ΘΕΜΑ 1: Παραπομπή του υπευθύνου της Περιφέρειας Αττικής για σοβαρό τραυματισμό μοτοσυκλετιστή.
Παραπέμπεται να δικαστεί στις 31 Οκτωβρίου ενώπιον των ποινικών δικαστηρίων Αθήνας ο υπεύθυνος της περιφέρειας Αττικής μετά από τροχαίο ατύχημα μοτοσυκλετιστή που οφειλόταν σε «παγίδα» στο ...
οδόστρωμα, για την οποία ευθυνόταν η περιφέρεια Αττικής.
Η περιφέρεια Αττικής υποστήριξε (ψευδώς) ότι δεν υπήρχε κακοτεχνία και, άρα, ευθυνόταν για το ατύχημα αποκλειστικά και μόνον ο άτυχος αναβάτης, ο οποίος δυστυχώς τραυματίσθηκε σοβαρά.
Την υπόθεση χειρίστηκε το μέλος της Λ.Ε.ΜΟΤ. και νομικός της σύμβουλος, δικηγόρος Θεόδωρος Γαζούλης.
Η παραπομπή του υπευθύνου της περιφέρειας Αττικής, (για πρόκληση σωματικής βλάβης από αμέλεια, στον μοτοσυκλετιστή, αφού η περιφέρεια ήταν υπεύθυνη για το οδόστρωμα στο συγκεκριμένο σημείο), αποτελεί αφ’ ενός μια δικαίωση για τον αναβάτη και αφ’ ετέρου μπορεί να παρακινήσει του υπεύθυνους για τις επικίνδυνες κακοτεχνίες στους δρόμους να κάνουν τη δουλειά τους όπως πρέπει.
Έπεται συνέχεια...
8/11/2018 - Νεότερα σχετικά με την υπόθεση: Η δίκη αναβλήθηκε για τον Ιούνιο του 2019.
ΘΕΜΑ 2: Πώς ένα (σωστό κατ’ αρχήν) μέτρο μετατρέπεται σε εισπρακτικό.
Με τις τροποποιήσεις του ΚΟΚ, την Άνοιξη που μας πέρασε, προβλέφθηκε μεταξύ άλλων η επανεξέταση των οδηγών ηλικίας από 74 ετών και άνω, προκειμένου να ανανεωθεί η άδεια οδήγησης.
Το μέτρο φαίνεται κατ’ αρχήν σωστό, για να διαπιστωθεί στον δρόμο εάν τα αντανακλαστικά κλπ λειτουργούν σωστά (θα μπορούσε αυτό να γίνεται σε εκπαιδευτικό στίβο, γιατί δεν το προέβλεψαν;).
Πρόσφατα εκδόθηκαν και οι Αποφάσεις εφαρμογής του μέτρου αυτού, από το Υπουργείο Μεταφορών. Δυστυχώς, αποδεικνύεται, για ακόμη μία φορά, η ακόρεστη εισπρακτική διάθεση του Ελληνικού Κράτους, το οποίο, (εκτός από τις ήδη προβλεπόμενες ιατρικές βεβαιώσεις), ζητάει από τους συνταξιούχους των 500 και 600 ευρώ επί πλέον και τα εξής ποσά:
Α) 50 ευρώ για την ανανέωση της άδειας οδήγησης (ποσό εντελώς αδικαιολόγητο και, εν πάση περιπτώσει, υπέρογκο)
Β) 10 ευρώ για τις εξετάσεις (αυτό είναι ίσως το μόνο δικαιολογημένο, δεδομένου ότι απασχολούνται υπάλληλοι εκτός ωραρίου, πχ απογεύματα, αν οι πληροφορίες μου είναι ακριβείς)
Γ) 30 ευρώ για την εκτύπωση (!) της άδειας οδήγησης (αιδώς, Αργείοι...)
Δ) 18 ευρώ για τέλος χαρτοσήμου και εισφορά ΤΣΑ (!...)
Τα σχόλια περιττεύουν...
Να σημειωθεί ότι τα εισπραττόμενα χρήματα δεν προορίζονται για την βελτίωση των δρόμων και εν γένει των υποδομών...
