Τρίτη 19 Μαρτίου 2019

Ο Chris Herbert,  υπηρέτησε στο Βρετανικό Στρατό στη Βασόρα (δεύτερη μεγαλύτερη πόλη του Ιράκ) και έχασε το ένα του άκρο , συγκεκριμένα το δεξί πόδι, όταν μία βόμβα εξερράγη δίπλα του το 2007.

Ένας από τους συντρόφους και φίλους του έχασε τη...
ζωή του στην επίθεση αυτή, και άλλοι δύο στρατιώτες τραυματίστηκαν βαριά.

Τώρα ο Herbert ζει στη Βρετανία, όπου εργάζεται σε μία εταιρεία διοργάνωσης εκδηλώσεων, ενώ πρόσφατα τιμήθηκε από το πανεπιστήμιο της πόλη όπου ζει, το Portsmouth. Εκτός από τις σπουδές του, είναι ένας ενεργός αθλητής αλλά και ακτιβιστής.

Ο Herbert, ο οποίος ήταν μόλις 19 ετών όταν συνέβη ο τραυματισμός που θα του άλλαζε τη ζωή, έκανε ένα ποστ στο Facebook για να εκφράσει την απογοήτευσή του στις προσδοκίες του κόσμου ότι θα γινόταν ρατσιστής μετά το ατύχημα.

Στη δημοσίευσή του ο Herbert έγραφε:

«Απογοητευμένος από μερικούς ανθρώπους που περίμεναν να γίνω ρατσιστής επειδή ανατινάχτηκα στον αέρα. Εδώ είμαστε:

Ναι. Ένας Μουσουλμάνος με ανατίναξε και έχασα το ένα μου πόδι.

Ένας Μουσουλμάνος επίσης έχασε το χέρι του φορώντας στολή του Βρετανικού Στρατού.

Ένας Μουσουλμάνος γιατρός βρισκόταν στο ελικόπτερο που με πήγε μακριά από το πεδίο μάχης.

Ένας Μουσουλμάνος χειρουργός έκανε την επέμβαση που μου έσωσε τη ζωή.

Μία Μουσουλμάνα νοσοκόμα ήταν μέρος της ομάδας που με βοήθησε όταν επέστρεψα πίσω στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Ένας μουσουλμάνος βοηθός γιατρού, ήταν μέρος της ομάδας που με βοήθησε στο κέντρο αποκατάστασης όταν άρχισα να περπατώ και πάλι.

Ένας Μουσουλμάνος οδηγός ταξί με πήρε δωρεάν κούρσα την πρώτη φορά που βγήκα έξω για μπύρα με τον μπαμπά μου από τότε που επέστρεψα.

Ένας Μουσουλμάνος γιατρός άκουσε και έδωσε συμβουλές και παρηγοριά στον πατέρα μου σε μία παμπ, όταν δεν ήξερε πώς να αντιμετωπίσει τις παρενέργειες που είχαν τα φάρμακα σε μένα.

Σε αντίθεση με αυτά,

Ένας λευκός Βρετανός έφτυσε στο πρόσωπο την κοπέλα μου όταν της είπε πως, «αντί μ αυτόν τον σακάτη θα μπορούσες να είσαι με εμένα».

Ένας λευκός Βρετανός έσπρωξε το αναπηρικό μου καροτσάκι μακριά από το ασανσέρ για να μπει εκείνος πρώτος.

(Φυσικά πολλοί βοήθησαν στην ανάρρωσή μου, δεν μισώ τους Βρετανούς).

Ξέρω ποιους συμπαθώ και ποιους όχι.

Ξέρω ποιους εκτιμάω και ποιους δεν εκτιμάω.

Αν θέλετε να μισείτε έναν ολόκληρο λαό αντρών και γυναικών για τις πράξεις λίγων ανεγκέφαλων κάντε το, αλλά μην προσπαθείτε να με πάρετε με τη μεριά σας πιστεύοντας πως είμαι εύκολος στόχος.

Συνεχίστε τις ζωές σας, αγκαλιάστε τις οικογένειές σας και επιστρέψτε στις δουλειές σας.»

















guernica.eu
kar.org.gr

  • Blogroll

  • Blog Archive