Παρασκευή 7 Ιουλίου 2017

ΠΕΡΙ ΟΑΣΘ ΚΑΙ ΑΜΕΑ

Posted by ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΡΑΤΣΙΩΤΗ Παρασκευή, Ιουλίου 07, 2017
Ακολουθεί δημοσίευση σεντόνι.
Την καλησπέρα μου (ή την καλημέρα μου, ανάλογα με την οπτική του καθενός).
Το πρωι που μας πέρασε ήταν ιδιαίτερα γεμάτο για εμένα, τρέχοντας από τράπεζα, σε εκδοτήρια οασθ, σε κεπ, σε πρόνοια και κατέληξε με τα κεντρικά του οασθ. Περιττό να σας πω ότι φυσικά δεν...
κατάφερα να τελειώσω καμία από τις δουλειές μου γιατί παρά του ότι πήρα τηλέφωνο για να επιβεβαιώσω τα δικαιολογητικά, φτάνοντας στην πρόνοια μου ζήτησαν 2 επιπλέον πράγματα. Αλλά δεν είναι αυτός ο λόγος, που παίρνω όχι το θάρρος αλλά το θράσσος να σας επιστήσω την προσοχή είναι ο ακόλουθος.

Ο λόγος για τον οποίο βρέθηκα στα κεντρικά του οασθ, ήταν για να καταθέσω ενυπόγραφο παράπονο για την αντιμετώπιση του οασθ απέναντί στα ΑΜΕΑ.

Ξεκινάμε λοιπόν με βασικό επιχείρημα το νόμιμο αναφαίρετο δικαίωμα της έκπτωσης 50% στα μμμ.
Εάν δεν τυχαίνει να γνωρίζετε (εγώ δεν είχα την παραμικρή ιδέα και για αυτό φρίκαρα όταν το έμαθα), στην Θεσσαλονίκη, η περίοδος για κατάθεση δικαιολογητικών για την κάρτα μετακίνησης, είναι ένας μήνας τον χρόνο. Για παράδειγμα. Θέτεται ως περίοδος κατάθεσης ο Ιανουάριος. Και έρχεσαι εσύ ο δόλιος και περνάς επιτροπή Ιανουάριο για να σου αποδοθεί το ποσοστό Φεβρουάριο. Ε δεν έχεις δικαίωμα χρήσης του ΝΟΜΙΜΟΥ δικαιώματός σου, μέχρι την επόμενη περίοδο κατάθεσης δικαιολογητικών η οποία κατά 90% θα είναι σε έναν χρόνο. (Για να τα μάθω αυτά, ξεκίνησα από το εκδοτήριο του οασθ που με παρέπεμψε σε ΚΕΠ, που με ενημερώσαν για την κατάσταση και μου είπαν να ρωτήσω και στην πρόνοια, από την οποία μου είπαν ότι είναι ξεκάθαρα θέμα του οασθ, το αν αληθεύει ή όχι, πραγματικά λίγο με ενδιαφέρει).
Αισθάνθηκα πραγματικά ότι προσβάλουν τη νοημοσύνη μου όταν ενημερώθηκα για το τι συμβαίνει. Οπότε και πήρα το λεωφορείο, πληρώνοντας κανονικά το εισιτήριό μου και κατέβηκα στα κεντρικά οασθ.

Μπαίνοντας μέσα, ζήτησα να με κατευθύνουν στο σημείο όπου μπορώ να γράψω τα παράπονά μου. Με οδηγήσαν απευθείας στην προϊσταμένη.
Η ερώτηση που μου έκανε ήταν αν το παράπονο αφορά ακύρωση προστίμου για να με παραπέμψει. Κατευθείαν της είπα ότι το παράπονο αφορά την στάση και συμπεριφορά του οασθ απέναντι στα ΑΜΕΑ.
Η εν λόγω "κυρία" άλλαξε επιτόπου βλέμμα και ξεκίνησε επί της ουσίας να μιλάει επάνω στα λόγια μου. Αυτό το κολπάκι επειδή το ξέρω όμως, συνεχίζω να μιλάω ή αν θέλετε και να επαναλαμβάνω τα λόγια μου και αρχίζει να αυξάνει τον τόνο της φωνής της. Από ένα σημείο και μετά το μόνο που φώναζε (ναι. φώναζε) ήταν το "ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΨΕΜΑΤΑ, ΨΕΜΑΤΑ". Τη ρώτησα ποιός από όλους μου λέει ψέματα, τα εκδοτήρια; Η πρόνοια; Τα ΚΕΠ; Ποιός τέλος πάντων; Και μάλιστα είπα επί λέξει "αυτό που μας στέλνετε από τον Άννα, στον Καϊάφα, στον Πιλάτο *Πιλάτος δίνει σε Άννα, Άννας σε Καϊάφα και γκόοοοοολ (καλά ναι, δεν το είπα επι λέξη έτσι. το επι λέξει είναι το κείμενο εκτός αστερίσκων)* και τούμπαλιν, να το κοιτάξετε. δε σας φταίμε σε τίποτα αν δε βγάζετε συνεννόηση να τρέχουμε πάνω κάτω. Και στην τελική δεν καταλαβαίνω γιατί συζητάμε. Χαρτί για να γράψω τα παράπονά μου;".
Απάντηση "κυρίας" : δεν χρειάζεται να κάνεις παράπονο.
Εγώ : Δε σας ρώτησα αν χρειάζεται, να το γράψω και να το καταθέσω θέλω και θα το κάνω.

