπτωση;
Αν καλούσα την αστυνομία θα είχα δίκιο;
Θα ερχόταν και ο νόμος θα ήταν υπέρ μου όπως για παράδειγμα αν "φας πόρτα" σε κάποιο club;
 Η και να την καλούσα θα μου έλεγαν πάλι να πληρώσω;
Τι θα πρέπει να κάνω σε αυτές τις περιπτώσεις;
 Eυχαριστώ.

Γιώργος Μ.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: ...

Καλημέρα Γιώργο. Καταρχάς όλα τα θέματα διεκδίκησεις καλό είναι να αντιμετωπίζονται συλλογικά. Ενημέρωσε , συγγενείς, φίλους, γνωστούς για τα δικαιώματα μας. Διεκδικήστε τα συλλογικά. Βρες ανθρώπους που κάνετε μαζί μπάνιο και αυτοοργανωθείτε. Εμείς σαν κίνημα θα βοηθήσουμε όπου μπορούμε. Έλα αν θες και στις ανοιχτές συνελεύσεις μας που γίνονται κάθε Πέμπτη στα γραφεία μας στα Πατήσια:


Διάβασε εδώ τα δικαιώματα μας για ελεύθερες παραλίες
  • Blogroll

  • Blog Archive