Δευτέρα 6 Νοεμβρίου 2017

Αστραφτερά χαμόγελα, μεγάλες μπούκλες και κορίτσια με μαγιό. Αυτά έχει συνήθως ένας διαγωνισμός ομορφιάς. Μόνο που φέτος στο Περού είπαν να κάνουν τα πράγματα λίγο διαφορετικά.

Οι διαγωνιζόμενες για τον τίτλο της Μις Περού μέχρι πέρσι έβγαιναν μπροστά στο...
κοινό και έλεγαν το όνομά τους καθώς και τις διαστάσεις του σώματός τους. Φέτος αντί για διαστάσεις τα κορίτσια μοιράστηκαν με τον κόσμο τα τρομακτικά νούμερα που έχουν να κάνουν με την βία κατά των γυναικών στην χώρα.

Καθ’ όλη την διάρκεια της βραδιάς στις οθόνες πίσω τους έπαιζαν φωτογραφίες από εξώφυλλα εφημερίδων που αναφέρονταν σε περιστατικά βίας με θύματα γυναίκες.

«Με λένε Λουσιάνα, εκπροσωπώ την πόλη του Χουάνουκο και οι διαστάσεις μου είναι: 13.000 γυναίκες υπόκεινται σεξουαλική παρενόχληση κάθε χρόνο».

«Είμαι η Καμίλα, εκπροσωπώ την πόλη της Λίμα και οι διαστάσεις μου είναι: 2.202 υποθέσεις φόνων, με θύματα γυναίκες τα τελευταία εννιά χρόνια στην χώρα».

«Με λένε Ρομίνα Λαζάνο, εκπροσωπώ την πόλη του Καλάο και οι διαστάσεις μου είναι: 3.114 γυναίκες είχαν πέσει θύματα trafficking μέχρι το 2014».

Στο τέλος της βραδιάς, αντί να απαντήσουν στις καθιερωμένες, στερεοτυπικές ερωτήσεις και να ζητήσουν παγκόσμια ειρήνη, τα κορίτσια μίλησαν για του νόμους που θα έφτιαχναν προκειμένου να καλυτερεύσει η ζωή των γυναικών στο Περού.

Στον διαγωνισμό διατηρήθηκε η πασαρέλα με τα μαγιό, κάτι που θεωρείται από πολλούς ότι μειώνει όσες συμμετέχουν. Απαντώντας σε αυτό, η διοργανώτρια των καλλιστείων, Τζέσικα Νιούτον, δήλωσε πως Όποιος δεν κάνει κάτι για όλα αυτά, τότε είναι και ο ίδιος συνένοχος.  Οι γυναίκες μπορούν να κυκλοφορούν γυμνές αν θέλουν. Γυμνές. Είναι προσωπική τους επιλογή. Αν επιλέξω να βγω έξω φορώντας απλά το μαγιό μου, δεν σημαίνει ότι είμαι λιγότερο σεμνή από μια γυναίκα που φοράει μακρύ φόρεμα.











ΠΗΓΗ
  • Blogroll

  • Blog Archive