Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2010

Παραβιάζοντας την μπάρα - Καταγγελία ενος συμπολίτη μας

Posted by Επιτροπές Πολιτών και Εργαζομένων Πέμπτη, Ιανουαρίου 07, 2010

Πληθος καταγγελίες μας ερχονται καθημερινα, απο συμπολιτες μας που προσχωρουν στην λογικη του αγωνα μας και αρνουνται να πληρωσουν το χαρατσι των διοδιων, σε δρομους που τους εχουμε χιλιοπληρωσει με τα υπερογκα (ιδιως φέτος) τελη κυκλοφοριας,τους φορους, τα διοδια τοσων ετων (απο το 1955) καθως κι απο τον ειδικο φορο στα καυσιμα που προοριζεται για κατασκευη και συντηρηση του οδικου δικτυου.

Παρακατω δημοσιευουμε την καταγγελια ενος νεου συμπολιτη μας που βιωσε την παρακατω εμπειρια . Μας τηλεφωνησε , στα τηλεφωνα του μπλογκ των Επιτροπων Πολιτων και Εργαζομενων και μας εστειλε το παρακατω μεηλ. (τα στοιχεια του ειναι στην διαθεση του μπλογκ μας)

«Το συμβάν έχει ως εξής:

Έφτασα στα διόδια Αθηνών Κορίνθου σήμερα το πρωί περίπου στις 10:30. Μόλις ήρθε η σειρά μου να πληρώσω ακολούθησε ο εξής διάλογος με την υπάλληλο:

Εγώ: Δεν θα πληρώσω, σας παρακαλώ ανοίξτε μου την μπάρα να περάσω

Υπάλ.:Αρνείστε να πληρώσετε διόδια;

Εγώ: Μάλιστα

Υπάλ.: Μισό λεπτό να συμπληρώσετε ενα χαρτί με τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του αυτοκινήτου

(Ωστόσο, δεύτερη υπάλληλος εχει διώξει τα υπόλοιπα αυτοκίνητα πίσω μου και τοποθετεί στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου ένα κώνο. Βρίσκομαι σε αναμονή για κάνα 10λεπτο μεταξύ της μπάρας και του κώνου)

Εγώ: Δεν έχετε κανένα δικαίωμα να κρατήσετε τα στοιχεία μου, σημείωστε το αριθμό του οχήματος και ανοίξτε μου να φύγω.

Υπάλ.: Θα πρέπει να κρατήσουμε τα στοιχεία σας και αν αρνείστε θα τα συμπληρώσετε με την τροχαία.

Εγώ: Δεν έχετε κανένα δικαίωμα

(Βγαίνω απο το αυτοκίνητο παραμερίζω την μπάρα και περνάω)

Σας καταγγέλω:

-την προκλητικότατη συμπεριφορά της υπαλλήλου, η οποία οχι μόνο δεν έλαβε υπόψιν της οτι δεν δικαιούται να κρατήσει τα στοιχεία μου, αλλά με έκλεισε μεταξύ κώνου και μπάρας

-την κωλυσιεργία της, αντί να πάμε στην άκρη με σκοπό να συμπληρώσω αυτά που ήθελε, καθυστέρησε με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ουρά αυτοκινήτων πίσω μου (τα οποία μάλιστα έδιωξε μετά)

-το οτι η υπάλληλος απείλησε οτι θα φωνάξει την τροχαία αν δεν συμπληρώσω τα στοιχεία μου

Πιστεύω στον αγώνα σας γιαυτό και θα ήταν χαρά μου να βοηθήσω το κίνημά σας με όποιο τρόπο μπορώ. Ασχολούμαι με την πληροφορική, είμαι προγραμματιστής και σχεδιαστής ιστοσελίδων. Εαν θέλετε μπορώ να προωθήσω το κίνημά σας μέσω της προσωπικής μου ιστοσελίδας»

  • Blogroll

  • Blog Archive