Θεόδωρος Γαζούλης
Νομικός Σύμβουλος Λ.Ε.ΜΟΤ.
Παραπέμπεται να δικαστεί στις 31 Οκτωβρίου ενώπιον των ποινικών δικαστηρίων Αθήνας ο υπεύθυνος της περιφέρειας Αττικής μετά από τροχαίο ατύχημα μοτοσυκλετιστή που οφειλόταν σε «παγίδα» στο ...
οδόστρωμα, για την οποία ευθυνόταν η περιφέρεια Αττικής.
Η περιφέρεια Αττικής υποστήριξε (ψευδώς) ότι δεν υπήρχε κακοτεχνία και, άρα, ευθυνόταν για το ατύχημα αποκλειστικά και μόνον ο άτυχος αναβάτης, ο οποίος δυστυχώς τραυματίσθηκε σοβαρά.
Την υπόθεση χειρίστηκε το μέλος της Λ.Ε.ΜΟΤ. και νομικός της σύμβουλος, δικηγόρος Θεόδωρος Γαζούλης.
Η παραπομπή του υπευθύνου της περιφέρειας Αττικής, (για πρόκληση σωματικής βλάβης από αμέλεια, στον μοτοσυκλετιστή, αφού η περιφέρεια ήταν υπεύθυνη για το οδόστρωμα στο συγκεκριμένο σημείο), αποτελεί αφ’ ενός μια δικαίωση για τον αναβάτη και αφ’ ετέρου μπορεί να παρακινήσει του υπεύθυνους για τις επικίνδυνες κακοτεχνίες στους δρόμους να κάνουν τη δουλειά τους όπως πρέπει.
Έπεται συνέχεια...
8/11/2018 - Νεότερα σχετικά με την υπόθεση: Η δίκη αναβλήθηκε για τον Ιούνιο του 2019.
ΘΕΜΑ 2: Πώς ένα (σωστό κατ’ αρχήν) μέτρο μετατρέπεται σε εισπρακτικό.
Με τις τροποποιήσεις του ΚΟΚ, την Άνοιξη που μας πέρασε, προβλέφθηκε μεταξύ άλλων η επανεξέταση των οδηγών ηλικίας από 74 ετών και άνω, προκειμένου να ανανεωθεί η άδεια οδήγησης.
Το μέτρο φαίνεται κατ’ αρχήν σωστό, για να διαπιστωθεί στον δρόμο εάν τα αντανακλαστικά κλπ λειτουργούν σωστά (θα μπορούσε αυτό να γίνεται σε εκπαιδευτικό στίβο, γιατί δεν το προέβλεψαν;).
Πρόσφατα εκδόθηκαν και οι Αποφάσεις εφαρμογής του μέτρου αυτού, από το Υπουργείο Μεταφορών. Δυστυχώς, αποδεικνύεται, για ακόμη μία φορά, η ακόρεστη εισπρακτική διάθεση του Ελληνικού Κράτους, το οποίο, (εκτός από τις ήδη προβλεπόμενες ιατρικές βεβαιώσεις), ζητάει από τους συνταξιούχους των 500 και 600 ευρώ επί πλέον και τα εξής ποσά:
Α) 50 ευρώ για την ανανέωση της άδειας οδήγησης (ποσό εντελώς αδικαιολόγητο και, εν πάση περιπτώσει, υπέρογκο)
Β) 10 ευρώ για τις εξετάσεις (αυτό είναι ίσως το μόνο δικαιολογημένο, δεδομένου ότι απασχολούνται υπάλληλοι εκτός ωραρίου, πχ απογεύματα, αν οι πληροφορίες μου είναι ακριβείς)
Γ) 30 ευρώ για την εκτύπωση (!) της άδειας οδήγησης (αιδώς, Αργείοι...)
Δ) 18 ευρώ για τέλος χαρτοσήμου και εισφορά ΤΣΑ (!...)
Τα σχόλια περιττεύουν...
Να σημειωθεί ότι τα εισπραττόμενα χρήματα δεν προορίζονται για την βελτίωση των δρόμων και εν γένει των υποδομών...
Θεόδωρος Γαζούλης
Νομικός Σύμβουλος Λ.Ε.ΜΟΤ.