Το θράσσος της "κυρίας" λοιπόν ήταν η επόμενη φράση της να είναι ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ το "ΕΙΣΤΕ ΧΑΜΕΝΗ ΑΠΟ ΧΕΡΙ".
Φυσικά σε εκείνο το σημείο εξαγριώθηκα (παρεμπιπτόντως είμαι πάσχουσα διπολικής διαταραχής και πρόσφατα παρέλαβα για πρώτη φορά το 67%). Της είπα ( ναι φωνάζοντας, ήμουν εξαγριωμένη λέμε) ότι είναι απαράδεκτη και ότι ΠΡΟΦΑΝΩΣ μέσα στα παράπονά μου θα αναφερθεί και η συμπεριφορά αλλά και η φράση της.
Ζήτησα ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΑ στον πληθυντικό το όνομά της και εκεί ξεκίνησε το πανηγύρι του ύφους εκατομμυρίων καρδιναλλίων, της φωνής, του θεατρινισμού ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΡΟΣΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΟΥ με πρώτη ατάκα το "το όνομά μου θα το πάρεις με εισαγγελική παρέμβαση", δεύτερη ατάκα το "μη μιλάς στον σεκιουριτά" και γύρισε ΚΑΙ στον σεκιουριτά να πει "μην της μιλάς". Όπου εκεί τη ρωτάω αν είναι αφεντικό του σεκιουριτά και μου λέει ναι, με αποτέλεσμα να χρησιμοποιήσω την φράση "και γω σε αυτή την περίπτωση αφεντικό σου είμαι μιας και είμαι πελάτισσα ΚΑΙ ΟΦΕΙΛΕΙΣ να με εξυπηρετήσεις, οπότε ή εξυπηρέτησέ με ή τα μη μιλάς, αλλού. σε όποιον θέλω θα μιλάω και δεν έχεις ΚΑΝΕΝΑ δικαίωμα να πεις σε εργαζόμενο να μην μιλάει σε (τρόπον τινά) πελάτη."

Η απάντηση της "κυρίας" ήταν η ακόλουθη : Έλα και πολύ ασχοληθήκαμε. Έλα πάρτε την από εδώ.
Απλά γέλασα και πήρα το χαρτί των παραπόνων όπου έγραψα αναλυτικότατα το τι συνέβη, ποιά είναι τα παράπονα, αλλά και ποιές θα είναι οι κινήσεις μου αν δεν υπάρξει συμμόρφωση και του οργανισμού και της υπαλλήλου. Δηλαδή όλες οι νόμιμες. Ποιές νόμιμες; Δεν ξέρω ακόμα. Αύριο ή μεθαύριο που θα πάω στην εισαγγελία για να πάρω το ονοματάκι της "κυρίας" προϊσταμένης, θα μιλήσω με τον δικηγόρο μου και θα κινηθώ ανάλογα.
Σε συνέχεια της υπέροχης μέρας, καθότι φρικτά εκνευρισμένη με το περιστατικό, πήρα λεωφορείο και αποφάσισα συνειδητά ότι δεν θα κόψω εισιτήριο. Ήρθε ελεγκτής λοιπόν. Τσααααακ 60€ που δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ περίπτωση να πληρώσω. Του ανέλυσα την κατάσταση και ακόμη και ο ίδιος αναγνώρισε το πόσο τραγικό είναι να έχεις δικαιολογητικά για το νόμιμο δικαίωμά σου και αυτό ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ να σου παρακόπτεται.

Προφανώς και θα κάνω νέο παράπονο και προφανώς και δεν δέχομαι σε καμία περίπτωση να πληρώσω δεκάρα τσακιστή για το πρόστιμο.
Ξέρω σας κούρασα, αλλά κάντε μια υπομονή. Αξίζει τον κόπο.
Με την δημοσίευση αυτή λοιπόν, ενημερώνω ότι είμαι προσωπικά έτοιμη να πολεμήσω με κάθε νόμιμο τρόπο για το αναφαίρετο δικαίωμά μας και δεν έχω κανένα θέμα να φτάσω και σε δίκη για αυτό.
Εάν κάποιος από εσάς κρίνει, θέλει, σκέφτεται να πράξει ανάλογα, ίσως θα ήταν καλύτερο να είμαστε γροθιά και όχι δάχτυλα.
Όποιος επιθυμεί μπορεί να μου αποστείλει μήνυμα, θα απαντήσω το συντομότερο δυνατό.
Ευχαριστώ για την υπομονή σας. Καλό ξημέρωμα.


Α.Ι.
















Πηγή: facebook

  • Blogroll

  • Blog Archive